Mitä näkisit tulevaisuudessani? Tällähetkellä kaikki on aika sekevaa... Näetkö unelmieni miestä???
cherry...
4
211
Vastaukset
Sinun on vaikea löytää rauhan tuntua elämääsi, liikut vauhdikkaasti tilanteesta toiseen. Samanlainen meno tuntuu jatkuvan lähitulevaisuudessakin, lohtua löytänet eläimistä - näin ainakin tulkitsin kuvat joita minulle näytettiin? Kyllä siellä tulevassa mieskin vilahti, maalaismiehen oloinen vaaleahko kaveri ruskeissa housuissa ja ruutupaidassa. Mitään tämän tarkempaa ei nyt noussut, toivottavasti tästä sait jotain tolkkua.. Kaunista kevättä Sinulle :)
- Nimetön
Jos vielä jossain vaiheessa tulee lisää tietoa tästä miehestä... Haluaisin tietää horoskoopin? :) ja sen onko mies suomesta vai ulkomailta? :) Jos mitään muuta ei kuitenkaan nouse esiin niin Kiitos sinulle kuitenkin näistä. Aurinkoa elämääsi =)
Nimetön kirjoitti:
Jos vielä jossain vaiheessa tulee lisää tietoa tästä miehestä... Haluaisin tietää horoskoopin? :) ja sen onko mies suomesta vai ulkomailta? :) Jos mitään muuta ei kuitenkaan nouse esiin niin Kiitos sinulle kuitenkin näistä. Aurinkoa elämääsi =)
Niin, ihan supisuomalaiselta hän minusta vaikutti, tai ainakin pohjoismaalaiselta :) Hän lienee maan tai veden merkkejä, tarkempaa horoskooppia en osaa sanoa, mutta kovin tuliselta hän ei vaikuttanut, pikemminkin sellaiselta haaveelliselta romantikolta.. Hauskaa vappua Sinulle!
- Nimetön.
cherrykirsikka kirjoitti:
Niin, ihan supisuomalaiselta hän minusta vaikutti, tai ainakin pohjoismaalaiselta :) Hän lienee maan tai veden merkkejä, tarkempaa horoskooppia en osaa sanoa, mutta kovin tuliselta hän ei vaikuttanut, pikemminkin sellaiselta haaveelliselta romantikolta.. Hauskaa vappua Sinulle!
Tämä "unelmieni" mies on vaaleahko mutta asuu rapakon tuolla puolen. Ja on jousimies... :) Ja hän on niin sanottu "vanha sielu"... Katsotaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan... Monilta olen tulevaisuuttani (täälläkin) kysynyt ja aina tämä vaalea mies putkahtaa esiin ;) Iloista vappua!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75693
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372