Törkeetä ;(;(;(;(

lämppäri tamma

mun lämppärii haukutaan koska se on ollut ravuri. kiusaaminen alkoi kun aloin hoitaa Rogerii ( eli sit hevosta mitä haukutaan) mulle sanottiin että Roger on tylsä hevonen kun sillä ei voi laukata kun sitten opetin sen laukkaamaan kiusaus jatkui. mikä neuvoksi

10

817

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • CrystalCinnamon

      Hevoset, joilla ei voi laukata, EI oo tylsiä. Ihmiset, jotka nii väittää, on ahdasmielisiä ja suvaitsemattomia. Ne ei ymmärrä, että hevosen "arvo" ei millää tavalla riipu hevosen askellajeista, ei todellakaa! Jos muut ei sitä ymmärrä, se on niitte ongelma.

      Tiiän, et tää on "vanha ja kulunu" neuvo, mut älä oikeesti välitä muitten mielipiteistä! :)Muitten mielipiteet ei sais ohjailla omaa elämää. Vaik se vaikeeta saattaa ollakkin olla välittämättä, niin älä oikeesti välitä! Kellää ei oo oikeutta haukkua ja kiusata, Ei tosiaa! Kiusaaminen ei oo sun vika, muista se! Pidä pää kylmänä ja elä onnellisena hevosesi kanssa! :)

      Tsemppiä ja hyvää kevättä! :)

    • arvaakuka?

      Jos haukkuu entisiä ravureita, ei oikeasti rakasta hevosia sydämmensä pohjasta. Minäkin tunnen ihmisiä jotka haukkuvat ravureita. Ihan samoja heppoja ne ovat, vaikka tosin eri ammateissa. Jotkin palvovat huippulahjakkaita estehevosia ja unohtavat täysin suuria summia ajavat ravurit.

    • NIIIIINNN

      Niin juuri nimimerkki "arvaakuka" oon ihan samaa mieltä!!!

      • Fendor

        on kyl sairaita! Mun mielest ravureis ja ratsuis ei oo mitään eroo silleen! Mäkin hoidan ravurii,ja ne on mun mielest tosi ihkui! Ei niissä oo mitään erinlaista ku ratsuissa,paitsi että ratsuilla ratsastetaan,ja ravureilla ajetaan. Tai no,voihan ravureillakin ratsastaa! Itse ainakin tykkään ratsastaa ravurilla. Hieman kovaa kyytiä se välillä on,mutta kyllä siihen tottuu..!


      • ja ravureissa
        Fendor kirjoitti:

        on kyl sairaita! Mun mielest ravureis ja ratsuis ei oo mitään eroo silleen! Mäkin hoidan ravurii,ja ne on mun mielest tosi ihkui! Ei niissä oo mitään erinlaista ku ratsuissa,paitsi että ratsuilla ratsastetaan,ja ravureilla ajetaan. Tai no,voihan ravureillakin ratsastaa! Itse ainakin tykkään ratsastaa ravurilla. Hieman kovaa kyytiä se välillä on,mutta kyllä siihen tottuu..!

        voi niinku silleen olla paljonkin eroa, lähinnä ehkä sen takia, että ravurit ovat ainoastaan kilpakäyttöön, kun taas ratsut "lemmikkeinä" tai opetusvälineinä, jossa ei voi pitää yhtään vaikealuontoisempaa hevosta. Ravurit eivät välttämättä ole tottuneet siihen, että pikkulikat käyvät niitä lääppimässä ja syöttämässä. Tämä ei tietenkään liity askellajiin mitenkään...


    • Minä

      Minun mielestäni ravurit ovat ihania hevosia ja tykkäänkin enemmän melkein ajaa kuin ratsastaa hevosia. Luulempa että nämä kiusaajat ovat hieman ahdasmielisiä ja todella lapsellisia jos rupeavat arvostelemaan hevosta askel-lajin perusteella...

    • entäs sitten

      Mitä väliä sillä on, mitä muut sanovat? Itse olet ainakin edistynyt hevosen kanssa, jos olet saanut sen opetettua laukallekin. Mitä kavereita ne sellaiset ovat, kun hoitohevostasi haukkuvat? Kateellisia (ikää 11-v??)??

    • neuvoja

      Voitko antaa neuvoja miten saan hepon laukkaan. myös ex-ravuri. omaa ihanan laukan ku vaa saa sen laukkaan mailaile miel..
      [email protected]

    • Horse

      Älä välitä mitä muut sanovat,sitten hevoivat lopettaa kiusaamisen. jos välität hejatkavat.

    • *Tombola Hill*

      Mullakin on lv-ruuna joka ei osannu laukata, opetin sen laukkaamaan ja ollaan menossa tunneillekin. Onneks meitä kumpaakaan(hevosta tai minua)ei olla haukuttu tai kiusattu siitä, mutta ei kannata kuunnella niitä, tuskinpa ihan kaikki osaavat esim. opettaa ravurin laukkaamaan :) ajattele niin, saatat osata jopa enemmän hommia kuin joku ratsastuskoulussa käyvä, joka osaa ratsastaa vaan "automaattihevosilla"..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      117
      9416
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      46
      2780
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      155
      2529
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2039
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1786
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      13
      1590
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1537
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1474
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      8
      1386
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe