Rainbow tekee parhaat karkit

Anonyymi

Ikäväkseni olen huomannu että ainakin 5-10 kertaa karkki päivänä olen aina valinnut rainbow karkkipussin. Tässä ketjussa joitan perustella miksi.

Makuvalikoima: rainbow karkkipusseissa makuvalikoima lähentelee perinteisiä makeisia pienellä twistillä. Kun syöt karkkia nii tiedät syöväsi karkkia. Toisin kuin joissain karkkipusseissa joissa on poistettu karkeista maku, haju ja rakenne Terveys yms syiden vuoksi. En oletakkaan syöväni karkkipäivänä mitään maailman terveellisintä karkkia vaa tiedän vetäväni makeutettua sokeria.

Tuoreus: jokainen rainbow karkkipussi on vastannut sitä odotusta mitä makeisen tuoreudelta voi olettaa, sen ei tarvitse olla vasta tuotettu tai edes alle kuukauden vanha, kunhan se maistuu normaalille, eikä esim liian kovalle kuten useat tv mix tai muut pussit joussa makeiset saattaa olla vuosia vanhoja ja selvästi huonomman makuisia kuin "uutena".

Pussikoko: rainbow pussin 250kg on juuri sopiva aikuisen karkkinälkään, se ei yritä olla alipainoinen pussi niinkuin jotkut mini pussit eikäse ole myöskään liian suuri jotta sitä ei jaksaisi syödä tai jotta sen syötyä tuntisi olonsa pahaksi vatsassa.

Kokonaisuus: pussin syötyä jää hyvä olo vatsaan, monissa uutuus pusseissa makuvalikoima on joko liian vaisu tai epä-tasapainen sekamelska sekoittaen liikaa makuaisteja..

Tämän kaiken rainbow tekee häpeällisesti muita halvemmalla ja siksi en ihmettele miksi muut karkit jää usein hyllyyn vanhentumaan..

3

93

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Halpis kakkaa laitettu pussiin, jossakin Kaukoidässä, osta Fazer namusia ja popsi kaikki kerralla!

• Anonyymi

Lapsellinen viesti fatser työntekijältä.. Ei edes suomalainen yhtiö.

• Anonyymi

Parhaiden karkkien saamiseksi pitäisi ensin keksiä aikakone, jolla palata 80-luvulle...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      7
      2518
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      121
      1781
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      39
      1487
    4. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      123
      1466
    5. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      169
      1308
    6. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      157
      1268
    7. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      146
      1260
    8. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1198
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1138
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      53
      1039
    Aihe