Onko 90ky Novorapidia vaarallinen annos?

Onko 90 ky Novorapidia vaarallinen annos? Riittääkö jos antaa mehua ja syötävää? Verensokeri ollut n 9.
5191
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 5

Vanhimmat

10 ky vaatii keskimäärin 100g hh. 90 ky siis 900g hh. Se on valtavan paljon.

Äänestä
  • Annoit siis ohjeet itsemurhaan.

    Äänestä

  • Anonyymi kirjoitti:

    Annoit siis ohjeet itsemurhaan.

    Ei kai siihen ohjeita tarvita.

    Äänestä

Joskus kun verensokeri on noussut 20 paikkeille, olen ottanut 60 yksikköä Novorapidia. Se on laskenut sokerin jonnekin 6:n paikkeille.

Äänestä
  • Minulla jos verensokeri on 20, se tippuu 3 yksiköllä pikainsuliinia alle kymppiin reilusti. Eli minulla tuo 1ky tiputtaa sokereita 4 millimoolia keskimäärin. Tarkkana saa olla. D1 olen.

    Äänestä

Kommentoi aloitusta


Anonyymi kirjoitti:

Onko 90 ky Novorapidia vaarallinen annos? Riittääkö jos antaa mehua ja syötävää? Verensokeri ollut n 9.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu