Ei tuolla ole kuin varattuja ja muita väärillä kuvilla kirjautuneita, no ehkä joukossa muutama onneton peräkammarinpoika. Oikeita miehiä ei täältä löydy meille naisille vaan muualta on etsittävä. Eihän nuo saa edes vehjettään kovaksi jos säälistä niille antaisi.
Kouvolan velttomunat tinderissä
50
1797
Vastaukset
- Anonyymi
Elä roiku tinderissä, siellä ne velttomuna peräkamarinpojat ovat. Jos kadulla tulee vastaa joku, joka kiinnostaa, niin ei ole väärin että nainen tekee aloitteen!
- Anonyymi
Vaikuttaapa katkeralta teksiltä,Veikkaan että olet kauneutta ja seksikkyyttä vailla valmis 40v jota kukaan tinderissä ei swaippaa kun vasemmalle.
- Anonyymi
hah. vaikutat itse katkeralta parikymppiseltä jolle ei luoja luonut kauniita kasvoja kuten joillekin jotka ovat ehtineet sinua vanhemmaksi. ei se heidän vikansa ole jos he ovat sinua kauniimpia ja saavat paremmin kokemuksella miehiä satimeen, on ok talot ja mökit ja kaikki.
pikku teiniprinsessa on vielä isin määräysvallan alla eikö oikein ymmärrä mitä ap yleensäkin yritti sanoa.
onhan teillä pissiksillä se kiukkuaminen nähty, kun ei ole vielä nähty maailmaa ja epätoivoisesti yritetään ratsastaa ikälukemalla v aan ei se kaikilta onnistu, hih.
t: onnellisesti naimisissa
- Anonyymi
jos ei seiso , sen voi kompensoida vaikka hernernekeitolla ja mielistelyllä hehehe
- Anonyymi
Sanoi oni torava
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoi oni torava
Nyt unohdit taas hymiöt, koeta nyt muistaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt unohdit taas hymiöt, koeta nyt muistaa!
🐿🐿🐿🤡💩🤡💩🤡💩🤡💩🤡💩🐿🐿🐿
- Anonyymi
Joo ja sitten on näitä jotka kirjottelee profiiliinsa kaikkea muuta kuin sitä mitä oikeasti hakevat saadakseen tyttöjä nalkkiin. Kun saavat haluamansa niin jättävät. Ja toinen on nämä jotka etsivät jollekin instagram-tililleen vaan seuraajia. Tälläset huijarit tunnistaa siitä, että heidän oma seuraajalista sisältää satoja vähäpukeisia tyttöjä ym.
- Anonyymi
olis teidä kannatanut mennö naimisiin jo 20 vuotiaana kuten minä tein, sain morsiamen sormeen asettaa sormuksen ja jo 20 vuotta naimisissa oltu, sitä päivää vielä juhlitaan.
siellä nykyajan tinterissä te räkänokat saalistatte. mitä väliä jollain seisokilla, samantekevää kun on muija t alossa ja viinaa, ruokaa riittää. seisoo sitten kun seisoo. katteli sitten pikkutyttöjä tai vanhempia akkoja, ihans ama.
akat on aina tyhmiä, mutta miehet porskuttaa.
ei niille huoranpilluille kannata nöyristellä. t: mies78- Anonyymi
käytät varmaankin useimmiten valkoista hihatonta t-paitaa?
- Anonyymi
Hoho, jonne huutelee. Tu poika puhuu ku karvas alkaa kasvaa. Mies78, se on vasta pojan ikä hohoho
- Anonyymi00018
Kielenkäyttösi sitä luokkaa että edes ruminkaan akka ei suuntaasi erehdy
- Anonyymi
ehkö syy on sinussa miksi se vehje ei kovetu, joten katsaisepa peiliin :)
- Anonyymi
Ilmeisesti et löytänyt homo seuraa itsellesi, taitaa vika olla vain ja ainoastaan sinussa, AP...
- Anonyymi00015
Ajan haaskuuta kaikki tinterit.
- Anonyymi00016
Sinun kohdallasi. Tiedät kyllä syyn.
- Anonyymi00020
Moniko sieltä noukkinut sen parhaan hedelmänsä?
- Anonyymi00019
Vuosi oli 1965 eikä opettajani uskonut minun nähneen keväällä viimeisen viiden laulujoutsenen lentävän yli kyläni kohti pohjoista. Sen jälkeen vaikka viittasi luontoon juonnettuja kysymyksiä. Niin niitä minulta ei kysytty.
- Anonyymi00021
Yksi tyttö jää aina lopullisesti mieleen, vaikka viettäisi elämää kenenkin kanssa ja sen viimeinen katse sinuun jää ainiaaksi mieleen. Mistä lopulta jäit paitsi.
- Anonyymi00022
Mistä lopulta jäit kaikesta paitsi.
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Enempi nykyään tulee keskityttyä hengellisiin asioihin, kuten Israelin ja Gaasan väliseen sotaan
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Enempi nykyään tulee keskityttyä hengellisiin asioihin, kuten Israelin ja Gaasan väliseen sotaan
Alat taas johdattelemaan omia juttujasi mieleiseen suuntaasi? Joihin ei mielestäsi ole vastaväitteen oikeutta?
- Anonyymi00025
Anonyymi00022 kirjoitti:
No siitä unelmieni tytöstä. Olin niin tykästynyt siihen, etten uskaltanut edes lähestyä sitä. Tää ongelma lienee vain minulla?
- Anonyymi00026
Nuoruuden ihastuskohteeni neitokaisten ikäkin jo yli kuusikymmentävuotta ja niinkuin me yhdessä uskottiin ettemme vanhene koskaan.
- Anonyymi00027
Aika kulkee jokaisen kohdalla. Mutta maukkamat palat sen ajan kululun keskeltä harvalta jää saamatta.
- Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Aika kulkee jokaisen kohdalla. Mutta maukkamat palat sen ajan kululun keskeltä harvalta jää saamatta.
Kulun.
- Anonyymi00029
Oikeita miehiä naisille ei löydy? Ehdottomasti Woke julistusta.
- Anonyymi00030
Herran Jeesus, Minuapa enään ole yhteiskunnassa olemassakaan vanhana ukkona. Ketäs nyt tässä pitäisi alkaa edes rukoilemaan?
- Anonyymi00032
Hulluus voittaa rakkauden tai rakkaus hulluuden. Miettivät samanlaisia molli nuottejaan. Taisipa kaksin läpi koko elämän ajan kanssa tullut koettua kaikenlaista täysin väärin?
- Anonyymi00033
Mun mielestä. Nuorena ihminen on himojensa viemä. Väitteli siitä filosofian tohtori tätä tai mitään .
- Anonyymi00034
Tyttöni vei hänen yhden illan himo piirimestari painijaan. Toisaalta himo puolimetriseen bodariin. Mutta minäpä teidän mielestä en mitään koskaan unohda.
- Anonyymi00035
Täysin järjetön kohta elämässä. Helluntalaiset kielillään rukoilivat puolestani, kun ainut syntini oli polkupyörän varastaminen.
- Anonyymi00036
Vanhalle miehelle vaihtuvata ajat eivät enään koskaan tuo riemua. Negatiivisesti ajatellen. Tässä sitä nyt vaan hypellään kun alkukesä on saapunut pihaanikin.
- Anonyymi00037
Nämä eivät usko mihinkään. Vähiten tulevaan häviöönsä. Siinäpä sitten näiden kanssa omiakin häviöitö aletaan omiksi voitoiksi muuttamaan..
- Anonyymi00038
Tietäää että rouvalla on alkavaa muisti sairautta, eikä yritä sitä edes ajelemaan autolla pitkiä matkoja sukulaisiaan tapaamaan. Onko se lähimmäisensä heitteille jättämistä?
- Anonyymi00039
Aina jos minä en satu olemaan luonasi, niin kuitenkin minun pitää olla aina jollaintavalla vierelläsi. Vähintään oikein mielipitein suvustasi.
- Anonyymi00040
Sen vuoksi sukuni olen hylännyt. Läpi elämän kaikenlaisten sukujen kanssa Helvetinmoista taistelua ollut Muittenkin kohtaamieni sukujen kanssa ollut..Tiedä sitten kuka voitti? Silti vieläkiñ anoppi uhkailee soitella. Kuin vitussa eikö ihmiselle vaan riittäisi että jos naimismielisyys olisi mielessä, ettei sukunimeä alvasriinsä täytyisi vaihtaa. Tuommoista ohjetta vaan nuorille naimattomille tytöille.
- Anonyymi00041
Ootko miettinyt itse koskaan, ettet niitten suvun hyvääpäivää ja mitän sitä tänään menee ja kuuluu. Et sopeutunut koskaan?
- Anonyymi00042
Ettet ole sopeutunut siihen . Kova opin aikaa. Vanhan hemoglobiinilisyöpäisen kutsuu suku liikkelle kun vaan saa kahdeksi tunniksi sen kylään
- Anonyymi00043
Minua kammottava kun ikäiseni vanha mummo, ei tiedä enään rajojaan auto liikenteen suhteen. Paiskii ovia. Klommoilee viereen palkittujen autoja ovia Ja hänen kanssa uskalla lopulta olla kuin samaa mieltä. Kaikki oli viereen parkkeeraneen auton syytä.
- Anonyymi00044
Omista edes vaimon puhelin numeroa. Odottelen vaan taas alkukesästä. Milloin se tervapääsky ilmojen taituri taas kulmillemme palaa.
- Anonyymi00045
Raatoo. Eñ usko, että vaimoni kuoleman jälkeen tulisi enän pahemmin kaljoittelemaan. Juttuhan on niin, että siihen loppuisi ylemmältä taholta johdattelu.
- Anonyymi00046
TOIVOTTOMANA yhteiskunnan työttömänä uksilönä Kolmeenkymmeneenvuoteen tehnyt muuta kuin vetelehtinyt. Siinä sivussa ilman testostereoita, vain penkiltä punnertanut 172,5 kiloa. Joskus aikoinaan Viisikymmenvuotiaana.
- Anonyymi00047
Omiksi ilokseni voimiani eteenpäin harrastin. Surettaa juuri nuoruutensa voimissaan olevat nuorukaiset jotka turhaan menettävät hengensä jonkun tuntemattoman tahon puolesta.
- Anonyymi00048
Kuulemmamukaan se tullaan joskus palkitsemaan, kun jaksaa vaan puolustaa iätä oikeudenmukaisuutta.
- Anonyymi00049
Mun masilman pars vitsi. Iskä jättäessään menneen taakseen tuumaili. Koittakaa pojat tulla toimeen keskenänne.
- Anonyymi00050
Mun maailman paras vitsi.
- Anonyymi00051
Anonyymi00050 kirjoitti:
Mun maailman paras vitsi.
Mitä lienee sukkeluuksia pohtivat keskenään?
- Anonyymi00052
Aikani pikkusiskoa yritin tuntea. Nämä muut minulle ovat aivan kyynisiä tuntemattomia tapauksia. Mitä lienee pohtivat
- Anonyymi00053
Satuin syntymään sukuun, jolle kukaan ei merkitse yhtään mitään.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1011835- 591190
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4611179- 1701063
- 58841
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132837Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä49786- 84773
- 51728
- 57691