Vajaa 6 metrinen tuulilasivene, bow rider tyyppinen eli avovene, veneen levyinen tuulilasi ja takana ajokuomu. Talvehtii katoksen alla. Kannattaako ajokuomu jättää päälle talveksi? Kaikki patjat ja plotteri otetaan veneestä pois talveksi. Ajokuomun voi toki jättää päälle mutta ei sen kestoa ainakaan pidennä vrt. ottaa talveksi pois lämpimään varastoon.
Ajokuomu päälle talveksi?
3
65
Vastaukset
- Anonyymi
Ajokuomu pois ja pressu tilalle. Niin hyvä peitto ettei tuuli puhalla lunta veneeseen, mutta niin väljästi että ilma vähän vaihtuu. Pressu on paljon kuomua halvempi jos menee piloille. Kuomu homehtuu herkästi kohdista joissa se on kontaktissa muihin pintoihin. Parhaimmassakin tapauksessa se kuomu likaantuu jos jätät sen talven yli veneeseen.
- Anonyymi
Itse ottaisin pois taloudellisista syistä, jos paikka olisi tuuleton, niin sitten voisi olla päällä.
- Anonyymi
Ne kesäkuomut, siis ajokuomut eivät kestä kunnossa, jos sellaisen jättää talveksi.
Minunkin Sunberella kuomussa oli ohjeena säilyttää se kuivassa ja ilmavassa paikassa.
Jo pelkässä kesäkäytössä joutuu ompeleet uusimaan n. kymmenen vuoden sisällä.
Nettiveneen sivuilta voi joskus nähdä minkä näköinen se kuomu on kun se on jätetty sinne ympärivuotiseksi.
Masaesbosta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984