Pankkipalvelut

Anonyymi

Kyllä Nordealla on surkeat palvelut Nokialla eläkeläiselle, ei saa edes nettikeskusteluaikaa.

16

115

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vaihtakaa Osuuspankkiin. Se on helppoa, mene vain osuuspankkiin ja kerro asiasi. Näin minä tein 2 vuotta sitten. Eikä todellakaan kaduta.

• Anonyymi

Niin sen vielä lisään että itse ei tarvinnut tehdä mitään. Pankkivirkailija hoiti homman. Siirsi rahat uuteen tiliin (siis Osuuspankin) ja sulki sen kirotun nordean tilin. Helppoa oli, ja nopeesti kävi !!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin sen vielä lisään että itse ei tarvinnut tehdä mitään. Pankkivirkailija hoiti homman. Siirsi rahat uuteen tiliin (siis Osuuspankin) ja sulki sen kirotun nordean tilin. Helppoa oli, ja nopeesti kävi !!

S-pankki on paras ,eikä ole kuluja !
        Ja on aina auki joka päivä !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

S-pankki on paras ,eikä ole kuluja !
        Ja on aina auki joka päivä !

Missä on lähin S-pankin konttori?

• Anonyymi

Siirtääkö Osuuspankki säästöt ym. muut sijoitukset ,jos antaa valtakirjan, kun menee pankkin sopimaan asiasta . Olen harkinnut asiaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä on lähin S-pankin konttori?

S-pankin useimmat konttorit on suljettu virusepidemian vuoksi.

• Anonyymi

Eihän nordealla ole mitään palvelua.

• Anonyymi

Kummasti rahat pysyvät tilillä, eivätkä häviä kuin tuhka tuuleen, joten on niillä nyt sentään jotakin palveluja. Itsepalvelu on nykyään kaikkialla se trendi.

• Anonyymi

Samaa mieltä Nordeasta. Olen hoitanut iäkkäiden sukulaisten asioita, joilla on Nordean tili, Tosi kankeaa on ollut nettipalvelut ja ihme katkoksia palveluissa. Paikan päällä konttorissa en ole käynyt. Siellä varmaan saisi samanlaista palvelua kuinmuissa, mutta Koronan myötä vesittyi loputkin mahdollisuudet. Pitäisi kai Tampereelle mennä. Nuoret tietysti hoitaa kaiken nettipankissa, mutta vanhuksia käy sääli.

• Anonyymi

Unohtakaa jo se Nordea, Se on aivan pas¤#¤! vaihtakaa pankkia, se käy tosi helposti.

• Anonyymi

Mutta mitäs Nallelle sitten tapahtuu?
        Ihan sääliksi käy Nalle parkaa.

• Anonyymi

nopeammin saat 100 000 lainaa kuin ajan pankkiin.

• Anonyymi

Otatko ajan vai ilmanko aikaa?

• Anonyymi

Siirryin pari vuotta sitten Nordasta Aito Säästöpankin asiakkaksi ja kyllä homma ku homma hoituu, mitään ei tosiaan tarvi itse tehdä paitsi allekirjoittaa valtuutus Nordean tilien irtisanomiseksi. Pankkihan on palveluyritys.

• Anonyymi

Pankkeja kiinnostaa rahanteko. Perustuu se toiminta voittoihin pankeillakin.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?

Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k
      Maailman menoa
      81
      4081
    2. Voiko normaali ihminen ryhtyä vasemmistolaiseksi?

Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      116
      3597
    3. SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa

SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah
      Maailman menoa
      83
      3393
    4. Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia
      Maailman menoa
      39
      2819
    5. Mitä ajattelit kun näit

kaivattusi ensimmäisen kerran? xd
      Ikävä
      125
      1683
    6. Nyt meni lopulliset lämmöt.

Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta
      Sinkut
      36
      1536
    7. Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta

Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk
      Maailman menoa
      14
      1191
    8. Sulla on avaimet ja keinot

Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi
      Ikävä
      19
      1174
    9. Meitä ei tule

Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌
      Ikävä
      22
      1144
    10. Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla

Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?
      Ikävä
      42
      1130
    Aihe