Pakolaisia on pian tulossa, maasta jossa naisten asema on todella kurja.
Perinteisesti feministit(demarit) on hyvin mielellään ottamassa pakolaisia maahamme.
Pian maahamme saapuu taas joukoittain nuoria miehiä, jotka ei kestä katsoa omassa maassaan naisten kaltoinkohtelua.
A24 . . Pakolaistulvaa odotellessa.
6
79
Vastaukset
- Anonyymi
Perinteiset demarit jättää uppoavan puolueen, vain feministit jää.
- Anonyymi
Demareilla on diili feministien kanssa. Haavistolle riittää että saa ensin valita yhden, loput saa feministi jakaa keskenään.
T.Arska- Anonyymi
Nuoria miehiä on siis tulossa.
- Anonyymi
Kohta on käyrää sapelia tarjolla
- Anonyymi
Jostain syystä maat ja alueet, joissa naisen asema on huono, ovat vihervasemmiston erityisessä suojeluksessa ja varsinkin näistä maista tulevat nuoret pakolaismiehet.
- Anonyymi
Naiset jäävät suojaan kun koltiaiset lähtevät valloitusretkille
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273563- 412399
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352228Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72007Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431552- 381439
- 1271282
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591240- 131229
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451225