Mulla on BN:ltä laina ja mietin, jos saisin sen maksettua etuajassa pois ja pyysinkin sieltä tiedon paljonko saldo pääomalle olisi. Selvisi, että lainan pääoma ei ole juurikaan lyhentynyt vaan olen maksanut lähestulkoon koko ajan korkoja.
Eikös nuo korot pitäisi tarkastaa vastaamaan oikeaa laina-aikaa jos maksan lainan aiemmin pois? Vai miten on mahdollista, että olen maksanut useita tuhansia ja pääoma on edelleen lähes sama?
Tähän mennessä olisin maksanut 10 % pääomaa takaisin ja loput korkoja/lainanhoitokuluja.
Bank norwegian lainan korot
13
953
Vastaukset
- Anonyymi
Etkö lainaa otettaessa ole lukenut luottoehtoja?
Siellä kerrotaan niin korkoprosentti, kulut ym.- Anonyymi
Kirjaudu sisään omille sivuillesi Bank Norwegianissa. Sieltä löytyy maksusuunnitelma josta selviää paljonko korkoa ja paljonko laina lyhenee kuukausittain. Sen taulukon avulla voit myös arvioida paljonko laina- aika pitenee tai lyhenee jos pienennät tsi kasvatst kuuksudimsksua.
- Anonyymi
Mitä tarkoitat että korot pitäisi tarkistaa vastaamaan oikeaa laina-aikaa? Korko maksetaan kuukausittain ja se pienenee sitä mukaa kun lainan pääoma pienenee. Jos otat korkeakorkoisen lainan niin valtaosa lainan hoitokuluista kuluu korkoihin. Ja ilman muuta laina kannattaa maksaa pois jos pystyy, koska nuo tulevat todella kalliiksi.
- Anonyymi
Ihan oikein menee. 10vuoden laina-aikana ei laina vuosittain juurikaan lyhene. Kuukausierässäkään ei juuri ole eroa 3 ja 10v laina-ajan välillä
- Anonyymi
BN on ryötäjä! Äkkiä pois sieltä! Suosittelen että pyydät lainatarjousta TF Bank, ilta. Pienemmällä korkoprosentilla. Näin minä tein. Suosittelen!
- Anonyymi
Älä valehte! Mainostat vaan toista putiikkia. Kaikkien korot kamalia. Lisäksi nosto ja provisio yms. satumaisia palkkioita, jotka kynivät tehokkaasti!
- Anonyymi
Tarvitsetko pikalainaa ??? Oletko velkaantunut? Onko sinulla huono luotto? tarvitsetko lainaa ?, Annamme lainaa ihmisille heidän huonosta/huonosta luottotuloksestaan huolimatta. Annamme sekä yritys- että henkilökohtaisia lainoja valitsemallesi pitkä- ja lyhytaikaiselle lainalle. Lainaohjelmoijamme on nopea ja luotettava, hae tänään ja saat välittömästi kentän takaisin.
Lainamme vaihtelevat vähintään $ 5,000.00 ja enintään $ 100,000,000.00. Lainamme ovat hyvin vakuutettuja, 100% taattuja ja asiakkaille on taattu suurin turvallisuus. Jos haluat lisätietoja, ota meihin yhteyttä sähköpostiosoitteemme kautta: [email protected] - Anonyymi
Itselläni on:n laina siirtyi perintätoimisto ole 3 vuotta maksettavaa
- Anonyymi
Siis bank Norwegianin laina,eikä tullut merkintää luottotietoihin,viel olisi ensi vuosi maksettava sitten ois ohi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis bank Norwegianin laina,eikä tullut merkintää luottotietoihin,viel olisi ensi vuosi maksettava sitten ois ohi.
Maksa nopeammin, niin säästät. Pääomaa kuitenkin varmaa tonni-pari?
- Anonyymi
Lainaisin mielelläni Norwegianille lisää rahaa, jos se maksaisi minulle parempaa korkoa.
- Anonyymi
Niin, korko on vain 0,75%.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, korko on vain 0,75%.
Onneksi he saavat sen eteenpäin 20% korolla, niin pärjäävät itsekin vaikka kiskot tuollaista ryöstökorkoa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40851