Olen vasta nyt vanhemmalla iällä ymmärtänyt mitä minulle nuorena tapahtui ja miksi minulle tuli niin ristiriitaiset tunteet jo nuorena seksistä. Olin noin 13 kun ystäväni (olemme molemmat naisia) tuli luokseni yökylään, puhuimme seksistä ja yhtäkkiä hän alkoi työntää kättä housuihini taisi muutaman kerran kieltää mutta lopulta vain lamaannuin tilanteessa ja hän kosketteli minua ja työnsi erinäisiä tavaroita sisääni, hän myös suuttui kun en suostunut tekemään hänelle samaa. Tätä tapahtui useamman kerran ku hän oli yökylässä luonamme, lopulta en edes enää kieltänyt ulkoistin vain itseni tilanteessa. Kun kokemukset olivat loppuneet ja aloin olla vanhempi ja enemmän kiinnostunut esimerkiksi itsetyydytyksestä tuntui se aina väärälle, saatoin itkeä sen jälkeen. Myös kesken seksin saan yhtä paniikkikohtauksia harvakseltaan. Olen nyt 27 vuotias ja asia jollain tapaa yhä kummittelee mielessä. Mistä hakea apua näihin tunteisiin?
Ystäväni raiskasi minut ollessani 13-14v
Anonyymi
0
54
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1666713
- 562038
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes451949- 541172
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3521170Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se511125Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l141051Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79940Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384928Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14927