huolettaa tuo Bidenin lupaus hoitaa Afgaanit ..mitä se sitten tarkoittaakin,,?
astialta kolomanteen
20
<50
Vastaukset
- Anonyymi
yhtäkään "Pakolaista" EI pitäisi enään ottaa Suomeen loisimaan ja rötöstelemään..
- Anonyymi
vaan niit nyt alakaapi tulemahan, kun,,,suomessa 50 000 avointa työpaikkaa eikä 300 000 työttömästä löydy yhtäkään työtätekevää..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vaan niit nyt alakaapi tulemahan, kun,,,suomessa 50 000 avointa työpaikkaa eikä 300 000 työttömästä löydy yhtäkään työtätekevää..
siis pääoma kokomusta ei maksa palkkaa yli työttömyys korvauksen, siksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja nämä tulijat eivät osaa lukea eivätkä kirjoittaa. Eivät omalla kielellään, saatika meidän kielellä. Ja ei heitä kukaan palkkaisikaan kun eivät osaa mitään. paitsi tehdä paljon rikoksia ja pumpata Kelasta Suomalaisten rahaa.
- Anonyymi
Nolla pakoloista suomeen on hyvä määrä.
- Anonyymi
ongelma niistä tulee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ongelma niistä tulee
Aivan varmasti ! Ja se uskomaton rahan meno mikä näihin menee..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan varmasti ! Ja se uskomaton rahan meno mikä näihin menee..
Joo vie suomentyöttömältä tuet!!! Hahhahaaaaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo vie suomentyöttömältä tuet!!! Hahhahaaaaa
Ne vie suomalaisilta rahat. Rahat jotka on tarkoitettu Suomalaisille, menee näille rikollisille. Ei hyvä en tykkää !
- Anonyymi
Merkitsee sitä , että Kärsämäki ottaa Afganialaisia pakolaisia . Täällä on vapaita asuntoja.
Ja miksi ei ottaisi. Ihan samanlaisia ihmisia he ovat kuin kärsämäkiset. Vaatteiden alla on kuitenkin ihminen- Anonyymi
Niin, Paha ihminen. Ja päivääkään eivät tee työtä/maksa veroja. Kelasta rohmuavat rahaa.. Oletko muuten ikinä Googlannut sanaa : Raiskaustilasto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, Paha ihminen. Ja päivääkään eivät tee työtä/maksa veroja. Kelasta rohmuavat rahaa.. Oletko muuten ikinä Googlannut sanaa : Raiskaustilasto.
En ole. Ei kiinosta . Ei kaikki ole raiskaajia. Niissä on ihan hyviä ihmisiä naisia, lapsia ja miehiä.
Onhan suomalaisissa miehissäkin raiskaajia eikä se tee kaikista suomen miehistä raiskaajia. - Anonyymi
,,jaomat tautisas,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
,,jaomat tautisas,,
,,ja aivopestyt ajatukset,,
- Anonyymi
Kärsämäki -palstalla on kaiken maailman ketjuja. Tiedättekö, on olemassa myös aihepiirin mukaisia palstoja, joten tänne ei kannata tukea kaikkea mahdollista.
- Anonyymi
Kaikkivaltias voi puuttua tilanteeseen ja poksauttaa koko landen maan uumeniin.
- Anonyymi
,, terroristi,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
,, terroristi,,
eikosta tämä karkkainen kerää vallankumous joukkoja hitlerin uudelleen tulemiseen,,
saataipi käyä että jonain sikapottu pvnä syöjät suoraan rintamalle,, - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eikosta tämä karkkainen kerää vallankumous joukkoja hitlerin uudelleen tulemiseen,,
saataipi käyä että jonain sikapottu pvnä syöjät suoraan rintamalle,,Eugeni" areenalle,, isanmaan plsta!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1182010
Tunnut niin oikealta kuin osa minua
Olenko oikeassa? Eihän tässä puutu kuin samat tuntemukset sinulta. Nainen, mitä tämä on? Jotain todella outoa tässä on,891699Kohunäyttelijä Aku Hirviniemi täyttää tänään pyöreät 40 vuotta. Onnea kaikesta huolimatta!
Näyttelijä, juontaja Hirviniemi on ollut otsikoissa ja hänen keikkojaan sekä tuotantojaan on peruttu julkisuuteen nousse471488Nainen, täällä minä vain sinua ikävöin
Joka päivä riudun ja ajatus sinusta viiltää syvälle, se, miten ihanaa olisi kokea sinut lähelläni. Mieleni askartelee si591148Miten sinä juhlistat Suomen itsenäisyyttä 6.12. - Onko millaisia perinteitä?
Itsenäisyyspäivä on näinä aikoina entistä tärkeämpi osa suomalaisuutta ja merkittävä juhlan aihe meistä monelle. Miten s2801130Vaatii kaupungilta kuusinumeroista summaa
Onko ahneudella ja kieroudella rajaa? Itse tekee väärin, saa oikeutetusti potkut ja on nyt etukäteen suunnitellusti käsi731033En mä vaan ymmärrä miten noin kaunis voi olla sinkku
Sähän olet uskomattoman upea nainen kaikinpuolin.59918Ikävä sinua, voimmeko tavata?
Anteeksi se minun viestini aikoinaan. Perun (jos se on vielä mahdollista) viestini sisällön ja olen pahoillani, jos se l44887Jos joskus pääsen halaamaan sinua
niin voi olla, että en päästä enää ollenkaan irti. Sitten on hankala mm. käydä töissä, mutta eipä voi mitään.58839Voitko ystävällisesti
Vastata siihen mitä kirjoitin Oletko valmis kasvotusten puhumaan vai kidutatko lopunelämäsi minua67790