Minä otin la 15 kpl 1 mg Ksalol ja su 15 kpl 1 mg Ksalol ja ma 15 kpl 1 mg Ksalol olin ti ja ke ja to selvin päin ja menin Vaasan katkon ja ne sanoivat ettå minun pitä mennä 4 tunniksi selviämis huonesen ja kysyn miksi näin pitä tehdä kun olen jo selvin päin ja ne sanoi että meillä on käytäntö muuttunut että se on jokaiselle sama vaikka ne tule katkon myös selvin päin ja kysyn saako käydä tupakalla ennen kun mene selviämis huonesen ja ne sanoi että ei saat poltta sitten kun tule sielttä pois ja minä menin selviämis huonesen mutta se ovi on auki että pääse vessan ja kun minä en pysty olla poltamatta kun max tunnin niin puolen tunnin päästä menin kanslian ja sanoin että haluan keskeyttä tämän hoidon ja ne keskeytti sem hoidon.
Vaasan katko nykyän selvin päin selviämishuonesen.
Anonyymi
4
2508
Vastaukset
- Anonyymi
muo nei edes huoli sinne ku alkoholisti muut narkkareita nuorii
- Anonyymi
luin et pitää tulla katkolle selvinpain ...mitä sillä sit enää tehdään vähä niiku olisit jo ajanu ajokortin ja tuut vaan ajeleen vuokraautoilla ilmatteex
- Anonyymi
MIKÄ VITUN RETARDI PILLERINPOPSIJA VOI HELVETTI TEITÄ NARKKEJA.
- Anonyymi
Pääide kuntoutuksen aina katkon kautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt273966Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.442029Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö421293- 771155
Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi361107Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.251096Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä491017Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin161915Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173861- 56833