Voiko olla kurjempaa paikkaa mihin sairas voi joutua. Kun ei vain ikinä joutuisi sinne.
Terveyskeskuksen vuodeosasto.
31
2880
Vastaukset
- Anonyymi
Sehän onkin lähinnä kuolevien säilytyspaikaksi tarkoitettu ja hoito on sen mukaista, eli ei minkäänlaista.
- Anonyymi
Nokialle tulee uusi kiva paikka missä saa kaiken.
- Anonyymi
No tulee mieleen Nokia.
- Anonyymi
Henkilökunnassa on monta aika töykeää ja potilaisiin aika ilkeästi suhtautuvia.
- Anonyymi
Totta.
- Anonyymi
Ei toimi avin ohjeiden mukaisesti! Juuri tein ilmoituksen vuodeosaston toiminnasta aviin!
- Anonyymi
Kangasalan Terveyskeskus on valittu kahtena vuotena peräkkäin Suomen huonoimmaksi. ei kyllä ole ihme.
- Anonyymi
»No sitten kun olen kuollut ja minulle pannaan ruumishuoneella lappu varpaaseen, niin se näyttää hauskalta.»
- Anonyymi
Tuo yks ihminen ei ehtinyt kun hänellä oli Eturauhassyöpä ja siinä ois pitänyt olla hmoilainen mikä ois höylänyt häntä päivittäin niin olisi selvinnyt.
- Anonyymi
Onko tahallista alasajoa . Itte oon saanut vaivoihin apua mutta on varmaan
resurssi pulaa myös.
Tekis uuden keskuksen ,vaikka ton turhan ja tyhjän parkkihallin tilalle.- Anonyymi
Ei ne tee uuttaa vaan purkaa entisenkin, sitten ollaan ilman mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ne tee uuttaa vaan purkaa entisenkin, sitten ollaan ilman mitään.
Kyllä tulee. Toinen Timanttitorneista on sairaala.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tulee. Toinen Timanttitorneista on sairaala.
Ei ole vaan siihen tulee KUNNAN vai oliko kaupungin virastotalo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole vaan siihen tulee KUNNAN vai oliko kaupungin virastotalo.
Terveyskeskus puretaan ja päivystys siirtyy Valkeekoskelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tuo tieto on peräisin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tuo tieto on peräisin?
Kangasalan omasta aviisista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mikään oi enää huonommaksi mennä.
- Anonyymi
Nukun äitin kanssa.
- Anonyymi
Olen jo melkeen mustis.
- Anonyymi
Ryyppään äitin kanssa ja pian oon minäkin osastolla.
- Anonyymi
Onhan meidän terkkari jo kahtena vuotena peräkkäin valittu Suomen huonoimmaksi. Onhan se saavutus sekin!
- Anonyymi
Se on paikka kuulu kurjuuden.
- Anonyymi
Jos haluat kuolla pian niin eikun sinne vain hoitoo, tai paremminkin hoidon puutteeseen, niin mene sinne.
- Anonyymi
Useimmat henkilökunnastakin ovat aika töykeitä, onneksi osa on oikein kivoja, mutta vähemmistö.
- Anonyymi
Aika töykeitä ja äksyjä on suurin osa. Eivät pärjäisi muualla, joten tämä on suojatyöpaikka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika töykeitä ja äksyjä on suurin osa. Eivät pärjäisi muualla, joten tämä on suojatyöpaikka.
Eikä useimmat noista pärjäisi missään muualla. Eivät käsittele potilaita ihmisinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä useimmat noista pärjäisi missään muualla. Eivät käsittele potilaita ihmisinä.
Varmaan itse joutuessaan sairaalaan vaativat hyvää kohtelua.
- Anonyymi
Ei ole lääkäritkään siellä mitään alan huippuja.
- Anonyymi
On siellä toisinaan hyviäkin lekuja kuten nytkin on yksi.
- Anonyymi
Kumpa saisivat aikanaan itse samanlaisen kohtelun kun mitä ovat itse antaneet, niin lääkärit kuin hoitajat. kyllä tuntuu surkealta muistella siellä läheisen menettäneeltä, väärän hoidon vuoiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumpa saisivat aikanaan itse samanlaisen kohtelun kun mitä ovat itse antaneet, niin lääkärit kuin hoitajat. kyllä tuntuu surkealta muistella siellä läheisen menettäneeltä, väärän hoidon vuoiksi.
Saakohan ne ilkeät hoitajat nukuttua yönsä hyvin kun tietävät miten sairaita ovat kohdelleet?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta344571Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203175Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692311Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui492182- 1632039
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171643
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601641Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1111611M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151269