Miten olla todella yksin ja unohdettu ?

Anonyymi

Miten tästä pitäisi selvitä ? Spontaani ja räväkkä luonne mutta aina sit jostain kumman syystä yksin ja melkeinpä sen takia että on itse vielä hsp ja jonkin sortin autismi vissiin ja se tekee sen että vetäytyy kaikesta ihan itsensä takia mutta kukaan ei koskaan ole sitä ymmärtänyt edes tms .. en ole ilkeä luonteeltani vaan pä

9

607

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      In ja toisin. Todella kiltti ja suorasukainen mutta asiallisesti ja pidän kaikista yleensä huolta ja vastaavaa .. silti aina yksin arjessa ja ei kukaan esim soita ..en osaa itsekkään soittaa vaikka välitän 120% ihmisistä en vaan osaa ja kykene tähän tapaan . Kavereita on muutama ja joskus ehkä vuoden kahden välein heistä kuulen mitään .

    • Anonyymi

      Mitä aloittaja tarkoittaa hsp:llä? Niin minäkin olen päivät pitkät yksinäni, aamusta iltaan, kaupassa päivällä käyn, siitä minun tylsä elämäni koostuu. Tätä on jatkunut jo
      vuosikausia, samaa rataa viikosta toiseen, vuodesta vuoteen.

    • Anonyymi

      No, muistot on mielessä päivittäin. Nykyyään erakkona, ei oikein mitään asiaa kenellekkään.Päivä kerrallaan ja jne.

      Turha aukoa mitään ovia ulkomaailmaan, jokaisella tietysti omat asiansa ym.

    • Anonyymi

      Jos aina ajattelee, että muilla on omat asiansa, eikä viitsisi " muka " häiritä, jää väkisinkin aika yksin.

      Voi itsekin yllättyä, kun ottaa yhteyttä johonkin, ja toinenkin tulee siitä iloiseksi.
      Jaettu ilo on kaksinkertainen ilo.

    • Anonyymi

      On opiskelut, työ, perhe muilla. Mitä sitä sekaantumaan muiden asioihin.

      11v 8 pv omaishoidon jälkeen löysin itseni yksin. Nyt olen erakkona Saimaalla. Päivä vain ja hetki kerrallansa.

    • Anonyymi

      Saimaalla mukava olla varmaa erakkona. Minäkin olisin siellä mieluusti jos olisin kunnos. Ei luonnossa yksinäisyys haittaa paljoa tai kalassa.

      Olin 14v kun rakennettii faijan kanssa kahestaa autiolle saarelle mökkiä. Kesällä oli pitkä loma koulusta ja faija meni viikot töihi. Olin maanantai aamusta perjantai iltaan yksin rakennushommis. Silloin ei ollu kännyjä. Faija vei veneen mennessää. Oli hienoa yksin saaressa viikkoja. Välilläheittelin virveliä että sai ruokaa.

    • Anonyymi

      Moi,

      Mä kalastelen ja nautin Saimaan luonnosta. Välillä pysähtyy virvelöimään sitten vetouistelua uuteen kohteeseen.

      Oma saari sopisi minulle kun elän nyt erakkona,

      • Anonyymi

        Moi sie ja muut Saimaalta kirjoittavat! Sattumalta luin näitä keskusteluja. Kiinnostaisi löytää uusia ystäviä, ystäviä isolla Y:llä.
        Olen keski-ikäinen nainen Etelä-Karjalasta, Saimaan rannalta. Haluaisin pois kaikesta nykyisestä. Haluaisin pois. Pois tästä nykytilanteesta. Luontoon. Voisin vaikka ruveta kalastajaksi tai ...


    • Anonyymi

      Sulla sama valinta, kalastus on minulle retkeilyn sivussa harrastus.

      Saimaa on todella Turun saariston ohella hieno paikka.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1438
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      982
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      741
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      34
      692
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      687
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      660
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      659
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      634
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      608
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe