Kävin tänään näyttämässä 2017 Skoda Octaviaa katsastuskonttorilla ja läpi meni että hujahti.
Octavian katsastus
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Oho! Toyota vm -92 on mennyt myös! Mutta Skoda on hjuva!
- Anonyymi
Hihii, et sitten tajunnut, että juuri Toyotan omistajille vittuiltiin tuossa aloituksessa.
Heille katsastus on elämääkin suurempi asia ja siihen satsataan isosti rahaa ja vaivaa ettei vaan Toyotan maine kärsisi.
- Anonyymi
Läpihän se menee, nimittäin meisseli skeidan pohjasta.
Ei se itäauton korirakenne ole läheskään vielä kuten länsimaissa.
Onpahan se semmoinen halppis kulkine köyhille aatteen pojille.- Anonyymi
Skoda Octavia on kuitenkin ruosteen eston suhteen parhaimmistoa. Toyota Corolla kuten Toyotat yleensäkin huonoimmasta päästä ellei peräti huonoin.
- Anonyymi
Onko hönön kaalisato mädännyt kolhoosin pellolle ja Toyota hajalla taas?
- Anonyymi
2017 rekisteröityä "autoa" ei tarvitse katsastaa 2021.
Ehkäpä skeida on poikkeus kun niistä irtoilee kokoajan niitä osia ajossa ja V8 äänigeneraattori voi paskoa kaiuttimien paffielementit- Anonyymi
Tää. T aito v8 mersu alla.
- Anonyymi
Tuo vm 2017 Octavia voi olla rekisteröity 2016,jolloin se täytyy katsastaa tänä vuonna. Eka katsastus neljä vuoden ikäisenä tuli voimaan kesäkuun alussa 2018. Sitä aiemmin rekisteröidyt katsastetaan vanhan säännön mukaan.
- Anonyymi
Yleensä rekisteristä poisto meneekin läpi jotta heilahtaa. Vai luuletko trolli, että noin vanhoja skodia on muka vielä tieliikennekelpoisina?
- Anonyymi
Minun Octavia on rekisteröity 1998. Sillä on vielä lähes vuosi "leima" voimassa. Se on vielä hyvässä kunnossa. Ehkä sillä ajetaan vielä muutama vuosi.
- Anonyymi
Uudenkarhea auto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun Octavia on rekisteröity 1998. Sillä on vielä lähes vuosi "leima" voimassa. Se on vielä hyvässä kunnossa. Ehkä sillä ajetaan vielä muutama vuosi.
Sama mun Opel.
- Anonyymi
Skodan katsastushuolto on alkaen 1500€.
- Anonyymi
2002 golffi mennyt aina läpi. Viimeiset 10 vuotta kun ollut
Helppo katsoa että ei ole vikoja miksi ei menisi.
15-20eur päästötestin voi käydä ottamassa, polttimot voi katsoa, jarrut, käsijarruttelee.
Iskareiden kunnon huomaa käytössä vaihan kun tarvetta, nivelet tarvittaessa. Renkaat kun kuluu tasaisesti ja normaali ajettava niin ei mitään. - Anonyymi
Antero hipsi pusikossa ..kaljaloota kainalossa,.. kuuli kummaa rapinaa, Tero hieroi Toyotaa.
- Anonyymi
Samalla lailla meni munkin Ocusta katsastuksen yhteydessdä vasara pohjasta läpi että hujahti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 824525
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺854391Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433749Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163453Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402967Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102744En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä152673IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392053Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581738Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli981280