ÄLÄ MUUTA TÄNNE!

Jokiniemi

Itä-Vantaalla, Tikkurilan kyljessä, on syöpäkasvain nimeltä Jokiniemi. Jos haluat säilyä moraalisesti kunniallisena kansalaisena, älä ikinä muuta tänne! Täällä asuu vain opiskelijoita, keskolaisia ja kaupungin vuokra-asuntojen rappioväkeä! Ainoat palvelut ovat sikahinnoiteltu Kymppikioski ja alihinnoiteltu korttelikapakka. Lisäksi vielä myymäläauto ja kirjastoauto - 5000 ihmisen taajamassa, josta on matkaa Vantaan keskustaan, Tikkurilan kauppalaan 20 minuuttia kävellen! Kavahda Jokinientä!

32

8601

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ah, kuin rhodoksella...

      Kymppikiska mua kutsuu, korttelikapakka, pakko yrittää jotain pubihutsuu. Opiskelijat, rappioväki, kuulkaa mun kutsuu. Itä-Vantaa, 4 life.

    • muuta heti

      Jokiniemeä on muuallakin kuin siellä mammiksen kyljessä, suolla.

      Itse ainakin viihdyn mainiosti ja olen viihtynyt jo 15 vuotta, ylikin.

      No, kauppaan on matkaa menipä hiekkikseen tai tiksiin mutta autolla pääsee tai fillarilla.

      Tiesitkö muuten, että ennen siinä kuppilan paikalla oli k-kauppa ja kapakki oli hyvin pienessä tilassa siinä vieressä. Ilmeisesti väki tykkäsi käydä enempi kapakissa kuin kaupassa koska se lopetti siinä.

      Kiskasta ja sen hinnoista olen samaa mieltä enkä siellä käykkään kuin äärimmäisessä hädässä.

      Olen samaa mieltä myös siitä, että paljon on pesiytynyt epämääräistä ainesta seutuville, kuten rikospoliisin päämaja mutta kyllä täällä asuu siinä missä muissakin vantaan syöpäsoluissa.

      t: epämääräisellä moraalilla varustettu kunniaton kansalainen.

    • Jannep68

      10-kiskalta saa hyvää palvelua.Hinnat toki korkeammat kuin kaupassa,sen takia onkin kioski!

    • Jannep68

      Mä en asu kaupungin vuokra-asunnossa,enkä katso olevani myöskään rappioväkeä

      • SellaistaVäkeä

        Eli kun asun vuokralla ja tienaan kuussa 5600€ palkkaa olen rappioväkeä? Paljonkos sinä maksat veroja? Tuskin niin paljon kuin minä palkastani...


      • jouninin

        Meidän rapussa on kaikki työttömiä.... Ekassa kerroksessa vain käytetään huumeita. Mutta hoas tietää mutta ei puutu....
        Toisaalta sieltä saa pilveä halvemmalla kuin viinin Alkosta 😄
        Ihan jees kun illalla ei ole Pihalla ketään kun kukaan ei uskalla liikkua ulkona...
        Vittumaisinta on naapuri meteli....
        Kerran tiputin puukon naapurin postilaatikkoon loppui meteli...
        Ei vaan ole rahaa moneen puukkoon 😞


      • Janne68
        SellaistaVäkeä kirjoitti:

        Eli kun asun vuokralla ja tienaan kuussa 5600€ palkkaa olen rappioväkeä? Paljonkos sinä maksat veroja? Tuskin niin paljon kuin minä palkastani...

        Juurikin näin!Tässä joku persaukinen taideopiskelija,joka luultavasti ganzapäissään postannu viestin.Menkää köyhät pois ,jos ei mesta kelpaa.


      • Anonyymi
        SellaistaVäkeä kirjoitti:

        Eli kun asun vuokralla ja tienaan kuussa 5600€ palkkaa olen rappioväkeä? Paljonkos sinä maksat veroja? Tuskin niin paljon kuin minä palkastani...

        SAMAA MIETTII LENTOENTÄ JOKINIEMESTÄ, OLENKO RAPPIOVÄKEÄ??


    • Pikkutuppukylä

      Samaa kakkaa koko pääkaupunkiseutu. Sori, mutta jos vertaa esim Tukholmaan, Pariisiin. Pääkaupunkiseutu, rumaa, neukkumeininkiä ja niin no KARSEETA.
      ,

      • Urpojurpojaturbo

        Sinähän sen sieltä kainuun korvesta tiijät landepaukku. Paree ku laitat netin poikki ja myyt tietokonees mustalaisille ja ostat niillä rahoilla itelles piimää ja korppuja, sit on kiva siellä savupirtissä vetää karvaperse norttia ja lätkytellä pientä kikkeliä ja lukee seiskaa.


      • SurkeaKylä
        Urpojurpojaturbo kirjoitti:

        Sinähän sen sieltä kainuun korvesta tiijät landepaukku. Paree ku laitat netin poikki ja myyt tietokonees mustalaisille ja ostat niillä rahoilla itelles piimää ja korppuja, sit on kiva siellä savupirtissä vetää karvaperse norttia ja lätkytellä pientä kikkeliä ja lukee seiskaa.

        Miksi hesassa haisee aina kusi joka talon nurkalla? En tajua. Peseytyvätkö hesalaiset koskaan kun eivät osaa edes vessaa käyttää?


      • ihimetouhua
        SurkeaKylä kirjoitti:

        Miksi hesassa haisee aina kusi joka talon nurkalla? En tajua. Peseytyvätkö hesalaiset koskaan kun eivät osaa edes vessaa käyttää?

        Se on sitä känniääliöiden ym. sikailua, kun kustaan joka nurkkaan. Olutta vedetään niin helvetisti, että sitten on kusihätä minuutin välein.


    • Niinan.äiti

      Asuin kerran en muuttaisi pois eniten mamuja koko Vantaalla Sika pienet asunnot... Naapurin melu kuuluu vähiten ulkona 😫

      • rrrassismia

        mamut ovat rikkaus.


      • Janne68

        Ei todellakaan ole eniten mamuja!Mees nyt käymään kiertoajelu 562:lla,sit voit nähdä todellisuuden!


    • realismi-Lassi

      Mamut on rikkaus juutalais pankkiireille jotka ovat onnistuneet velkaannuttamaan euroopanmaat. Turha puhua rasismista, suvaitsevuudesta... Viisainta olisi puhua typeryydestä ja miten itseseskeisesti poliitikot toimivat ilman mitään vastuuta. Tämä sitten näkyy jokiniemessäkin, työttömyytenä, mamuiluna, päihdeongelmina ja tulevaisuudessa ettei eläkkeitä ole varaa maksaa...

    • valkoinenlähde

      Se Jokiniemen kioski on kyllä ihan ihme paikka. Eihän siellä ole myytävänä muuta kuin karkkia kaljan ja tupakan lisäksi ja nekin sikahintaan. Sekä sisätiloiltaan kuin mikäkin homeinen pimeä murju.

      Miksei siihen voisi tulla vaikka Alepaa? Hiekkaharjun suunnalla on kaksi Alepaa miltei vierekkäin samalla pitkällä kadulla kun taas Jokiniemi on vailla yhtäkään lähikauppaa.
      Jokiniemen suurin ongelma on kyllä palveluiden puute, ilman autoa loppuu huumori useiden kilometrien kauppareissuihin ja takaisinkin pitäisi vielä kävellä.

      Pellotkin rakennetaan umpeen muutaman vuoden sisään.

      • Anonyymi

        Hiekkaharjussa on ollut tasan yks Alepa varmaan 20 vuotta, mitä vittua sä selität


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hiekkaharjussa on ollut tasan yks Alepa varmaan 20 vuotta, mitä vittua sä selität

        Ja jokiniemestä kävelee tikkurilan keskustaan isoihin kauppoihin minuuteissa, vielä kerran mitä vittua


    • Yksityinen_parempi

      Myöskään Ilmajoen Vuokratalot Oy:n, joka on Ilmajoen kunnan omistama vuokrataloyhtiö, asuntoihin ei kannata muutta. Siellä saavat nykyään kaikki yhteiskunnan varoilla elävät pitää meteliä ja möykätä keskellä yötä niin paljon kuin sielu sietää ilman, että isännöitsijä puuttuu aiheutettuun häiriköintiin. Kaikkien muiden kyllä pitää noudattaa sääntöjä pilkulleen.

      Eli jos olet opiskelija tai töissä käyvä tai muuten haluat asua rauhallisessa taloyhtiössä, vältä Ilmajoen Vuokratalojen kämppiä.

    • Janne68

      Ilmeisesti täällä on erittäin huonojalkaisia ihmisiä,jos tiksiin kestää kävellä 20 minsaa,mä meen 10 minsaa.Toki täällä ei oo pakko asua,häipykää!

      • Vanha.jo

        20 minsaa koska katkokävely.


      • Näinonkusinurkat
        Vanha.jo kirjoitti:

        20 minsaa koska katkokävely.

        Kun vuosikymmenet vetää keppanaa, niin katkokävely ja jatkuva kusihätähän siitä seuraa.


      • Anonyymi

        hyvät mielipiteet kannatan!


      • Anonyymi

        Ripuli Sipuli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ripuli Sipuli

        ribels sibels nigers migels libes


    • 55555

      Yli 10 vuotta keskustelun aloituksesta eikä Jokiniemessä ole vieläkään mitään muita palveluita kuin kapakka ja kioskin irvikuva jossa ei myydä mitään muuta kuin karkkia ja tupakkaa.

      Ja kyllä, Tikkurilan Prismaan kävelee yli 20 minuuttia Jokiniemestä rivakastikin meni mitä reittiä tahansa. Lidliin yli 30. Jokiniemen perältä esim. Hoasin taloista kävellessä voi lisätä jokaiseen vielä 10min.

      Jokiniemi on täysin eristyksissä oleva juopposlummi. Paikka mihin yhteiskunnan pohjasakka on asutettu pois muiden silmistä.

      • puotinaru

        Mutta eikös siinä Tiksin rautatieaseman vieressä olevassa uudessa liikerakennuksesa ole myös kauppa? Siihen ei kauaa kestä tallaten jokiniemestäkään vaikka katkokävelykin ois.


      • Pettymys

        Uuden kaupan sijainti on aivan naurettava koska se ei eroa mitenkään siitä, että kävisi aseman vanhoissa kaupoissa.

        Uusi kauppa olisi pitänyt tehdä Jokiniemeen eikä Tikkurilan asemalle muiden joukkoon.


    • Anonyymi

      Saako siellä pubissa jo kymmenejälkeen seisaaltaan?

    • Anonyymi

      Äläkä tänne Hakuninmaalle,täällä terrorisoi kakarat ihmisten elämistä. Onneksi muutin pois nyt rauhaisa asuin alue

    • Anonyymi

      Jokiniemi on hieno paikka asua. Ei se 10 minuutin kävelymatka Tikkurilaan mitään haittaa

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      2072
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1928
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1878
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1680
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1478
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1147
    Aihe