Missä muodossa ja paljonko otitte? Millainen oli kokemuksenne teidän?
DXM-kokemuksia?
9
164
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ketään dxm:ää käyttäneitä? Ei edes resilar muodossa???
- Anonyymi
Missäs muussa muodossa sitä suomen maassa saa kuin Resilarina? Jos ei oteta lukuun Coricidiini-pillereitä, siis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missäs muussa muodossa sitä suomen maassa saa kuin Resilarina? Jos ei oteta lukuun Coricidiini-pillereitä, siis.
Coricidin on vaarallista. Yliannostus sikahelppoa. Älkää koskeko!
- Anonyymi
Ei kellään mitään kokemusta kolmannesta plateusta?? Neljännestä??
- Anonyymi
Erowidissa on aika paljon käyttäjäkertomuksia.
YouTubesta löytyy kanata "Tales from the trip", jossa on kaikki trippikatastrofit lsd:stä daturaan ja sienistä ketamiiniin. On myös DXM-kertomuksia. SUOSITTELEN LÄMPIMÄSTI. Siis kuuntelemaan.
- Anonyymi
Aika shaissee
- Anonyymi
On kokemus...nesteenä käytettiin.
- Anonyymi
Ja et taida osata enää lukea?
- Anonyymi
Kerro lisää? MILLAINEN kokemus?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa903416Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3443000Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1921608Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2451421Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621302Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281051- 791027
- 741020
- 117980
- 72944