Vaimo antaa tänään ukolle eturauhasen hieronnan sauna reisulla, hieroo hitaasti rauhasta käyrällä dildolla joka on halkaisijaltaa noin 3cm. Katsoo kun muna sykkii ja valuttaa pitkin varttaan kirkasta eturauhas nestettä, ottaa myös välillä terskan suuhun ja imeskelee sitä kuin tikkaria. Yleensä noin 5min hieronnan jälkeen lähtee sperma lasti ja lujaa sitä tulee 5-7 pitkää ruiskausta, vaimosta on kiihottavaa katsottavaa kun spermaa lentää hänen rinnoille ja kasvoille.
sauna ilta tänään.
4
963
Vastaukset
- Anonyymi
Mä sain eilen😛
- Anonyymi
Tulitko kuinka äkkiä käsittelyssä, ja lensikö pitkällä spermat. Itselläni lentää arviolta ainakin 50cm päähän ruiskaukset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulitko kuinka äkkiä käsittelyssä, ja lensikö pitkällä spermat. Itselläni lentää arviolta ainakin 50cm päähän ruiskaukset.
No kyllä aika äkkiä. Tai oli siinä alla sellane 45min hieronta😄 istu naamalla ja hiero itellee orkkuja, välillä kiusas mua orkun partaalle😋😛Kun sai tarpeekseen ni sit oli mun orkun vuoro ja voimakas olikin😂 nieluun se spermat otti ja siitä suuteli sitten suulle että sain itekki. Olin sidottuna pallo suussa ja silmät peitettynä😁
- Anonyymi
Jee Incel, ihanaa et säkin oot täällä juttelemassa etkä purkamassa patoumiasi viattomiin ihmisiin kaduilla. Kaikkea hyvää sulle, laitan joulupukille kirjeen ja toivon, et säkin saa pimperoa vielä joskus elämässäsi ja ettei naiset aina ignoorais sua.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk662204Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921482Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621285Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll701271- 1151149
Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j901000- 69989
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72943Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍81886Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise11862