Olen 35v..............

Kukaan hameväen edustaja ei ole tahtonut mun kanssa naimisiin..........
<3
T. Rumilus tyhjätasku.............

Onhan tässä tietenkin tämä tilanne.........

43

129

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itseäni kyllä huvitti katsella ilovisiota national geopraphicin hai-viikko ja ja sitten jotain huhhuh barracuda-kalojakin oli.

      On hyvät hampi-lääkärit noilla kaloilla sitten

      • Älä pilaa mun ihanaa ketjua.......
        <3

        Sanoi ihana mies........


    • Anonyymi

      Rokote-juttu, kun pitää odottaa se 14min, jos aiheuttaa jotain se, niin hyvä sitten on jo valmiiksi sairaalassa jos jotain tpahtuu.

      • Anonyymi

        Mitään tarvii odottaa


    • Olen 45 eikä kukaan hameväen edustaja ole tahtonut mun kanssakaan naimisiin. Sänkyyn vaan. Mutten ole mennyt. :)

      • Asia selvä...........
        <3


      • Risto_ kirjoitti:

        Asia selvä...........
        <3

        Mites sulla Mc menee...........
        <3
        ?


      • Anonyymi

        Mä olen 55 eikä kukaan nainen ole halunnut edes seurustella mun kanssa saati että naimisiin.
        Että repikää siitä.


      • Risto_ kirjoitti:

        Mites sulla Mc menee...........
        <3
        ?

        Meneehän tää tässä. Päivä kerrallaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen 55 eikä kukaan nainen ole halunnut edes seurustella mun kanssa saati että naimisiin.
        Että repikää siitä.

        Ei noista naisista aina tiedä...........
        <3


      • Anonyymi

        😂...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen 55 eikä kukaan nainen ole halunnut edes seurustella mun kanssa saati että naimisiin.
        Että repikää siitä.

        Revitään.


      • MCMLXXVI
        Anonyymi kirjoitti:

        😂...

        Ei kyl niin pal naurata.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Ei kyl niin pal naurata.

        No joo.........
        Ei muakaan hirveästi...........
        <3


    • Elä nyt kyllä varmasti vielä tulee kun oppii tuntee sut.
      Annea ihan liian pitkään surit, etten itsekään pystynyt katsomaan.

      • Anonyymi

        IIIIIIIIKKK




      • Risto_ kirjoitti:

        En avaa linkkiäsi..........
        <3

        Luota muhun se on turvallinen.🥰


      • Risto_ kirjoitti:

        En avaa linkkiäsi..........
        <3

        Ollaahan pitkäänkin oltu täällä yhdessä ystäviä.


      • Risto_ kirjoitti:

        En avaa linkkiäsi..........
        <3

        Luota nyt.🥰 olenko ollut sinusta epärehellinen?


      • Risto_ kirjoitti:

        En avaa linkkiäsi..........
        <3

        Rohkeus sit tais kadota.🥰


      • valtakunta kirjoitti:

        Rohkeus sit tais kadota.🥰

        Asia selvä..........
        <3



      • Risto_ kirjoitti:

        Asia selvä..........
        <3

        https://pin.it/6dobwpJ

        Jos sit pinterestistä meet katsomaan syvemmin voi kyllä olla jossain voi olla sitten haittaohjelma, elä klikkaa sit mitä tahansa pinterestistä.
        Näkee ilman klikkauksia🥰


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Jaa, no ei kaikki edes halua naimisiin. Voisit siis pohtia jotain muutakin kuin pelkkää naimisiinmenoa.

      • Sinä et tahdo, mut määääää tahtoisin........
        <3


      • Anonyymi
        Risto_ kirjoitti:

        Sinä et tahdo, mut määääää tahtoisin........
        <3

        Moni ei halua, kuten sanoin. Kantsii ehkä etsi jostain uskovaisten piireistä, jos juuri naimisiinmeno on niin tärkeää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Moni ei halua, kuten sanoin. Kantsii ehkä etsi jostain uskovaisten piireistä, jos juuri naimisiinmeno on niin tärkeää.

        .................
        <3

        Tuohon vaikeampi ottaa kantaa...........


      • Anonyymi
        Risto_ kirjoitti:

        .................
        <3

        Tuohon vaikeampi ottaa kantaa...........

        Mitäpä sitä tosiasioihin kummemmin kantaa ottamaan. Avioliitot vähenevät ja iso osa nuoremmista sukupolvista pitää ko. institutiota aikansa eläneenä ja tarpeettomana.

        Siis vinkkinä ... etsi uskonnollisista piireistä, joissa moisella hapatuksella on vielä jotain väliä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitäpä sitä tosiasioihin kummemmin kantaa ottamaan. Avioliitot vähenevät ja iso osa nuoremmista sukupolvista pitää ko. institutiota aikansa eläneenä ja tarpeettomana.

        Siis vinkkinä ... etsi uskonnollisista piireistä, joissa moisella hapatuksella on vielä jotain väliä.

        Hmmm..........
        Ok.........
        <3


    • Anonyymi

      Eläkeläinen se vaan jaksaa. Mistä nyt johtuu Riston kiivaat harhautusyritykset?

      • ..............
        <3


    • En eti sua taas vähän aikaan kun se on hyvin raskasta.
      Tuu viestittää vuorostaa sit minulle löytyy nimimerkinkautta jos ikävä iskee vuorostaan.

      • Tässä olen...........
        Hetken...........
        <3


      • Risto_ kirjoitti:

        Tässä olen...........
        Hetken...........
        <3

        Ainakin myösit myös ikäväsi.🥰


    • Anonyymi
      • En avaa linkkiä, mutta tässä olen, jos tahdot jutustella...........
        <3


      • Anonyymi
        Risto_ kirjoitti:

        En avaa linkkiä, mutta tässä olen, jos tahdot jutustella...........
        <3

        Jaa, no se on lightnin´hopkins, aika cool esitys. No mitäs meinaat tehdä sitte tolle surkeudelle, syksyllähän sitä pitää aina yrittää ryhdistäytyy. Onko se anne vielä mukana kuvioissa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, no se on lightnin´hopkins, aika cool esitys. No mitäs meinaat tehdä sitte tolle surkeudelle, syksyllähän sitä pitää aina yrittää ryhdistäytyy. Onko se anne vielä mukana kuvioissa?

        ..............
        <3
        ?


    • Anonyymi

      Itku seis ja tänne DTM poikien joukkoon. Unohda ylpeät naiset ja siirry pimeän puolelle 💩

      • Jaa.............
        En tiedä, että mihin siirryn..........
        <3


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      85
      741
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      91
      675
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      675
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      29
      555
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe