https://www.uusisuomi.fi/uutiset/us/ebfa32a8-87d9-41db-95e8-c5be52bdf18e?ref=ampparit:7e33
Ääriliike kuten Halla-Aho sanoi?
Maria Ohisalo joutuu vastaamaan Elokapina-kysymykseen
3
<50
Vastaukset
Kuutamolla ohjelmassa nähtiin, että Ohisalo on todella hyvä valehtelemaan!
- Anonyymi
Ehkä vihreille pitää vain valehtella niin ne ymmärtää heteroa suomalaista ihmistä?
- Anonyymi
No Halla-aho sanoo mitä sanoo mutta minä sanon että nuo terrorisoivat yhteiskuntaa eli ovat terroristeja. Kovat otteet poliisille. Ihme että tästä pitää edes puhua?! Kadut ovat autoille ja niillä ajaa autot. Elokapinat voivat mennä pellolle etenkin elokuussa, jos heillä on oma pelto. Muuten pysyköön kotonaan. Joku väläytteli että elokapina aktiiveja on valtion ja kuntien viroissa. Voisiko joku selvittää tämän? He eivät kuulu niihin tehtävin vaan ne tehtävät voidaan täyttää pätevimmillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111682Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411435- 541163
- 641142
- 741045
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55960- 107947
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53870- 82840
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla6831