Paikalla ollut tohtorikoulutettava ja kirkolliskokousedustaja Soili Haverinen kertoo kun Pasi Turunen haastattelee.
Soili on feminismin tutkija.
https://www.patmos.fi/patmosplus/?series=606&episode=281514&title=feminismin-aallot-lainehtivat-kirkolliskokoukseen-saakka
Feminismin aallot lainehtivat kirkolliskokoukseen saakka
32
65
Vastaukset
Soili käytti muutaman todella hyvän puheenvuoron kirkolliskokouksessa.
- Anonyymi
Aito.oikea.avioIiitto kirjoitti:
Avasi hyvin feminismin aaltoja.
Kyllä.
- Anonyymi
Aito.oikea.avioIiitto kirjoitti:
Avasi hyvin feminismin aaltoja.
Alat jo rekattunakin vastailemaan itsellesi. 😂
Anonyymi kirjoitti:
Alat jo rekattunakin vastailemaan itsellesi. 😂
Sinähän se Anoliini olet 😺
- Anonyymi
Aito.oikea.avioIiitto kirjoitti:
Sinähän se Anoliini olet 😺
Kyllähän tapasi tehdä anona avauksia (tämäkin) ja kommentoida niitä ja muutoinkin keskustella itsesi kanssa pitkiäkin rimpsuja tunnetaan. Ei se huomaamatta ole keltään jäänyt.
Aito.oikea.avioIiitto kirjoitti:
Sinähän se Anoliini olet 😺
Ano sai potkut persuista jo aikoja sitten.
- Anonyymi
KTS kirjoitti:
Ano sai potkut persuista jo aikoja sitten.
Kuten sinäkin!
- Anonyymi
Soili Haverinen tarkastelee feminismiä konservatiivisesta kristillisyydesä käsin ja on Sley:n palkkalistoilla. Tämä olisi aloittajan (u.v:n) ollut hyvä mainita.
Tämä kertoo hänen viitekehyksensä:
"Haverinen kuvailee, että hänelle aukeni kuitenkin ajan saatossa ”laajempi kuva” sukupuolikysymykseen. Miehen ja naisen välinen ero liittyikin suurelta osin suhteisiin ja tehtäviin luomakunnassa."
"– Samoin mies ja nainen ovat yhtä arvokkaita. Se, että miehellä on tietynlainen auktoriteetti ja vastuu suhteessa naiseen, ei poista yhtäläistä arvoa."
https://www.seurakuntalainen.fi/uutiset/soili-haverinen-feminismin-piirissa-ei-ole-ymmarretty-miten-suuri-valta-aidilla-on/- Anonyymi
Haverinenhan ei mitenkään peittele sitä, että hänen näkemyksensä eivät perustu sekulaariin ajatteluun vaan konservatiiviseen uskonnollisuuteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haverinenhan ei mitenkään peittele sitä, että hänen näkemyksensä eivät perustu sekulaariin ajatteluun vaan konservatiiviseen uskonnollisuuteen.
Esitä joku Haverisen tutkimuksen tulos joka perustuu uskontoon eikä faktoihin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esitä joku Haverisen tutkimuksen tulos joka perustuu uskontoon eikä faktoihin!
Vit*u. Etkös osaa lukea? Vai et ymmärrä? Hän on tohtorikoulutettavana. Katsotaan sitten kun saa väikkärinsä ulos, nythän sitä ei vielä ole olemassa edes...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vit*u. Etkös osaa lukea? Vai et ymmärrä? Hän on tohtorikoulutettavana. Katsotaan sitten kun saa väikkärinsä ulos, nythän sitä ei vielä ole olemassa edes...
Miksi sitten raivopäänä syytät häntä?
Anonyymi kirjoitti:
Haverinenhan ei mitenkään peittele sitä, että hänen näkemyksensä eivät perustu sekulaariin ajatteluun vaan konservatiiviseen uskonnollisuuteen.
Minkä tieteenalan tohtorikoulutettava ottaa tietyn kannan tutkittavaan aiheeseen koska hänen oman uskontonsa Jumala on sen todeksi ilmoittanut ?
Sukupuolijako muuten kuuluu suvulliseen lisääntymiseen, ei muuhun. Mikä on henkiolennon sukupuoli ja mikä on sen funktio?- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sitten raivopäänä syytät häntä?
Hyvä kysymys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sitten raivopäänä syytät häntä?
Hyvä kysymys!
- Anonyymi
uskovainen tohtori on tohtori sykerön veroinen 🤣
- Anonyymi
Miten uskovaisuus vaikuttaa koulutukseen? 😫
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten uskovaisuus vaikuttaa koulutukseen? 😫
Menee hukkaan. Tutkijan pitäisi olla tutkija eikä julistaja ja Haverinen nyt itsekin tunnustaa että kaikki hänen sanomisensa on uskonnollisen ideologian värittämää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menee hukkaan. Tutkijan pitäisi olla tutkija eikä julistaja ja Haverinen nyt itsekin tunnustaa että kaikki hänen sanomisensa on uskonnollisen ideologian värittämää.
Miten menee hukkaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menee hukkaan. Tutkijan pitäisi olla tutkija eikä julistaja ja Haverinen nyt itsekin tunnustaa että kaikki hänen sanomisensa on uskonnollisen ideologian värittämää.
Voiko todistaa väitteesi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voiko todistaa väitteesi?
Ahvio on elävä todiste asiasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahvio on elävä todiste asiasta.
Vastauksesi on todiste siitä, että olet trolli!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastauksesi on todiste siitä, että olet trolli!
Ok, jäin kiinni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastauksesi on todiste siitä, että olet trolli!
Jep, trolli se on!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep, trolli se on!
Niin on.
- Anonyymi
Miksi kotiäiti opiskelee. Kielletty raamatussa.
- Anonyymi
Höpöpöpö!
- Anonyymi
Uskovat pitivät ennen kun kaikki oli paremmin naisten kouluttautumista luonnottomana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskovat pitivät ennen kun kaikki oli paremmin naisten kouluttautumista luonnottomana.
Uskovat nimeomaan ovat aina kannattaneet naisten tasa-arvoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskovat nimeomaan ovat aina kannattaneet naisten tasa-arvoa.
Esimerkkejä kiitos. :)
- Anonyymi
Soili on ihan oikeassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792392Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1421538- 1331462
- 1581234
- 1091033
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten386965Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683