Teille siellä.............
<3
Moi.............
24
<50
Vastaukset
?...............
<3- Anonyymi
Moi
- Anonyymi
Miksi mun viestit poistetaan? Kysyin vaan mitä jäbä.
Oliko se aiempi sinun kuvasi?
Risto_ kirjoitti:
Ken tietää................
<3Ajattelin kuitenkin sain sellaisen jämähdyksen uskalsitko oikeasti näyttää itsesi.
"Teille siellä............."
Tänään käytin tytön hammaslääkärissä ja pojan verikokeissa ja jouduin pitämään kiinni että onnistuu.
Ennen 10 piti ottaa kilpirauhaskokeet.
Ja itkua kaupassa kun oli nälkä sillä.
Sit esikouluun. Ja sos.täti soitteli ja siskoni ja tässä siivoa ja syötiin ja imetän omaa vauvelia.
Miten Risto itselläsi?tykkäsin edellisestä kuvasta.🥰Risto_ kirjoitti:
Ken tietää................
<3Muutenkin kuvasi takia meni niin viralliseksi🥰
mietin kun oli niin vielä niin viehkeällä päällä kuvassa.- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Ajattelin kuitenkin sain sellaisen jämähdyksen uskalsitko oikeasti näyttää itsesi.
"Teille siellä............."
Tänään käytin tytön hammaslääkärissä ja pojan verikokeissa ja jouduin pitämään kiinni että onnistuu.
Ennen 10 piti ottaa kilpirauhaskokeet.
Ja itkua kaupassa kun oli nälkä sillä.
Sit esikouluun. Ja sos.täti soitteli ja siskoni ja tässä siivoa ja syötiin ja imetän omaa vauvelia.
Miten Risto itselläsi?tykkäsin edellisestä kuvasta.🥰Miten saat nämä sinun lielikuvitusskidit biologisesti mies pidettyä niin nuorena kun ne ei tunnu neuvolaiästä juuri vanhentuvan?
Anonyymi kirjoitti:
Miten saat nämä sinun lielikuvitusskidit biologisesti mies pidettyä niin nuorena kun ne ei tunnu neuvolaiästä juuri vanhentuvan?
Niitä on 8 lasta.
14v 12v 10v 8v 6v 3v1v ja lisäksi 7kkAnonyymi kirjoitti:
Miten saat nämä sinun lielikuvitusskidit biologisesti mies pidettyä niin nuorena kun ne ei tunnu neuvolaiästä juuri vanhentuvan?
Ne ei ole mielikuvitusta.
Anonyymi kirjoitti:
Kuin näkyy
https://aijaa.com/EL5RYj- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Niitä on 8 lasta.
14v 12v 10v 8v 6v 3v1v ja lisäksi 7kkNo tästä kyllä piirakat pettyy
Anonyymi kirjoitti:
Mieskin on vaan 2 vuotta vanhempi minua.🥰
Ollaan jo oltu 18 vuotta yhdessä.Anonyymi kirjoitti:
No tästä kyllä piirakat pettyy
Risto on tietääkseni vuoden vai kaksi nuorempi..
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Niitä on 8 lasta.
14v 12v 10v 8v 6v 3v1v ja lisäksi 7kkMiten noilla 1 v ja 7 kk on niin lyhyt väli?
Anonyymi kirjoitti:
Miten noilla 1 v ja 7 kk on niin lyhyt väli?
Se on 2v kirjoitusvirhe
Ihan.🥰
Väliin unohdan iän sitten väliin sanon väärinkin täyttänyt.Anonyymi kirjoitti:
Kyllä vaikea muistaa syntymäpäivä väliin oikein joutuu laskemaan onko kaikki mukana.
Outo juttu.Anonyymi kirjoitti:
Muistikin temppuilee tänään jouduin soittaa miehelle mikä on mun salasana kassalla.😓
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Muistikin temppuilee tänään jouduin soittaa miehelle mikä on mun salasana kassalla.😓
Ethän vaan niitä kolmen kuukauden välein poi’ittuja muksuja sinne kassalle unohtanut?
Anonyymi kirjoitti:
Ethän vaan niitä kolmen kuukauden välein poi’ittuja muksuja sinne kassalle unohtanut?
Osti 30 kpl nuudeleita pussillien tuli. Ruoka mukana meillä ei saa tilattua joten kun ostin kolmio leivät näille kouluun menijöille kun ei oikein pienempi voinut syödä aiemmin verikokeiden takia.
Anonyymi kirjoitti:
Niin lapiot oli20senttiä otin niitä kaksi ja hiekkaämpäri 40senttii niin niitä kaksi Kesälelutarjoukset.
Eläkä minua sit juokse karkuun.😁en tule lähelle ystäviä vaan ollaan.
Luulen että kun vaan saat pimpulan hurmattua
https://pin.it/2htXwhn
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo666014Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per533011- 312193
- 131807
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto191773- 181750
- 181519
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131512- 481486
- 91453