Jos lähes ilmaisena saatu kissasi sairastuu vanhoilla päivillään ( 15v) niin oletko valmis maksamaan sen eläinlääkärikäynnit joista kertyy (on kertynyt) lähes tuhat euroa ja tiedät että se kulu vain kasvaa kuukausien myötä
Miten toimisit oman kissasi kohdalla?
Kissan hoitokulut ja sen arvo puntarissa
4
71
Vastaukset
- Anonyymi
Riippuu vanhan kissan yleiskunnosta, oletetusta sairaudesta, oireista ja ennusteesta. Sillä ei ole yhtään tippaa vaikutusta onko kissa ilmaisena saatu. Jos kissan päättää ottaa, siitä tulee huolehtia.
- Anonyymi
Kyllä, juuri noin.
Todella hankalan sairauden kyseessä ollen, jonka hoitotoimet aiheuttavat kissalle kärsimystä pitkäaikaisesti, on kyllä se toinenkin vaihtoehto ajateltava. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, juuri noin.
Todella hankalan sairauden kyseessä ollen, jonka hoitotoimet aiheuttavat kissalle kärsimystä pitkäaikaisesti, on kyllä se toinenkin vaihtoehto ajateltava.On kyseessä etenevä nivelten kulumiseen liittyvä vamma/sairaus jossa on sen muu yleiskunto normaali ikäisekseen.
Kipuja liikkuessa, eikä voi enää kiipeillä ja puolustaa pihareviiriään vierailta kissoilta kuten on ennen tehnyt.
Tuttu eläinlääkäri ehdotti anabolisten stereoidien käyttöä lihasten voimistamiseen,
En suostunut siihen koska olen nähnyt ja kokenut miten lähes Zombiena on yksi koiramme pidetty hengissä vain siksi että ex-puoliso halusi viettää viimeisen joulun sen kanssa.
- Anonyymi
Hankintahinnasta tai -tavasta riippumatta maksan tietysti kissojeni eläinlääkärikulut. Eläinlääkärin kanssa olen sairauksien sattuessa keskustellut hoitotavoista, niiden kustannuksista ja kissan hyvästä elämästä. Sillä perusteella olen ratkaissut, mitä tehdään. Aina valinnanvaraa ei ole. Lopulta tulee joka tapauksessa tilanne, jolloin lopetus on ainoa oikea päätös.
15-vuotias kissa on elämänsä iltapuolella. Jos se on sinulle tärkeä ja hoidettavissa ja talous kestää, ehkä pidät kissaa vielä. Tiedät kyllä sitten, kun voimat ovat loppumassa, silloin on kissan päästävä kissojen taivaaseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1384770Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.1092454- 651578
- 581310
Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k101226Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E1581201- 2611177
Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast34887Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim49886Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.41829