Siis must tuntuu todella pahalta olla kotona. Mä en tiiä mun elämäs on tapahtunu kaikkee vitun paskaa jne ja en oikeesti välil kestä olla tääl. Ei siin et mun koton kävis jotai et ei mua pahoinpidellä tai mitää ja välit perheenjäsenii on hyvät jne mut en vaa oikeesti pysty olee tääl ku siis joo oon itsetuhonen ja tiiän et tartten siihen apua mut en siitä et oon vaa kotona jne mä haluun vaa mennä jonneki muualle joksku aikaa ja tiiän laitoksis on paskaa mut tiiän myös et siit ois mun henkiselle hyvinvoinnille apua et oikeesti haluuko joku neuvoa mua et mitä mun pitäs tehä et tää paha olo helpottas ja pääsisin vaik jonneki laitoskee jne emt auttakaa!!!
Kotona paha olla!?
5
1425
Vastaukset
- Anonyymi
Jos sä haluat laitokseen niin se ei ole sitten ilmaista.Voit oman alueesi terveydenhuollosta katso kuinka paljon yksi päivä osastolla maksaa.Koska olet lapsi niin vanhempasi joutuvat maksamaan jokaisesta osastopäivästä,Voin aikuisena sanoa että ne päivätaksat ei ole halpoja.
Ekaks voit mennä puhuu koulun terveydenhoitajalle niin hän osaa kyllä neuvoa sua. Jos sä joudut osastolle niin siellä lääkkeillä pumpattuja ihmisiä.He ovat apaattisa ja elämänilottomia.En teidä tekeekö sellanen seura sulle hyvää.Se on aiheuttaa vaan sen että sun oma olo huononee entisestään.
Mä olin kerran psykiatrisella osastolla ja mulle riitti yksi viikonloppu.Eli harkitse tarkkaa haluatko oikeesti paikkaan joka voi tehdä vaan huonomman olon.
Tämä on mun kokemus psykiatrian osastolta. Hei,
Hyvä, että kirjoitit tilanteestasi tänne ja saitkin jo edelliseltä kirjoittajalta vinkin hakeutua kouluterveydenhoitajalle. Kirjoittamastasi ei selvinnyt, että tietävätkö vanhempasi itsetuhoisista ajatuksistasi. Jos eivät, niin kerro toki heillekin ajatuksistasi.
Tässä vielä pari linkkiä, jos haluat jutella tilanteestasi jonkun ulkopuolisen turvallisen aikuisen kanssa:
Sekasin-chat https://sekasin247.fi/
Sekasin-chat on auki vuoden jokaisena päivänä, maanantaista perjantaihin klo 9-24 sekä lauantaisin ja sunnuntaisin 15-24. Chatissa päivystävät mielenterveyden ammattilaiset sekä koulutetut vapaaehtoiset.
Myös Tukinetissä on monenlaisia palveluita, joita voit halutessasi käyttää. Tukinet -tukipisteesi netissä, https://tukinet.net/
Tukinetistä saa itselleen tukihenkilön, jonka kanssa voi keskustella kahden kesken mistä tahansa itseään mietityttävästä aiheesta. Tukinetissä on monia tukisuhdepalveluia, joista esim. Mieli Tukisuhde https://tukinet.net/teemat/mieli-tukisuhde/tukisuhteet/ tai Etsivan nettityön tukisuhde voisivat sopia sinulle https://tukinet.net/teemat/etsivan-nettityon-tukisuhde/tukisuhteet/.
Tukinetissä on myös monenlaisia keskusteluryhmiä ja ryhmächattejä, joista voi saada vertaistukea sekä ammattilaisten neuvoja.
Tukinet on avoinna kellon ympäri vuoden jokaisena päivänä. Tukinetin kaikki palvelut saa maksutta käyttöönsä, kun on anonyymisti rekisteröitynyt ja kirjautunut sivuille. Osaa palveluista voi käyttää ilmankin rekisteröitymistä.
Ystävällisin terveisin
SOS-kriisikeskus/Kata- Anonyymi
Uskoon tulo auttaa saamaan rauhan ja tasapainon
- Anonyymi
Mullakin tulee välillä ja silloin pitää minulla lähteä jonnekin syrjäiseen paikkaan missä ei ketään liiku ja missä näkee kauas ja voi kävellä puiden sekaan piiloon. Siellä kun on jonkun aikaa niin se eri ympäristö, luonnollinen, poistaa kaikki muut ajatukset ja tunteet koska niille ei ole siellä ylläpitäjää. Niinkuin tynnyrissä olevan tulpan voi pukata ulos toisella tulpalla... Luontoni on minun pakopaikka ja se parantaa. Se on myös aina turvallinen ja lempeä jos siellä ei ole ihmisiä.
Kirkolla on diakoneja ja muuta mopnenlaista apua. Minä olen sieltä saanut paljon apua. Usein menin seurakuntatalolle ja pyysin tavata luottopappini ja hän aina otti vastaan ilman ajanvaraustakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894230
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032383Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?342368Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell972134Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281907- 321895
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91587- 291558
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881550- 751314