Onko kenelläkään tullut Koskilla vastaan tätä "Mopo-Väiskiä"? Joku pisti tänne foorumille siitä aikaisemmin. Saattoi tulla vastaan aikaisemmin tuolla Tietotien tienoilla. Semmonen perus paskanen mopo, lukioikäinen junnu joka päristeli ohi ja näytti keskisormea. Aika kypsää meininkiä 🤬
Mopo-Väiski??
4
951
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä on valitettavasti tullut… (kauheat traumat tuli). Yritin rauhallisin mielin tietä ylittää ja sitten kulman takaa kaasuttaa mustalla mopolla lukiolais jonne (ei näyttänyt amislaiselta (ei millään pahalla jos olet amis)) mutta siis meinasin jäädä hänen allensa. Hän tai se (jos hän ei sukupuoltansa määrittele) voisi hieman jarrun käyttöä opetella 🤬.. olisin rikosilmoituksen tehnyt mutta siinä shokkitilassa en huomannut rekisterinumeroa katsoa
- Anonyymi
Joo siis sama juttu kävi tossa viimeviikon tienoilla minullekkin.. ajattelin aluksi olla mainitsematta asiaa, mutta nyt kun joku muukin on keskusteluun liittynyt niin mikäs siinä sitten. Uskon, että tämä kyseinen ”Mopo-väiski” päristeli paskaisella mopollaan minunkin ohitseni ja kyllä siinä hieman kiire tuli ylittää tietä. Jos en olisi ottanut juoksujalkaa olisin tällä hetkellä varmaan peti potilaana sairaalassa. Kannattaisiko tuollaisilta lukiolaisilta kieltää mopot? No 🤬 kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo siis sama juttu kävi tossa viimeviikon tienoilla minullekkin.. ajattelin aluksi olla mainitsematta asiaa, mutta nyt kun joku muukin on keskusteluun liittynyt niin mikäs siinä sitten. Uskon, että tämä kyseinen ”Mopo-väiski” päristeli paskaisella mopollaan minunkin ohitseni ja kyllä siinä hieman kiire tuli ylittää tietä. Jos en olisi ottanut juoksujalkaa olisin tällä hetkellä varmaan peti potilaana sairaalassa. Kannattaisiko tuollaisilta lukiolaisilta kieltää mopot? No 🤬 kyllä.
Romanina en arvosta tätä viestiä yhtään. Viharikos on vakava rikosnimike.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271306
- 99987
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25907Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat297789- 95758
- 109656
- 34648
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50591Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140589