Onko 90 ky Novorapidia vaarallinen annos? Riittääkö jos antaa mehua ja syötävää? Verensokeri ollut n 9.
Onko 90ky Novorapidia vaarallinen annos?
Anonyymi
5
124
Vastaukset
- Anonyymi
10 ky vaatii keskimäärin 100g hh. 90 ky siis 900g hh. Se on valtavan paljon.
- Anonyymi
Annoit siis ohjeet itsemurhaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Annoit siis ohjeet itsemurhaan.
Ei kai siihen ohjeita tarvita.
- Anonyymi
Joskus kun verensokeri on noussut 20 paikkeille, olen ottanut 60 yksikköä Novorapidia. Se on laskenut sokerin jonnekin 6:n paikkeille.
- Anonyymi
Minulla jos verensokeri on 20, se tippuu 3 yksiköllä pikainsuliinia alle kymppiin reilusti. Eli minulla tuo 1ky tiputtaa sokereita 4 millimoolia keskimäärin. Tarkkana saa olla. D1 olen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 213849
- 891900
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa891316Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1681271- 561129
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.541031Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe1881007- 61932
- 42896
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis143849