Karitsan sinetti

Anonyymi

Profeetta Miika kertoi, että taivaassa avattiin Karitsan sinetti. Uskonoppineet voi kertoa, mitä se tarkoittaa.

23

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei kertonut.

• Anonyymi

Eikös lampaatkin ole nykyisin korvamerkittyjä että pysyvät rekisterissä. Varmaan sitä keltaista numerolappua siis. Avaaminen on siis vähintään sääntörikkomus.

• Anonyymi

Ilmestyskirja 6. luku jne.
      kaikkiaan oli 7 sinettiä, jotka avattiin vuorollaan.
      1:nen; ne valkeat hevoset, 2.nen, ne tulipunaiset hevoset,, 3:sinetti: mustat hevoset,
      4. sinetti: harmaat hevoset, 5. valkoinen viitta, 6.sinetti... ja 7.sinetti ja 7 pasunaa,... ja maailman loppu jne. ... löytyy raamatusta !!
      Kannattaa lukea nuo ilmestyskirjan kohdat !
      Joskus Korteniemen "pappa", saarnasi melkein kaksi tuntia tuosta Ilmestyskirjan kohdasta ja oli kyllä mielenkiintoinen puhe.
      Tämän Joonan ukki, taisi olla hän !???

• Anonyymi

Oliko hänkin yhtä kamoissa kuin alkuperäinen kirjoittaja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko hänkin yhtä kamoissa kuin alkuperäinen kirjoittaja?

Ei se kirjoittaja ole välttämättä ollut kamoissa vaan se joka antoi ne näyt kirjoittajalle.

• Anonyymi

Nii oli varmaan mielenkiintoinen kun on Raamatun fantastisin kirja mitä löytyy.

• Anonyymi

Katso ja lue tuolta Ilmestyskirjoista nuo jutut ! Eihän ne kaikille "aukene", mutta luehan kumminkin, voit laittaa alkulauseen nettiin, googleen, niin jo alkaa tekstiä löytyä, ei siis tarvitse edes omistaa raamattua ! Ihan syntymästä asti selvänä, täällä päin,,,,,

• Näyttää olevan sinetit hieman hukassa, jos siihen lisätään mukaan Joonan sinetti, joka on Koraanin sinettejä, Raamattu sitä ei tunne.
        Aika kovaa väärennöstä.
        Sitä vastoin Ilmestyskirjan sinetit eivät ole ihmisen, vaan Taivaan Pyhien valtojen, pääasiassa Jeesuksen toimesta, Hän joka tuomitsee tai pelastaa ihmisiä.
        Otan esimerkin, jossa operaattorina on toinen olento, enkeli.
        Ilm. 6:3 Kun Karitsa avasi toisen sinetin, kuulin "toisen olennon" sanovan: "Tule!"

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

Näyttää olevan sinetit hieman hukassa, jos siihen lisätään mukaan Joonan sinetti, joka on Koraanin sinettejä, Raamattu sitä ei tunne.
        Aika kovaa väärennöstä.
        Sitä vastoin Ilmestyskirjan sinetit eivät ole ihmisen, vaan Taivaan Pyhien valtojen, pääasiassa Jeesuksen toimesta, Hän joka tuomitsee tai pelastaa ihmisiä.
        Otan esimerkin, jossa operaattorina on toinen olento, enkeli.
        Ilm. 6:3 Kun Karitsa avasi toisen sinetin, kuulin "toisen olennon" sanovan: "Tule!"

Jumalan laatimia ovat sinetit.

• Anonyymi kirjoitti:

Jumalan laatimia ovat sinetit.

Niin on, jäi sanomatta tarkasti.
        Kuitenkin kukaan muu ei ole kritisoinut Miikan sanomaa, jota muslimit käyttävät.
        Hyvä tarkennus.

• Anonyymi

Oon vähän huolissani lestadiolaisten päänupin kunnosta

• Anonyymi

Ei tämä ole enää lestadiolaisten keskustelu palsta sanan varsinaisessa merkityksessä kyllä tämän on vallaannu ihan muut uskovaiset tai epäuskovaiset.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei tämä ole enää lestadiolaisten keskustelu palsta sanan varsinaisessa merkityksessä kyllä tämän on vallaannu ihan muut uskovaiset tai epäuskovaiset.

Höpsis.
        Tuollaiset kuvitteelliset uskokäsitykset, Googlesta, Saksasta Pedon merkistä kertoo vain sen, ettei VL lue Raamattua, vaan keskenään pohtivat saatanallisia asioita.
        Jeesuskin puhui synnistä vain n. viidenneksen, mutta n puolet Hänen seurakunnastaan, joka on aikojen lopulla muodostuu Jumalan valtakunnaksi, Jumalan laskeutuessa Jerusalemiin.

Ilm 21;1 Ja minä näin uuden taivaan ja uuden maan; sillä ensimmäinen taivas ja ensimmäinen maa ovat kadonneet, eikä merta enää ole.
        2 Ja pyhän kaupungin, uuden Jerusalemin, minä näin laskeutuvan alas taivaasta Jumalan tyköä, valmistettuna niinkuin morsian, miehellensä kaunistettu.
        3 Ja minä kuulin suuren äänen valtaistuimelta sanovan: "Katso, Jumalan maja ihmisten keskellä! Ja hän on asuva heidän keskellänsä, ja he ovat hänen kansansa, ja Jumala itse on oleva heidän kanssaan, heidän Jumalansa;
        4 ja hän on pyyhkivä pois kaikki kyyneleet heidän silmistänsä, eikä kuolemaa ole enää oleva, eikä murhetta eikä parkua eikä kipua ole enää oleva, sillä kaikki entinen on mennyt."
        5 Ja valtaistuimella istuva sanoi: "Katso, uudeksi minä teen kaikki". Ja hän sanoi: "Kirjoita, sillä nämä sanat ovat vakaat ja todet".
        6 Ja hän sanoi minulle: "Se on tapahtunut. Minä olen A ja O, alku ja loppu. Minä annan janoavalle elämän veden lähteestä lahjaksi.

Vain Jumala johtaa Valtakuntaansa, ei mikään Lahkon Puheenjohtaja, ja nyt sitä johtaa Jumala Jumalasta, Jeesus, asia, jota ei vellut tajua, koska heidän tunteminen Raamatusta on marginaali, Natanin muutamaa jaetta lukuun ottamatta.

Tuohon Jumalaan valtakuntaa tulee vain Jeesuksen omat, temmatut.

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

Höpsis.
        Tuollaiset kuvitteelliset uskokäsitykset, Googlesta, Saksasta Pedon merkistä kertoo vain sen, ettei VL lue Raamattua, vaan keskenään pohtivat saatanallisia asioita.
        Jeesuskin puhui synnistä vain n. viidenneksen, mutta n puolet Hänen seurakunnastaan, joka on aikojen lopulla muodostuu Jumalan valtakunnaksi, Jumalan laskeutuessa Jerusalemiin.

Ilm 21;1 Ja minä näin uuden taivaan ja uuden maan; sillä ensimmäinen taivas ja ensimmäinen maa ovat kadonneet, eikä merta enää ole.
        2 Ja pyhän kaupungin, uuden Jerusalemin, minä näin laskeutuvan alas taivaasta Jumalan tyköä, valmistettuna niinkuin morsian, miehellensä kaunistettu.
        3 Ja minä kuulin suuren äänen valtaistuimelta sanovan: "Katso, Jumalan maja ihmisten keskellä! Ja hän on asuva heidän keskellänsä, ja he ovat hänen kansansa, ja Jumala itse on oleva heidän kanssaan, heidän Jumalansa;
        4 ja hän on pyyhkivä pois kaikki kyyneleet heidän silmistänsä, eikä kuolemaa ole enää oleva, eikä murhetta eikä parkua eikä kipua ole enää oleva, sillä kaikki entinen on mennyt."
        5 Ja valtaistuimella istuva sanoi: "Katso, uudeksi minä teen kaikki". Ja hän sanoi: "Kirjoita, sillä nämä sanat ovat vakaat ja todet".
        6 Ja hän sanoi minulle: "Se on tapahtunut. Minä olen A ja O, alku ja loppu. Minä annan janoavalle elämän veden lähteestä lahjaksi.

Vain Jumala johtaa Valtakuntaansa, ei mikään Lahkon Puheenjohtaja, ja nyt sitä johtaa Jumala Jumalasta, Jeesus, asia, jota ei vellut tajua, koska heidän tunteminen Raamatusta on marginaali, Natanin muutamaa jaetta lukuun ottamatta.

Tulee sinne muitakin, kuin temmatut Raamatun mukaan. Etkö tunne Raamattua?

• Anonyymi kirjoitti:

Tulee sinne muitakin, kuin temmatut Raamatun mukaan. Etkö tunne Raamattua?

Tunnen. En vain maininnut niitä muista, ne on Vihan ajan Marttyyrit.
        Ei muita.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei olekaan, vaan Palsta kastelua lestadiolaisuudesta.

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

Höpsis.

"Höpsis.
        Tuollaiset kuvitteelliset uskokäsitykset, Googlesta, Saksasta Pedon merkistä kertoo vain sen, ettei VL lue Raamattua, vaan keskenään pohtivat saatanallisia asioita."

Oletko ihan varma että tämä höpisiä on aito vl?

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

Tunnen. En vain maininnut niitä muista, ne on Vihan ajan Marttyyrit.
        Ei muita.

Vajavainen on tietosi.

• pinnasänky kirjoitti:

Höpsis.

Pistis Sofiassa Jeesus tarkentaa, että tuhannella vuodella hän tarkoittaa tuhatta valovuotta. He uskoivat, että maa on syklinen, joka joskus kohtaa loppunsa ja sen tilalle tulee taas toinen.
        Valaistuneet ihmiset "hallitsevat" täällä aina maailmantappiin asti ja pääsevät osallisiksi uutta maata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vajavainen on tietosi.

Mikä on oikea tieto, olen alalla ja se kiinnostaa.

• Ashera12 kirjoitti:

Pistis Sofiassa Jeesus tarkentaa, että tuhannella vuodella hän tarkoittaa tuhatta valovuotta. He uskoivat, että maa on syklinen, joka joskus kohtaa loppunsa ja sen tilalle tulee taas toinen.
        Valaistuneet ihmiset "hallitsevat" täällä aina maailmantappiin asti ja pääsevät osallisiksi uutta maata.

Minulle riitti ensimmäinen lause.
        Jätän vastaamatta pelleilyysi.

• pinnasänky kirjoitti:

Minulle riitti ensimmäinen lause.
        Jätän vastaamatta pelleilyysi.

Hauskaa, että vastasit kuitenkin.
        Miksi et ota vastaan uutta tietoa?

• Anonyymi

Ulkona on parempi kuin ahtaassa keskustassa. Lähde sinäkin heidän keskuudestaan.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      68
      4541
    2. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      100
      4028
    3. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      52
      3542
    4. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      36
      2842
    5. Keilahalli

Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!
      Ähtäri
      26
      2593
    6. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      60
      2512
    7. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      48
      2399
    8. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      39
      1927
    9. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      47
      1908
    10. Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus
      Maailman menoa
      227
      1663
    Aihe