Sanna Marinille on vaihtoehtoja

Anonyymi

Marinilla ei ole näköjään muita vaihtoehtoja koronakriisissä kuin sallia nuorten urheilijoiden eristäminen pääkaupungissamme. Onneksi Marin ei ole pääministeri ikuisesti ja hyviä vaihtoehtoja on olemassa.

Marinin arvovalinnat eivät ole minun arvojeni mukaisia: pääkaupunkiseudun nuorten urheilijoiden liikkuminen estetään jo kolmatta vuotta peräkkäin varmuuden vuoksi ja sama hallitus sallii kuitenkin kännissä örveltämisen baareissa. Avin esittäminen globaalin kriisinhoidon päätöksentekijänä Suomen osalta on hävettävää vastuunpakoilua. ”Kyllähän mää, mutku toi avi päätti” - huhhuh, mitä piipitystä pääministeriltä!

Nyt on korkea aika tehdä toisia valintoja ja antaa nuorten urheilla. Jos ja kun siellä sitten sairastumisia tulee, niin se on sitten vain hyväksyttävä riski. Jos itse eläkeläisenä sairastun ja kuolen nuorten urheilun vuoksi, niin sen kohtalon kanssa on sopuisaa elää. Baarikärpäsen aiheuttaman koronan vuoksi luojansa kohtaaminen ennen aikaisesti taas on vaikeammin hyväksyttävä polku.

Valitkaa hyvät ihmiset toisin kuin Sanna Marin, valitkaa jokin muu henkilö ja puolue vaaleissa.

6

136

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin, kyllä jääkiekkoilijan on päästävä jäälle ja kolme kesken jäänyttä kautta on vain liikaa. Koronan kanssa on vain elettävä eikä elämää voi loputtomasti rajoittaa varsinkaan nuorilla!

Olet nuori vain kerran!

Ja on kauheaa, että pääministerimme ei näistä nuoristamme välitä.

• Anonyymi

”Lasten harrastuskielto saa jyrkkää kritiikkiä hallitukselta – Ohisalo uhkaa lainmuutoksilla, jos avi ei peräänny”

Kyl maar tää lienee Marinin mediapeliä. Tai sitten pääministeri hallituksineen on aivan pihalla maan johtamisessa yhdesssä sodanjälkeisen ajan suurimmassa kriisissämme. Joka tapauksessa erittäin surkeaa hallitustyötä.

• Anonyymi

Aloittajalla ei ole oikein hallussa meidän hallintorakenteemme perustasiat. Ei hallitus käske suoraan mitä alueilla päätetään. (Onneksi näin.) Onko tätä niin vaikea tajuta?

Marin myös juuri sanoi haastattelussa ettei ole AVI:n päätöksen kannalla.

• Anonyymi

Höpöhöpö

Ei suurin avi tee päätöksiä, joita hallitus ei hyväksy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpöhöpö

Ei suurin avi tee päätöksiä, joita hallitus ei hyväksy

Ei hallituksen tarvitse "hyväksyä" AVIn päätöksiä. Hallitus säätää lait ja AVI tekee niiden pohjalta itsenäisiä päätöksiä.

• Anonyymi

Jep ! Hallitus johtaa tai pitäisi johtaa tätä maata ja on vastuussa siitä, miten täällä menee.
      Lisäksi:
      The world may never reach herd immunity against Covid-19.

Eli nyt on vain jatkettava fiksua arkikäyttäytymistä ja elämää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      73
      893
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      768
    3. 51
      707
    4. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      39
      664
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      634
    6. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      44
      630
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      31
      629
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      577
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      560
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      37