Onko ruokakaupat vaarallisimpia koronapaikkoja?

Anonyymi

Pitkään ihmetellyt kun juuri noissa pidellään maskeja päässä, valtaosa porukasta ei juuri muualla sitten niitä pidäkään. Onkohan muuten kymsote ilmoittanut yhdestäkään altistumisesta esim. Prismassa tai Cittarissa? Niin tai edes lähikaupoissa? Monia muita yrityksiä kyllä leimattu korona-altistumisilla.

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Brismas ja Cittarissa altistuu 5G Säteilylle. migreeni tuli kun soitin puhelimella. ei auttanut makski kun pyörryin.

    • Anonyymi

      Niin kuten itse toit julki niin maskeista on hyötyä. Toki pidetään esimerkiksi muissakin kaupoissa kun ruokakaupoissa maskeja ihan samalla tavalla.

      Hiukan outo aloitus.

      • Anonyymi

        "Hiukan outo aloitus."

        Oliko yllätys?


      • Anonyymi

        Pidetään vain kaupoissa? Miksei kaupoissa noita pitelevät pidä niitä esim Koria rollissa ja urheilukatsomoissa? Niin ja kuntosaleilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidetään vain kaupoissa? Miksei kaupoissa noita pitelevät pidä niitä esim Koria rollissa ja urheilukatsomoissa? Niin ja kuntosaleilla.

        Maskit kaupoissa pelkkää teatteria.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maskit kaupoissa pelkkää teatteria.

        Kerro lisää. Olitko mahdollisesti se toinen siitä pariskunnasta jotka tänään ainoita joilla ei maskia ollut prismassa.


    • Anonyymi

      Jos ajatellaan miksi suurien markettien ei ilmoiteta olevan koronapesäkkeitä saattaa juuri johtua siitä, että siellä pidetään ne maskit päässä.

    • Anonyymi

      On niitä Kymsoten altistumispaikkalistoilla näkynyt. Niistä ei vaan revitellä otsikoissa.

      • Anonyymi

        Altistumispaikkoja kyllä,mutta yhtään tartuntaa ei marketeista ole kymsoten alueella todettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Altistumispaikkoja kyllä,mutta yhtään tartuntaa ei marketeista ole kymsoten alueella todettu.

        Eli jokainen ymmärtää mikä hyöty maskeista.
        No juu, muutama ei ymmärrä.


    • Anonyymi

      olen käynyt kolmasti s-prismassa ja saanut kuuvesti koronan k-marketissa. mikä on keskimääräinen tartunta riski alepassa

      • Anonyymi

        Voi sinua rassukkaa, maailma kaatuu päälle eikä kukaan välitä.


    • Anonyymi

      Tänään prismassa pariskunta ilman maskia. Soskun lapulla maksettiin ostokset ja jonot seisoivat.

      • Anonyymi

        Joku somaloinen oli varmaan vienyt tämän persupariskunnan työpaikat.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      173
      3080
    2. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      50
      2420
    3. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      429
      2405
    4. Naiselle, rakkaalle!

      Pitäiskö nyt vähän jutella, on se sitten mitä tahansa. Mä oon sun puolella, hiljaisuutes aion rikkoa. Tulen vaikka karmi
      Tunteet
      22
      1954
    5. Antaisitko mies minulle jonkun vinkin

      Että tietäisin, että minun kannattaa uskoa vielä meihin. Nyt just heikko hetki ja usko meinaa loppua. Pelkään, että tila
      Ikävä
      49
      1795
    6. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      132
      1676
    7. Hallitus käy seuraavaksi palkansaajien sunnuntailisien kimppuun

      Vuoro-ja sunnuntaityötä tekeville työntekijöille, muun muassa hoitajille, poliiseille, kaupan työntekijöille jne. on luv
      Maailman menoa
      260
      1443
    8. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      132
      1414
    9. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      233
      1390
    10. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      129
      1331
    Aihe