Ongelma, haluaisin vielä yhden vauvan

Anonyymi

Mies ei, ja olen punninnut eroa. Mitä tekisin, Aikaa on vielä muutama vuosi. Hankkituisinko raskaaksi nykyisen kanssa, ja ottaisin riskin että olisin pian väsynyt yksinhuoltaja tai en niin hyvässä suhteessa, toki voihan se suhde parantua. Tai ottaisinko riskin, antaisin anteeksi kaiken ja tutustuisin häneen, ja ehdottaisin heti vauvan tekoa. Mikä olisi riskittömin vaihtoehto saada vielä yksi vauva ja hyvä suhde? Mieheni tietää ainakin osan suhteestani, ja ilmeisesti haluaa jatkaa yhdessä. Itse en tiedä. Rakastan kylää miestäni, kaikesta huolimatta. Hän ei tosin halua vauvaa.

2

809

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Uudessa miehessä häiritsee hänen raskas olemus, surumielisyys, vaativa käytös hyvän eteen. On myös kolmas joka ajattelee vain minun ja hänen parastaan, hän on helppo, mutkaton, luotettava, ei halua viedä mitään. Muut ihmiset elämässä haluavat aina jotain, vaativat vain. Nykyisessä taas petollisuus, epärehellisyys, erilaiset elämänsuunnitelmat. Usko tai älä, en halunnut tätä sotkua. Halusin vaan ihanan kumppanin, joka haluaa sanaa kuin minä. Löysin kyllä. En tiedä mitä hän ajattelee. En oikeasti tiedä mitä pitäisi tehdä, en tiedä miksi sairastui ja mitä tapahtui. Elämä tasottuu, asiat järjestyy, enkä ole pahaa tehnyt. Eipä muuta.

      • Anonyymi

        Pikku hiljaa vapaudun näiden psykopaattien otteista, ja alan ymmärtämään oho minullakin on ihmisarvo. Saan ajatella itseäni, minulla on siihen oikeus. Minun ei tarvitse huolehtia muista kuin itsestäni ja lapsistani, ei potea huonoa omaatuntoa tai tuntea olevani paha, jos elän itsellenikin. Saan vaatia rakkautta, saan vaalia itselleni onnea, terveyttä ja olen hyvä. Olen siis vapaa. Jatkan elämääni ilman orjuuden kahleita, kenenkään käskynvaltaa, minun ei ole tunnettava heidän puolestaan. Saan nauttia itsestäni, ja minulla on lupa auttaa heitä joita haluan ja koen pystyväni. Tuhosivat paljon, veivät ihmisarvon. Kostivat pahaa oloaan minulle, heidän ongelmiin olen syytön. Olen viimeinen taas-arvoinen kansalainen. Minulla ei ole velvoitteita heitä kohtaan. Saan suunnitella elämääni ja tehdä siitä näköiseni. Pahuuttaan tuhosivat entisen, nyt on rakennettava uudelleen. Löydettävä ihmisiä elämään, jotka eivät vaadi ja ovat luotettavia. Pitkin matkaa olen painolastia tiputtanut pois. Olen ihminen, arpinen. Arpia lapsuudesta, nuoruudesta ja aikuisuudesta. Selässä kaikki, leikelty moneen kertaan, nyt enää arpia, jotka kuuluvat minuuteen. Kannan ne itse, pysyköön minussa tekemässä minusta vahvan. Karistakoot pois ne jotka rumana niitä pitävät. Katselin itseäni peilista, vanhentunut, kaunis vaalea nainen. Kun katsoo tarkkaan sieltä näkyy pikkutyttö, kun katsoo kauempaa näkyy sieltä vanhus, taidan pysyä tässä aikuisena naisena. En jaksa kantaa syyllisyyttä enää omasta sydämestä, ajatuksista, tunteista tai mieliteoista. Minuun kehoon ja elämään ne sopivat. Ne lisäät hyvää minussa ja tuovat hyvää niille joille haluan. Kiitos sinulle salaperäinen herra x. Kukaan ei ole ikinä koskenut minuun yhtä hellästi, kukaan ei ole ikinä nauranut jutuilleni tai pitänyt minua viisaanakin. Kukaan ei ole ikinä pitänyt puoliani, tai antanut itsestään niin paljon. Kukaan ei ole ikinä saanut pitämään itsestään niin paljon. Joten kohtasimme joskus tai emme,muistan sinut hyvällä. Ehkä joskus annan sinulle apua takaisin, kaikki sitä joskus tarvitsevat. Olisiko tämä viimein tässä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      291
      3319
    2. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      25
      3194
    3. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      26
      2090
    4. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      133
      1952
    5. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      35
      1894
    6. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      119
      1691
    7. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1440
    8. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      44
      1318
    9. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      2
      1273
    10. Väliämme on noin 6 km

      Niin lähellä ja niin kaukana. Sinä olet kotona, minä olen kotona. Olet jo unessa. Mutta kun herään, olet jo töissä ja vä
      Ikävä
      9
      1183
    Aihe