Feminismin aallot lainehtivat kirkolliskokoukseen saakka

Anonyymi

32

65

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Soili käytti muutaman todella hyvän puheenvuoron kirkolliskokouksessa.

      • Avasi hyvin feminismin aaltoja.


      • Anonyymi
        Aito.oikea.avioIiitto kirjoitti:

        Avasi hyvin feminismin aaltoja.

        Kyllä.


      • Anonyymi
        Aito.oikea.avioIiitto kirjoitti:

        Avasi hyvin feminismin aaltoja.

        Alat jo rekattunakin vastailemaan itsellesi. 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Alat jo rekattunakin vastailemaan itsellesi. 😂

        Sinähän se Anoliini olet 😺


      • Anonyymi
        Aito.oikea.avioIiitto kirjoitti:

        Sinähän se Anoliini olet 😺

        Kyllähän tapasi tehdä anona avauksia (tämäkin) ja kommentoida niitä ja muutoinkin keskustella itsesi kanssa pitkiäkin rimpsuja tunnetaan. Ei se huomaamatta ole keltään jäänyt.


      • Aito.oikea.avioIiitto kirjoitti:

        Sinähän se Anoliini olet 😺

        Ano sai potkut persuista jo aikoja sitten.


      • Anonyymi
        KTS kirjoitti:

        Ano sai potkut persuista jo aikoja sitten.

        Kuten sinäkin!


    • Anonyymi

      Soili Haverinen tarkastelee feminismiä konservatiivisesta kristillisyydesä käsin ja on Sley:n palkkalistoilla. Tämä olisi aloittajan (u.v:n) ollut hyvä mainita.

      Tämä kertoo hänen viitekehyksensä:

      "Haverinen kuvailee, että hänelle aukeni kuitenkin ajan saatossa ”laajempi kuva” sukupuolikysymykseen. Miehen ja naisen välinen ero liittyikin suurelta osin suhteisiin ja tehtäviin luomakunnassa."

      "– Samoin mies ja nainen ovat yhtä arvokkaita. Se, että miehellä on tietynlainen auktoriteetti ja vastuu suhteessa naiseen, ei poista yhtäläistä arvoa."

      https://www.seurakuntalainen.fi/uutiset/soili-haverinen-feminismin-piirissa-ei-ole-ymmarretty-miten-suuri-valta-aidilla-on/

      • Anonyymi

        Haverinenhan ei mitenkään peittele sitä, että hänen näkemyksensä eivät perustu sekulaariin ajatteluun vaan konservatiiviseen uskonnollisuuteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haverinenhan ei mitenkään peittele sitä, että hänen näkemyksensä eivät perustu sekulaariin ajatteluun vaan konservatiiviseen uskonnollisuuteen.

        Esitä joku Haverisen tutkimuksen tulos joka perustuu uskontoon eikä faktoihin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esitä joku Haverisen tutkimuksen tulos joka perustuu uskontoon eikä faktoihin!

        Vit*u. Etkös osaa lukea? Vai et ymmärrä? Hän on tohtorikoulutettavana. Katsotaan sitten kun saa väikkärinsä ulos, nythän sitä ei vielä ole olemassa edes...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vit*u. Etkös osaa lukea? Vai et ymmärrä? Hän on tohtorikoulutettavana. Katsotaan sitten kun saa väikkärinsä ulos, nythän sitä ei vielä ole olemassa edes...

        Miksi sitten raivopäänä syytät häntä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Haverinenhan ei mitenkään peittele sitä, että hänen näkemyksensä eivät perustu sekulaariin ajatteluun vaan konservatiiviseen uskonnollisuuteen.

        Minkä tieteenalan tohtorikoulutettava ottaa tietyn kannan tutkittavaan aiheeseen koska hänen oman uskontonsa Jumala on sen todeksi ilmoittanut ?
        Sukupuolijako muuten kuuluu suvulliseen lisääntymiseen, ei muuhun. Mikä on henkiolennon sukupuoli ja mikä on sen funktio?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sitten raivopäänä syytät häntä?

        Hyvä kysymys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sitten raivopäänä syytät häntä?

        Hyvä kysymys!


    • Anonyymi

      uskovainen tohtori on tohtori sykerön veroinen 🤣

      • Anonyymi

        Miten uskovaisuus vaikuttaa koulutukseen? 😫


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten uskovaisuus vaikuttaa koulutukseen? 😫

        Menee hukkaan. Tutkijan pitäisi olla tutkija eikä julistaja ja Haverinen nyt itsekin tunnustaa että kaikki hänen sanomisensa on uskonnollisen ideologian värittämää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menee hukkaan. Tutkijan pitäisi olla tutkija eikä julistaja ja Haverinen nyt itsekin tunnustaa että kaikki hänen sanomisensa on uskonnollisen ideologian värittämää.

        Miten menee hukkaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menee hukkaan. Tutkijan pitäisi olla tutkija eikä julistaja ja Haverinen nyt itsekin tunnustaa että kaikki hänen sanomisensa on uskonnollisen ideologian värittämää.

        Voiko todistaa väitteesi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voiko todistaa väitteesi?

        Ahvio on elävä todiste asiasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahvio on elävä todiste asiasta.

        Vastauksesi on todiste siitä, että olet trolli!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastauksesi on todiste siitä, että olet trolli!

        Ok, jäin kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastauksesi on todiste siitä, että olet trolli!

        Jep, trolli se on!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep, trolli se on!

        Niin on.


    • Anonyymi

      Miksi kotiäiti opiskelee. Kielletty raamatussa.

      • Anonyymi

        Höpöpöpö!


      • Anonyymi

        Uskovat pitivät ennen kun kaikki oli paremmin naisten kouluttautumista luonnottomana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskovat pitivät ennen kun kaikki oli paremmin naisten kouluttautumista luonnottomana.

        Uskovat nimeomaan ovat aina kannattaneet naisten tasa-arvoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskovat nimeomaan ovat aina kannattaneet naisten tasa-arvoa.

        Esimerkkejä kiitos. :)


    • Anonyymi

      Soili on ihan oikeassa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe