kaikkista etuisuuksista, työttömyyskorvaukset lähinnä, tarkoituksena pakottaa työttömät töihin, ilmeisesti matu-erikoisammattilainen tuottanut pettymyksen,,
kokomusta haluaa leikata
17
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Orpo piru yksi niistä jolle tekisi ihan hyvää vierailla esim. työpajoilla toteamassa ettei sieltä löydy työkykyisiä ihmisiä vaikka tappaisi ne nälkään.
- Anonyymi
kepu samanlainen ******* ja mikä hulluinta sai vihreät ja vasurit huulipunassa potkimaan eläkkeelle menijöitä kortistoon? Samat ihmiset jotka hallitusohjelman laatimisvaiheessa vielä julisti kuinka he tekee sellaisen hyvien ihmisten tempun että käyvät läpi onko kortistossa ihmisiä jotka kuuluisi eläkkeelle. No se kääntyi muotoon eläkkeelle pääsyä vaikeutettiin entisestään ja kertojana edelliselle Ohisalo joka haluaa tuplata turvapaikkahakijoiden määrät ja joka osana hanketta jonka tavoite oli puuttua laittomaan maassa olemiseen mutta joka kääntyi muotoon missä Ohisalo etsii keinoja millä maassa luvatta olevat saisi jäädä maahan. Ihan ***** ihminen.
- Anonyymi
Kokoomusta EI saisi ikinä päästää hallitukseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokoomusta EI saisi ikinä päästää hallitukseen.
Kokoomus aina nujertaa köyhiä ja kärsineitä. Ei ikinä sitä hallitukseen.
- Anonyymi
kaikkihan sen Orpon polittiset ansiot tietää, ei totuuden sdanaa,,
- Anonyymi
Orpoa on helppo lukija kun hän puhuu, tai siis valehtelee, siinä se helppous onkin,,
- Anonyymi
Mariini poisti eläkeputken ikääntyneiltä työttömiltä.. Tätä en unohda !
- Anonyymi
Jäitkö ilman eläkeputkea, vai mikä siinä vituttaa?
- Anonyymi
mamutkii pitää elättää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jäitkö ilman eläkeputkea, vai mikä siinä vituttaa?
Toisin on sinulla joka olet päästä eläkkeellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinäkö olit päästä eläkkeelle, siksikö vituttaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
olen päässyt eläkkelle
hihi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
olen päässyt eläkkelle
hihiedel oli aloittaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
edel oli aloittaja
olen kyllä huomanut napureista että eläkkeeni ahistaa, oma syysä kesät jatalavet onkii matopersettä tonkii
- Anonyymi
Orpo tulee leikkaamaan kaiken mahdollisen. Orpon mielestä työnantajat palkkaa työttömän, kun työttömältä leikataan työttömyyskorvausta. Kaikki tulee myydä ja tulovero pienentää. Isommat yritystuet. Kaikki ne mahdollistetaan sosiaalitukien leikkauksella
- Anonyymi
Palio on työttömiä jotka ei halua töihin!! Niiltä kuuluu leikata! Mut nämä pajoissa olevat ei kuuluu työttömyyskortistoon koska eivät työkykyisiäkää.....
- Anonyymi
neoo nuo työttömät hallituksen polittisia pelikortteja, samahan se muuten muttas kenen rahoilla,,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 973533
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232872Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1122431- 431875
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421623Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411555- 321547
- 281350
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201316- 951191