Terveyskeskuksen vuodeosasto.

Anonyymi

Voiko olla kurjempaa paikkaa mihin sairas voi joutua. Kun ei vain ikinä joutuisi sinne.

31

2477

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sehän onkin lähinnä kuolevien säilytyspaikaksi tarkoitettu ja hoito on sen mukaista, eli ei minkäänlaista.

    • Anonyymi

      Nokialle tulee uusi kiva paikka missä saa kaiken.

    • Anonyymi

      No tulee mieleen Nokia.

    • Anonyymi

      Henkilökunnassa on monta aika töykeää ja potilaisiin aika ilkeästi suhtautuvia.

      • Anonyymi

        Totta.


    • Anonyymi

      Ei toimi avin ohjeiden mukaisesti! Juuri tein ilmoituksen vuodeosaston toiminnasta aviin!

    • Anonyymi

      Kangasalan Terveyskeskus on valittu kahtena vuotena peräkkäin Suomen huonoimmaksi. ei kyllä ole ihme.

    • Anonyymi

      »No sitten kun olen kuollut ja minulle pannaan ruumishuoneella lappu varpaaseen, niin se näyttää hauskalta.»

    • Anonyymi

      Tuo yks ihminen ei ehtinyt kun hänellä oli Eturauhassyöpä ja siinä ois pitänyt olla hmoilainen mikä ois höylänyt häntä päivittäin niin olisi selvinnyt.

    • Anonyymi

      Onko tahallista alasajoa . Itte oon saanut vaivoihin apua mutta on varmaan
      resurssi pulaa myös.
      Tekis uuden keskuksen ,vaikka ton turhan ja tyhjän parkkihallin tilalle.

      • Anonyymi

        Ei ne tee uuttaa vaan purkaa entisenkin, sitten ollaan ilman mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne tee uuttaa vaan purkaa entisenkin, sitten ollaan ilman mitään.

        Kyllä tulee. Toinen Timanttitorneista on sairaala.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tulee. Toinen Timanttitorneista on sairaala.

        Ei ole vaan siihen tulee KUNNAN vai oliko kaupungin virastotalo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole vaan siihen tulee KUNNAN vai oliko kaupungin virastotalo.

        Terveyskeskus puretaan ja päivystys siirtyy Valkeekoskelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Terveyskeskus puretaan ja päivystys siirtyy Valkeekoskelle.

        Mistä tuo tieto on peräisin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tuo tieto on peräisin?

        Kangasalan omasta aviisista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Terveyskeskus puretaan ja päivystys siirtyy Valkeekoskelle.

        Ei mikään oi enää huonommaksi mennä.


    • Anonyymi

      Nukun äitin kanssa.

    • Anonyymi

      Olen jo melkeen mustis.

    • Anonyymi

      Ryyppään äitin kanssa ja pian oon minäkin osastolla.

    • Anonyymi

      Onhan meidän terkkari jo kahtena vuotena peräkkäin valittu Suomen huonoimmaksi. Onhan se saavutus sekin!

    • Anonyymi

      Se on paikka kuulu kurjuuden.

    • Anonyymi

      Jos haluat kuolla pian niin eikun sinne vain hoitoo, tai paremminkin hoidon puutteeseen, niin mene sinne.

    • Anonyymi

      Useimmat henkilökunnastakin ovat aika töykeitä, onneksi osa on oikein kivoja, mutta vähemmistö.

      • Anonyymi

        Aika töykeitä ja äksyjä on suurin osa. Eivät pärjäisi muualla, joten tämä on suojatyöpaikka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika töykeitä ja äksyjä on suurin osa. Eivät pärjäisi muualla, joten tämä on suojatyöpaikka.

        Eikä useimmat noista pärjäisi missään muualla. Eivät käsittele potilaita ihmisinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä useimmat noista pärjäisi missään muualla. Eivät käsittele potilaita ihmisinä.

        Varmaan itse joutuessaan sairaalaan vaativat hyvää kohtelua.


    • Anonyymi

      Ei ole lääkäritkään siellä mitään alan huippuja.

      • Anonyymi

        On siellä toisinaan hyviäkin lekuja kuten nytkin on yksi.


      • Anonyymi

        Kumpa saisivat aikanaan itse samanlaisen kohtelun kun mitä ovat itse antaneet, niin lääkärit kuin hoitajat. kyllä tuntuu surkealta muistella siellä läheisen menettäneeltä, väärän hoidon vuoiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumpa saisivat aikanaan itse samanlaisen kohtelun kun mitä ovat itse antaneet, niin lääkärit kuin hoitajat. kyllä tuntuu surkealta muistella siellä läheisen menettäneeltä, väärän hoidon vuoiksi.

        Saakohan ne ilkeät hoitajat nukuttua yönsä hyvin kun tietävät miten sairaita ovat kohdelleet?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      6669
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      533
      3786
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      193
      3697
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      173
      2866
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2559
    6. 301
      2391
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      24
      1633
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      118
      1548
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1459
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1240
    Aihe