🤔🚑🌧 pitkä tauko lääkärisarjojen katselussa. Nyt kun niitä pystyy taas katsomaan niin mua häiritsee se, kun niissä lääkärit ja hoitajat puhuvat omat asiansakin potilaille. Onkohan amerikassa yleensäkin tapana viettää aikaa potilaan kanssa.
Oma suomalainen kokemus oli ihan toisenlainen. Mulle ei hoitohenkilöstö puhunut paljon mitään. Aamulla valutettiin verta näytepulloihin. Sitten tuli vaaka-ihminen, joka kyllä puhui senverran että kailotti kilot kaikkien kuultavaksi. Ruoat heitettiin eteen mitään sanomatta. Päivällä kävi lääkäri vuoteen vieressä mulkoilemassa seurueensa kanssa. Hänkään ei puhunut juurikaan mitään, ei edes sitä mitä mulle oli tehty. Valehtelin sitten, etten asu yksin niin pääsin kotiin pizzataksin palvelun piiriin.
Se lääkärisarjojen puheliaisuus häiritsee enemmän nyt, kun olen vapaaehtoisessa umpiossa. Eilen tavaroita pakatessani pölisin kassan kanssa ummet ja lammet "kaupan päälle" kun ei ollut muita asiakkaita. Kun mietin täällä kaipaukseni kohdetta niin ajattelen joskus mitä sanoisin hänelle. Toivonpa etten tule yhtä höpsöksi kuin naapurin pappa joka pulisee ääneen pihalla töitä tehdessään. Koiran kanssa keskustelua ei lasketa, eikä tätä palstapölinää. 😂
You are always in my mind/Presley
https://youtu.be/u9sRJ-eOHnc
Mulla on ollut
2
59
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kai niissä sarjoissa olisi mitään järkeä, jos lääkärinkierros tuppisuuna hoidettaisiin ja jokainen hoitaisi työnsä, kuten oikeassa elämässä
Tuo on kyllä totta, ettei ne sarjat olisi mielenkiintoisia, jos niissä tehtäisiin vain töitänsä. Vaikka onhan ne ylen kandit ohjelmat ihan mielenkiintoista katseltavaa, kun atulevat lääkärit harjoittelevat. Ei niistä kuitenkaan kestosarjoiksi ole.
Päiväkirralla käydessäni oli aikaa katsella hoitajien ja lääkärien häärintää potilaiden välissä. Oli kyllä sellaista tohinaa, etten yhtään ihmettele, ettei keskusteluaikaa ollut. Lääkäri kyseli särkylääkkeistä ja jossakin vaiheessa annettiin lupa ruokailuun. Pois päästettiin vasta kun oli käynyt vessassa, vaikka mitään siihen liittyvää ei ollut tehtykään. Tehokkuus oli huipussaan. Parempi se on, että tehdään työt kunnolla, eikä pulista jonninjoutavia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351422
- 1101173
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261023Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99823
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634
