Mitä ajattelet?
Voisitko nainen maksaa velkasi minulle luonnossa?
48
765
Vastaukset
- Anonyymi
Onneks en ole sulle tai muillekaan mitään velkaa.
- Anonyymi
Voisin, mutta en ole velkaa..
- Anonyymi
Olet minulle velkaa minulle ja paljon mutta voit maksaa kaikki luonnossa minulle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet minulle velkaa minulle ja paljon mutta voit maksaa kaikki luonnossa minulle
Maksan sinulle vaikka havun neulasilla sinulle luonnossa sinulle...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi vain sinulle? Kavereille kans? Itsekkyys loistaa kerjuu reissulla?
- Anonyymi
Mitä se oli.. 90e? Saat hymyn sillä...
- Anonyymi
Verivelka ?
- Anonyymi
Perseenantovelka
- Anonyymi
Narkkien huumevelat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Narkkien huumevelat
Vilma maksaa ne myöhemmin sitten
- Anonyymi
Paljonkos olinkaan sulle velkaa? Saatat jäädä itse velkaa maksutapahtuman jälkeen.
- Anonyymi
En ole velkaa kenellekään muulle kuin pankille muutaman tonnin. Tosin eräät on minulle paljonkin velkaa. Oletettavasti aloitus on joltakin turhaantuneelta papparaiselta tai muuten vastenmieliseltä tapaukselta, joka voi vetää käteensä sen sijaan, että tekee tällaisia aloituksia tänne.
- Anonyymi
Niin tai sitten joltain mieheltä, jolla on huumorintajua toisin kuin sinulla.
Parempi että sinä laitat palstan kiinni ja katoat katkeruuteesi. Miksi tuollaista jäkättäjää kukaan missään kaipaisi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parempi että sinä laitat palstan kiinni ja katoat katkeruuteesi. Miksi tuollaista jäkättäjää kukaan missään kaipaisi.En näe siinä mitään huumorintajua, että palstapapparainen pyytää oletettavasti nuorempaa naista maksamaan luonnossa "velkojaan". Pappa-paralla varmaan vähän lähi- ja kaukomuistikin heittää, mitä velkoihin tulee. :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En näe siinä mitään huumorintajua, että palstapapparainen pyytää oletettavasti nuorempaa naista maksamaan luonnossa "velkojaan". Pappa-paralla varmaan vähän lähi- ja kaukomuistikin heittää, mitä velkoihin tulee. :D
P.S. Itse olet se jäkättäjä, kun vedät herneet nenukkiin. Taidat itse olla tuo aloittaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
P.S. Itse olet se jäkättäjä, kun vedät herneet nenukkiin. Taidat itse olla tuo aloittaja.
P.P.S. En ole katkera, peräänkuulutan VAIN oikeutta ja oikeudenmukaisuutta niin kuin kaikkien tulisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parempi että sinä laitat palstan kiinni ja katoat katkeruuteesi. Miksi tuollaista jäkättäjää kukaan missään kaipaisi.Onpa tylsän rahvaanomainen & epäkekseliäs huumorintaju taas jollakin. No, nettipalstoille sellaisia huuhtoutuu tämän tästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpa tylsän rahvaanomainen & epäkekseliäs huumorintaju taas jollakin. No, nettipalstoille sellaisia huuhtoutuu tämän tästä.
Nettipalstoille? Itse jaat näitä upeita välähdyksiä Rasmuksessa aika hienosti myös...
- Anonyymi
P.S. Tulipa ekan kerran googlattua, mikä Rasmus edes on. Että sellaista, aina oppii uutta.
- Anonyymi
Maksa sinä mies, ensin velkasi minulle.
Niin katsotaan, että voinko pienentää yhtään taakkaasi. - Anonyymi
Mistä olen mukamas velkaa?
- Anonyymi
Itse sen parhaiten tiiät? Valehtelija!
Kai annat luotolla?
- Anonyymi
Vain sinulle.
- Anonyymi
Olinkin luonnossa koko tämän illan. Oli vaikeita asioita läsnä joista puhuttiin😔... Kyllä hänelle miehelle kauniissa luonnossa maksaisin, vaikken tietääkseni ole mitään velkaa 🤔. Kerro toki jos näin on 🤭. Mutta sama pätee myös toisinpäin!!!
- Anonyymi
On tullut aika hieman zoomata sanavalintojaan. Mulkkuhan on mulkku, eikö olekin?
- Anonyymi
Ei se onnistu. Olen ilmainen hänelle.
- Anonyymi
ajattele vaan ite, jos kykenet.
- Anonyymi
Mitä hän on siis pyytänyt sulta? Mistä hän on velkaa? Elätkö todellisuudessa vai mielikuvitusmaailmoissa?
- Anonyymi
Lainaan vain pankista. Ei ole tarvinnut itseään myydä, enkä tule sitä tekemään jatkossakaan. Jos siltä tuntuu niin voin kävellä baariin tai tehdä ilmoituksen. Itsetuntoni on noussut, nyt ymmärrän että voin kelvata joillekin. Joten syrjähypystä oli hyötyä. Enkä sitä kadu.
- Anonyymi
Mitähän järkeä on tässäkin aloituksessa? Hulluja on monenlaisia.
- Anonyymi
Jos olet palstan päätrolli, johan maksua yritit luonnossa ottaakin. Varmaan ymmärrät mitä tarkoitan. Jos taas ymmärrät väärin kerron sen tässä: en tehnyt rikosilmoitusta. Siihen hupenivat toiveesi saada seteleitä. Siitäkö kaikki sun trollaukset?
- Anonyymi
Kukaan ei saa olla Jonnan kanssa tekemisissä jos joku on kirjoittanut tekstiä jonnalle niin yhteyttä irl minuun ja jutellaan lisää irl. Edes Jonnan lapset eivät ole missään tekemisissä Jonnan kanssa enään ikinä että nii kivasti tämä palsta on saanut aikaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei saa olla Jonnan kanssa tekemisissä jos joku on kirjoittanut tekstiä jonnalle niin yhteyttä irl minuun ja jutellaan lisää irl. Edes Jonnan lapset eivät ole missään tekemisissä Jonnan kanssa enään ikinä että nii kivasti tämä palsta on saanut aikaan
Tuohan on tietenkin trollaukaiesi tavoite.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuohan on tietenkin trollaukaiesi tavoite.
Nimiä vain kehiin niin saadaan asia selväksi että kukaan ei ole Jonnan kanssa ikinä missään tekemisissä ja kukaan ei saa olla Jonnan lasten kanssa missään tekemisissä että Nyt on sitten pikkasen erilaiset kuviot mukana kun joku erehtyy edes ajatella että häiritsee meidän perheen elämää. Minä hoidan lapset myös silloinkin kun he ovat aikuisia niin siltikin heidän turvallisuus on minun tarkassa huomiossa vahdin heitä kuin omia lapsia että nyt on hemmolle mietittäväksi mitkä oltavat sulle tulee myöhemmin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimiä vain kehiin niin saadaan asia selväksi että kukaan ei ole Jonnan kanssa ikinä missään tekemisissä ja kukaan ei saa olla Jonnan lasten kanssa missään tekemisissä että Nyt on sitten pikkasen erilaiset kuviot mukana kun joku erehtyy edes ajatella että häiritsee meidän perheen elämää. Minä hoidan lapset myös silloinkin kun he ovat aikuisia niin siltikin heidän turvallisuus on minun tarkassa huomiossa vahdin heitä kuin omia lapsia että nyt on hemmolle mietittäväksi mitkä oltavat sulle tulee myöhemmin
Ai, nyt nimenä on Jonna?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai, nyt nimenä on Jonna?
No eihän mulla ketään muuta naista ole ollut kuin Jonna jota rakastan todella paljon enkä hyväksy että kukaan ikinä missään tilanteessa tulee meidän väliin millään tavalla ja Jonnan lapset ovat minulle kuin omat lapset joten kaikki mikä vaikuttaa negatiivisesti lapsiin=sama rangaistus kuin vaikuttaa negatiivisesti minun lapsiin ja rangaistus on todella epäinhimillinen kun joku kusipää kuvittelee että on joku kovemman luokan jätkä kun pärjää naisille ja lapsille mutta ei tuu onnistuu. Vaikka en osaa kasvattaa lapsia niin mä kuitenkin huolehdin siitä että ne kasvaa ja kehittyy minun kotona turvallisesti ja ennen kaikkea tietää että he ovat minun perheeni
- Anonyymi
Maksahan ja korkojen kanssa. Voidaan tehdä vaikka jotain luonnotontakin. Mutta kerro ensin mistä jäin velkaa?
- Anonyymi
Maksahan = maksan. virhe
- Anonyymi
Olen sun, tee mitä haluat. Niin teen minäkin sulle kun asiaan päästään.
- Anonyymi
Jonna on minun eikä kenenkään muun
- Anonyymi
Kenelle kirjoitit tämän
- Anonyymi
Jaa, minä kuulin, että Jonnan pitää kuolla. Hups.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa, minä kuulin, että Jonnan pitää kuolla. Hups.
Siis luulin😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis luulin😊
Kyllä Jonna kuolee myös. Kaikki aikanaan 🤭🤭😂😇
En ole velkaa.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894170
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032343Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?312258Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell962074Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281877- 311850
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91557- 281521
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881340- 741158