vitun paska pändi.huonoja ja vastenmielisiä biisejä.toivottavasti hajoavat pian.
Vastaukset 7
- eri mieltä
Perustele kommenttisi. kiitos
- eddie the great
samaa pullamössötuulipuku-linjaa kuin mambat, suurlähettiläät, eput, yöt ja muut mauttomuuden sankarit ällösiirappisanoituksillaan... luulis että menis jo tää tekosyvällisyyden aikakausi ohi, mut ei. samaa kuraa joka tuutista.
- -vastarannan kiiski-
eddie the great kirjoitti:
samaa pullamössötuulipuku-linjaa kuin mambat, suurlähettiläät, eput, yöt ja muut mauttomuuden sankarit ällösiirappisanoituksillaan... luulis että menis jo tää tekosyvällisyyden aikakausi ohi, mut ei. samaa kuraa joka tuutista.
Täytyy sanoa että vaikka itse en yleensä innostu monestakaan suomalaisesta bändistä ja kuuntelen yleensä enemmänkin metallia, niin kyllä zen cafe on ihan kuuntelemisen arvoinen bändi. Sanoitukset on nasevia ja oikein muikava ääni on herra Putrolla..mambaan tai muuhun paskaan en olisi hoksannut edes verrata! Kyllä lähtee pisteet nyt kotikaupungin pojille! Toivottavasti hyvin pyyhkii myös jatkossa!
- poika
Tämähän on Internet, ja täällä on sana vapaa, enpä usko että, hajoaa viimeisimmät levyt ovat sen verran Mahtavia, mutta Tärkeintähän on että, Sinä pääsit sanomaan oman painavan kommentin ja purkamaan paineet, helpottiko ?
- ||Heidi||
Niil on hyvii biisui!! ei vaan sen takia ku solisti ja joku muu on raahelaisii (kato ku oon itekki raahelainen)Ne osaa tehä hyvää musaa ja ne laulaa SELVÄSTI!!!
taivat mennä sanoitukset liian läheltä itseä, jotta ovat vastenmielisiä.
- mies 28v.
minun mielipiteeni on, että loistava bändi. suomen parhaita.
Ja tuskin tulee hajoamaan. ;)
Mielenkiintoista, miksi vaivauduit tänne haukkumaan zen cafea? Yritätkö hakea ponta väitteellesi? ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 71547
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398