Kouvolan velttomunat tinderissä

Anonyymi

Ei tuolla ole kuin varattuja ja muita väärillä kuvilla kirjautuneita, no ehkä joukossa muutama onneton peräkammarinpoika. Oikeita miehiä ei täältä löydy meille naisille vaan muualta on etsittävä. Eihän nuo saa edes vehjettään kovaksi jos säälistä niille antaisi.

13

1365

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Elä roiku tinderissä, siellä ne velttomuna peräkamarinpojat ovat. Jos kadulla tulee vastaa joku, joka kiinnostaa, niin ei ole väärin että nainen tekee aloitteen!

• Anonyymi

Vaikuttaapa katkeralta teksiltä,Veikkaan että olet kauneutta ja seksikkyyttä vailla valmis 40v jota kukaan tinderissä ei swaippaa kun vasemmalle.

• Anonyymi

hah. vaikutat itse katkeralta parikymppiseltä jolle ei luoja luonut kauniita kasvoja kuten joillekin jotka ovat ehtineet sinua vanhemmaksi. ei se heidän vikansa ole jos he ovat sinua kauniimpia ja saavat paremmin kokemuksella miehiä satimeen, on ok talot ja mökit ja kaikki.
        pikku teiniprinsessa on vielä isin määräysvallan alla eikö oikein ymmärrä mitä ap yleensäkin yritti sanoa.
        onhan teillä pissiksillä se kiukkuaminen nähty, kun ei ole vielä nähty maailmaa ja epätoivoisesti yritetään ratsastaa ikälukemalla v aan ei se kaikilta onnistu, hih.
        t: onnellisesti naimisissa

• Anonyymi

jos ei seiso , sen voi kompensoida vaikka hernernekeitolla ja mielistelyllä hehehe

• Anonyymi

Sanoi oni torava

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanoi oni torava

Nyt unohdit taas hymiöt, koeta nyt muistaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt unohdit taas hymiöt, koeta nyt muistaa!

🐿🐿🐿🤡💩🤡💩🤡💩🤡💩🤡💩🐿🐿🐿

• Anonyymi

Joo ja sitten on näitä jotka kirjottelee profiiliinsa kaikkea muuta kuin sitä mitä oikeasti hakevat saadakseen tyttöjä nalkkiin. Kun saavat haluamansa niin jättävät. Ja toinen on nämä jotka etsivät jollekin instagram-tililleen vaan seuraajia. Tälläset huijarit tunnistaa siitä, että heidän oma seuraajalista sisältää satoja vähäpukeisia tyttöjä ym.

• Anonyymi

olis teidä kannatanut mennö naimisiin jo 20 vuotiaana kuten minä tein, sain morsiamen sormeen asettaa sormuksen ja jo 20 vuotta naimisissa oltu, sitä päivää vielä juhlitaan.
      siellä nykyajan tinterissä te räkänokat saalistatte. mitä väliä jollain seisokilla, samantekevää kun on muija t alossa ja viinaa, ruokaa riittää. seisoo sitten kun seisoo. katteli sitten pikkutyttöjä tai vanhempia akkoja, ihans ama.
      akat on aina tyhmiä, mutta miehet porskuttaa.
      ei niille huoranpilluille kannata nöyristellä. t: mies78

• Anonyymi

käytät varmaankin useimmiten valkoista hihatonta t-paitaa?

• Anonyymi

Hoho, jonne huutelee. Tu poika puhuu ku karvas alkaa kasvaa. Mies78, se on vasta pojan ikä hohoho

• Anonyymi

ehkö syy on sinussa miksi se vehje ei kovetu, joten katsaisepa peiliin :)

• Anonyymi

Ilmeisesti et löytänyt homo seuraa itsellesi, taitaa vika olla vain ja ainoastaan sinussa, AP...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      115
      5965
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4067
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3352
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2986
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2054
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2004
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1795
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      43
      1787
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe