Onko kenelläkään tullut Koskilla vastaan tätä "Mopo-Väiskiä"? Joku pisti tänne foorumille siitä aikaisemmin. Saattoi tulla vastaan aikaisemmin tuolla Tietotien tienoilla. Semmonen perus paskanen mopo, lukioikäinen junnu joka päristeli ohi ja näytti keskisormea. Aika kypsää meininkiä 🤬
Mopo-Väiski??
4
951
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä on valitettavasti tullut… (kauheat traumat tuli). Yritin rauhallisin mielin tietä ylittää ja sitten kulman takaa kaasuttaa mustalla mopolla lukiolais jonne (ei näyttänyt amislaiselta (ei millään pahalla jos olet amis)) mutta siis meinasin jäädä hänen allensa. Hän tai se (jos hän ei sukupuoltansa määrittele) voisi hieman jarrun käyttöä opetella 🤬.. olisin rikosilmoituksen tehnyt mutta siinä shokkitilassa en huomannut rekisterinumeroa katsoa
- Anonyymi
Joo siis sama juttu kävi tossa viimeviikon tienoilla minullekkin.. ajattelin aluksi olla mainitsematta asiaa, mutta nyt kun joku muukin on keskusteluun liittynyt niin mikäs siinä sitten. Uskon, että tämä kyseinen ”Mopo-väiski” päristeli paskaisella mopollaan minunkin ohitseni ja kyllä siinä hieman kiire tuli ylittää tietä. Jos en olisi ottanut juoksujalkaa olisin tällä hetkellä varmaan peti potilaana sairaalassa. Kannattaisiko tuollaisilta lukiolaisilta kieltää mopot? No 🤬 kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo siis sama juttu kävi tossa viimeviikon tienoilla minullekkin.. ajattelin aluksi olla mainitsematta asiaa, mutta nyt kun joku muukin on keskusteluun liittynyt niin mikäs siinä sitten. Uskon, että tämä kyseinen ”Mopo-väiski” päristeli paskaisella mopollaan minunkin ohitseni ja kyllä siinä hieman kiire tuli ylittää tietä. Jos en olisi ottanut juoksujalkaa olisin tällä hetkellä varmaan peti potilaana sairaalassa. Kannattaisiko tuollaisilta lukiolaisilta kieltää mopot? No 🤬 kyllä.
Romanina en arvosta tätä viestiä yhtään. Viharikos on vakava rikosnimike.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291313
- 99833
- 75640
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m149408Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368