Varovasti sitten tänään

🙄👍🚘 ettei mitään käy, kun on perjantai ja 13 päivä. Itsekin vältän sellaista missä voisi jotakin sattua, etenkin tikapuita ja pitkiä automatkoja.

Tiskiharjojen kanssakin pitää olla tarkkana, että valitsee niistä oikean. Minulla on täällä 5 harjaa roikkumassa tiskikaapista. Joskus ne menevät sekaisin, vaikka niissä on värikoodi. Musta on biojäteastialle, valkoinen koiran vesikupille, ruskea on paistinpannulle ja vihreä astioille, Juuresharja on valkoinen, mutta se ei sekoitu muihin harjoihin mallinsa vuoksi. Hammasharja on noita harjoja pienempi, niin sen kanssa ei ole ongelmia. Toisellekin harjalle olisi tilaa. Puhumattakaan parisängyn puolikkaasta, joka on tyhjänä ollut vuosikaudet 😍

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Äkkiseltään voisi ihmetellä tiskiharjaselostusta. Ne menevät joskus sekaisin, kun hajamielisenä otan niistä jonkun käyttöön. Siten ne liittyvät perjantai 13 päivään. Mutta ne ovat muutenkin mielessä, kun laitoin uusimman kuvani facebookkiin ja vasta jälkikäteen huomasin niiden harjojen näkyvän oman nassuni takana😂 en vieläkään osaa ottee kunnollisia selfieitä

    • Mä oon yleensä sellanen toheltaja jolle sattuu ja tapahtuu aina, mutta olen vuosikymmenten saatossa todennut sellaista että muistaakseni nämä perjantai 13. päivät ovat olleet mulle tohelointivapaita päiviä. Alkaen siitä, kun täytin 18-v samana päivänä kun mulla oli oma vanhojenpäivä. Eli perjantaina 13.2. 90-luvun lopulla.

      • Kiva, kun sulla on toiminut perjantai 13 päivä noinpäin. EI kai se mullakaan sen kummempi päivä ole, kuin muutkaan. Ne tapahtumat jää vaan päivämäärän takia paremmin mieleen, jotka silloin tapahtuu! Tohelontivapaata loppupäivää sinulle!


    • Anonyymi

      Hyvä muistutus kiitos. Ajattelin lähteä pyöräilemään tukka tuulessa hulmuten, mutta laitankin nyt kypärän päähän.

      • Kypärä pitää olla pyörillessä aina päässä. Koskaan ei tiedä mitä käy.


    • Anonyymi

      Mä nyt onnistun telomaan itseäni muulloinkin kuin perjantaina 13pvänä. Epäonnea ollut muinakin päivinä. Mulla nyt mikään onnistu ilman jotain tohelointia😆. Kävin ottamassa muutama päivä sitten kakkosrokotteen, ekasta tuli olkapää kipeäksi muutamaksi päiväksi, tämä kakkonen näköään ollut tymäkäämpi mulle, olkapää kipeä ja iso paukama ja aivan järjetön kutina siinä pistoskohdassa🙄, tekisi mieli kynsiä ihoa, yritän malttaa olla kynsimättä😅.

      • Anonyymi

        Mulla oli kakkosen jälkeen viikon verran huono olo. Fyysisesti todella huono olo. Ykkösestä ei tullut mitään. Se alkoi kakkosessa vasta 3 päivää rokotteen jälkeen. Varaudu.


      • Kiva, kun olet saanut toisen rokotuksen. Näyttää nuo matkustajien koronatestit olevan melko kalliita jos ulkomaille lähtee. Harmillista on se patti. Mulle tulee joskus flunssarokotteesta, varsinkin jos en ole ehtinyt rentouttaa käsivarren lihaksia. Oletko kokeillut laittaa siihen jotakin kylmää päälle viemään kutinaa (jääpala tai pakastehernepussi) ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla oli kakkosen jälkeen viikon verran huono olo. Fyysisesti todella huono olo. Ykkösestä ei tullut mitään. Se alkoi kakkosessa vasta 3 päivää rokotteen jälkeen. Varaudu.

        Hyvä tietää, kiitos. Mun tuurilla mä tulenkin tosi kipeäksi, makaan suurinpiirtein raatona sängynpohjalla🙄.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mulla oli kakkosen jälkeen viikon verran huono olo. Fyysisesti todella huono olo. Ykkösestä ei tullut mitään. Se alkoi kakkosessa vasta 3 päivää rokotteen jälkeen. Varaudu.

        Mä olin varannut kotiin viikon ruuatkin, kun olin kuullut jpidenkin saaneen kuumetta ym. rokotuksista. Ekasta tuli viikoksi käsi kipeäksi ja tokasta ei tullut oikeestaan mitään. Joten varautuminen oli turhaa. Epäilyttää nyt, ettei suoja ole kunnollinen!


    • Anonyymi

      Sehän on yksilöllistä tuleeko millaiset oireet rokotuksesta. Monella on ollut vain yhtenä päivänä käsi kipeä ja vähän outo olo.
      Kutinaan auttaa esim. Bepanthen-voide.

      • Totta, että on yksilöllistä, joillekin ei mitään ja joillakin jopa korkea kuume. Mainoksen uhrina ostin bepanthen anti exem kutinaan. Ei mitään vaikutusta. Taitaa senkin vaikutus olla yksilöllistä.

        Mutta nyt loppuillaksi ulkohommiin, jotka keskeytyi pahan ukonilman takia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      65
      1970
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      79
      1327
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      78
      1264
    4. 45
      1145
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      160
      1002
    6. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      999
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      920
    8. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      41
      881
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      878
    10. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      873
    Aihe