ONPASSIVE Intian toimistosta video

Anonyymi

35

679

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hah - toimistoko on se salainen resepti, jolla hölynpöly muuttuu jotenkin järkevämmäksi?
      Kyllä Onecoinilla oli myös komeat toimitilat, mutta tekikö se kyseisestä kusetuksesta jotenkin parempaa?

      Ei tehnyt.

      Sori.

    • Anonyymi

      Tyhjä talo, kyltit laitettu urpojen rahoilla, uusien idioottien saamiseksi mukaan.

      Hienoa, onko passivessa myös Veska ?

    • Anonyymi

      Julkaistaanko tänä vuonna?

    • Anonyymi

      Hienoa! Paitsi että kerrostalon katonrajassa olevan logon alta paistaa käsittelyn jäljiltä vieläkin VSoftin logo. Suurenna kuvaa selaimessa niin näet itse. Maan tasolla olevan telineen retusointi on paljon parempi. Siitä ei näe läpi alla olevaa tekstiä. Hyvää työtä tämä jälkimmäinen. Mutta editoikaa se katonrajassa oleva logo kunnolla!

      Seuraavassa huijausvideossa ei kannata otsikossa erikseen mainostaa "No scam". Tämä jos mikä laittaa normaalijärkisen ihmisen miettimään miksi heidän pitää sitä erikseen korostaa.

      "Toimistotilat" on kuvattu joko ruokalasta tai konferenssisalista. Mutta ainakaan koodareiden avokonttori se ei ole. Sen näkee otsallaankin. Tuollainen tila ei sovellu keskittymistä vaativaan työhön. Videon tekijöillä ei varmaan ole aavistustakaan miltä avokonttorit oikeasti näyttävät.

      Ja huvittava yksityiskohta "toimistotiloista": mikään firma kiinnitä ei jokaiseen mahdolliseen paikkaan toimistusjohtajansa/omistajansa kuvia. Normaalissa firmassa keskitytään työn tekemiseen eikä lahkon perustajan palvontaan! Tämäkin pienenä vinkkinä seuraavan huijausvideon tekemistä varten!

      • Anonyymi

        Mihin maailma on menossa, kun huijarit eivät osaa enää edes huijata kunnolla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin maailma on menossa, kun huijarit eivät osaa enää edes huijata kunnolla?

        Se 5 % uskoo vaikka mihin, miksi nähdä kussetuksiin enempää vaivaa.

        Rahaa tulee ja onepaskalla pääsee


      • Anonyymi

        Tässä on VSoft,in uusi osoite Hyderabadissa ! Onpassive muutti heidän vanhaan osoitteeseen
        joulukuussa 2020 !

        Hyderabad, INDIA
        Dallas Center, 3rd Floor,
        SY.No.83/1, Serilingampally Village,
        Raidurg, Hyderabad, Telangana, India – 500032


    • Anonyymi

      Ovatko he potkineet kaikki työntekijät vai miksi he kuvaavat tyhjää toimistoa? ja miksi he kuvaavat tyypillistä call centeriä? Ei tuo ole mikään koodamiseen tarkoitettu työtila, vaan puhelinmyyjille.

      • Anonyymi

        Asian pointti ei olekaan se, onko toimistoa vai eikö ole.
        Pointti on se, että maailman vanhin kikka saada hömpötykselle uskottavuutta, on tuoda sen yhteyteen jotain, joka on on totta. Esim. toimisto.

        Johan sitten taas mennään :)


    • Anonyymi

      Sinä sen varmaan tiedät kun olet siellä töissä!

      • Anonyymi

        Nimenomaan! Aina minä puhelinmyyjille tarkoitetun toimitilan tunnistan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan! Aina minä puhelinmyyjille tarkoitetun toimitilan tunnistan!

        Vieläkö teet niitä hommia ? Tienaako hyvin ? Miten pääsee mukaan töihin ?


    • Anonyymi

      Alkaa olla ikävä Golden Products - liiketoimintaa. Nämä nykyajan "pisnesmahdollisuudet" on niin täyttä jaskaa, että HUH HUH HUH!

    • Anonyymi

      "Vieläkö teet niitä hommia ? Tienaako hyvin ? Miten pääsee mukaan töihin ?"

      Palkkaan tosiaan väkeä puhelinmyyjiksi. Myyn aitoa suomalaista hiekkaa Libyaan, Algeriaan ja Egyptiin. Tämän on pakko olla menestys koska - onpassiven tavoin - kukaan ei ole ennen tällaista tehnyt.

      Palkan maksan lipukkeina jotka voi muuttaa rahaksi sitten aikanaan. Onpassiven tavoin tämä päivämäärä ilmoitetaan myöhemmin.

      Jos olet kiinnostunut, niin tervetuloa tiimiin. Meitä on yli kaksisataa tuhatta!

      • Anonyymi

        Hmmm..... saako ihan varmasti sitten myöhemmin vaihtaa rahaksi?
        Sitten vain kaikki peliin!
        Paljonko voin sijoittaa?


      • Anonyymi

        Pistä liittymislinkki ! Hiekka on hyvä bisnes: Luin jostain että se on loppumassa !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pistä liittymislinkki ! Hiekka on hyvä bisnes: Luin jostain että se on loppumassa !

        Kai se on automatisoitu, ettei tarvi itse tehdä mitään ? Onko webinaareja että pääsee seuraamaan ! Onko Suomenkielisiä vai Arabiaksi ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai se on automatisoitu, ettei tarvi itse tehdä mitään ? Onko webinaareja että pääsee seuraamaan ! Onko Suomenkielisiä vai Arabiaksi ?

        Kyllä, kaikki on automatisoitu ja tekoäly ohjaa ja tekee kaupat. Itse ei tarvitse tehdä mitään!

        Ja huom! Kuten onpassiven tuotteet, mekään emme hätkähdä sitä että afrikkalaisilla on jo tätä tavaraa valmiiksi. Kas kun se salainen resepti onkin se ettei kukaan ole tehnyt tätä aikaisemmin tekoäly niin menestys on taattu.

        En muuten huomannut mainita että töihin päästäkseen pitää maksaa muodollinen 100 euron liittymismaksu. Mutta minä olenkin hyväntekijä (hyväntekiä?) enkä ollenkaan ota rahojanne itselleni vaan käytän kaiken hyväntekeväisyyteen.


    • Anonyymi

      Kenen hyväksi? Sinun vai minun?

      • Anonyymi

        Samoin kuin Ash Mufareh. Otan tässäkin oppia onpassivesta!


    • Anonyymi

      On nää vaan niin hauskoja seurata. Move, wincapita, onecoin ja mitä niitä olikaan. Aika monta

    • Anonyymi

      Sano nyt joku "meidän tuoteistamme" ja
      mihin perustuu teidän ansaintamallinne?

      • Anonyymi

        Meilä on automatine tekoäly ei tarvise tehtä mitään itse raha vain tule.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meilä on automatine tekoäly ei tarvise tehtä mitään itse raha vain tule.

        On tuo tekoelätön vaan hieno ohjelma, sehän on jo käytössä Suomen hallituksessa, kaikki liittymisrahat käytetään etelä-euroopan veronalennuksiin.


    • Anonyymi

      Hallituksessa on käytössä ikivanha tekoäly, ei sillä ole mitään tekemistä tämän päivän tekoäly/koneoppimisella!

    • Anonyymi

      Nyt se on sitten varmistunut että onpassivea ei julkaista tänä(kään) vuonna. Ei kuulemma ole vielä valmista. Rahaa sen sijaan kyllä otetaan sisään.

      • Anonyymi

        Voiko maksaa Onecoineilla?
        Kelpaako splitatut vai oisko pare jos olisi ihan alkuperäisiä ensimmäisen tuotantokauden leikkirahaa...?


    • Anonyymi

      Tällaisia runoiltiin vuosi sitten ja odotettiin pian tulevaa julkaisua

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Miksi? Eikö teidän kannattaisi keskittyä niihin tuotteisiin?


    • Anonyymi

      Miksi valehtelit ?

      🖕

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      100
      1909
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1440
    3. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      92
      1323
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1317
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1134
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      466
      1014
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      47
      918
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      913
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      862
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      836
    Aihe