Oon 18 v poika ja haluisin et mua pantais ja kunnolla... Miten pääsisin pantavaksi?
Miten päästä pantavaksi?
24
1956
Vastaukset
- Anonyymi
Mistäpäin olet?
porista
- Anonyymi
Siis hevon persreijässä asut
- Anonyymi
Harmi kun niin kaukana.m 40v
- Anonyymi
misäpäi sä
- Anonyymi
artjomka18 kirjoitti:
missäs sä asut
Hevon persreijässä asun
- Anonyymi
Tampereella. Vanha tykkimies.
Mulle ei iällä niin väliä ole kunhan panee ja imettää
- Anonyymi
Jos tuut Tampereelle, setä panee sinua.
- Anonyymi
Kaappihomoa näköjään kiinnostaa nämä peppupanot. Homo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tuut Tampereelle, setä panee sinua.
Miten suhun sais yhteyden?
- Anonyymi
artjomka18 kirjoitti:
saako imeä kans
Saat tietysti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaappihomoa näköjään kiinnostaa nämä peppupanot. Homo.
Mitä sinä huora teet sitten itse miesten persepanoketjussa? Osta itsellesi dildo.
- Anonyymi
Helsingin Itäkeskuksessa kokoontuu karhukimppa. Kerran kuussa.
Nahkahuppuja löytyy jos haluat anonyymisti.
Slingi löytyy. Kestätkö kunnon rynkytykset? Ei SM juttuja.- Anonyymi
Onkohan tällaista karhuryhmää Tampereella? Kyselee 47-vuotias utelias...
- Anonyymi
Kiva!
Mielelläni tulisin kokemaan kanssasi peppuseksin saloja...56v pirkanmaalta... - Anonyymi
Kirjoita mulle niin sovitaan tapaaminen saat samalla kokeilla viedä mun peppu neitsyyden jos halut [email protected]
lisäks jos haluut panna mua niin kirjottele: [email protected]
Nyt tarttis saada munaa ja äkkiä
- Anonyymi
Milloin tulet Tampereelle? Setä odottaa.
- Anonyymi
missä asut
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk672208Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921486Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621292Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll701281- 1151150
Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j901000- 69989
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72943Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍81886Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise11863