Lyömätön ONPASSIVE tarjous

Anonyymi

Nyt pääsee ONPASSIVEen minun kauttani ILMAISEKSI!!

Maksat minulle vain 50€ normaalin $97 asemesta. Maksan sinun puolestasi ONPASSIVEn liittymismaksun. Sitten kun ONPASSIVE julkaistaan pääset heti mukaan AUTOMAATTISEEN tienaamiseen! Lisäksi maksan sinulle takaisin maksamasi summan 50€ ja vielä korkoa toiset 50€ sitten kun ONPASSIVE on julkaistu! Näin hyvää tarjousta et saa mistään!

Yhteydenotot huomenna Putaan ABC:llä, takapihalla. Kaikki heti mukaan!

203

1329

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kannattaakoo myydä asunto ja sioittaa koko rahalla? Saako noilla tuloilla samanlaisen auton kuin verkostomersuhörhöllä?

      • Anonyymi

        Otan vastaan myös isompia summia ja teen sioituksen ONPASSIVEen vastaavasti! Ja huom! Rahat saa takaisin kaksinkertaisena sitten kun ONPASSIVE julkaistaan, mutta ei aiemmin.

        Automaattisilla tuloilla saa mersuja niin monta kuin haluaa!


      • Anonyymi

        S600 ja hommat etenee!
        Köyhät vinkuu naapurissa ja ajelee Corollalla.....


    • Anonyymi

      Ilmoitettu ylläpidolle!

      • Anonyymi

        Tosiaan, ehkä ylläpitokin haluaa liittyä minun kauttani! Tarjoushan on lyömätön!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosiaan, ehkä ylläpitokin haluaa liittyä minun kauttani! Tarjoushan on lyömätön!

        Irvailet rekisteröidyn ja laillisen yrityksen liiketoiminnalla, se on jo rikollista toimintaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Irvailet rekisteröidyn ja laillisen yrityksen liiketoiminnalla, se on jo rikollista toimintaa!

        Miten niin muka irvailen? Mistä tuollaisen keksit? En ole sanallakaan loukannut ONPASSIVEa. Maksan kaikille takaisin JOS onpassive joskus julkaistaan.

        Uusi tarjous: nyt rahat KOLMINKERTAISENA takaisin!!

        Tuokaa rahat ruskeissa kirjekuorissa huomenna Putaan ABC:lle takapihalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin muka irvailen? Mistä tuollaisen keksit? En ole sanallakaan loukannut ONPASSIVEa. Maksan kaikille takaisin JOS onpassive joskus julkaistaan.

        Uusi tarjous: nyt rahat KOLMINKERTAISENA takaisin!!

        Tuokaa rahat ruskeissa kirjekuorissa huomenna Putaan ABC:lle takapihalle.

        Käyt Onpassiven nimeä, väitteisiin mit ovat täysin järjettömiä. Tällä ei ole oikean Onpassiven kanssa mitää tekemistä!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käyt Onpassiven nimeä, väitteisiin mit ovat täysin järjettömiä. Tällä ei ole oikean Onpassiven kanssa mitää tekemistä!!!

        Miten niin järjettömiä? Minä tarjoan sioitusmahdollisuutta tienata ONPASSIVEn kautta! Jokainen sioittaa sen minkä voi hymyillen hävitä.

        Suuren suosion vuoksi myös huomenna voi osallistua. Saavu ruskean kirjekuoren kanssa klo 17 Putaan ABC:n takapihalle!

        Jos ONPASSIVE julkaistaan, saat sioitetun summan KOLMINKERTAISENA takaisin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käyt Onpassiven nimeä, väitteisiin mit ovat täysin järjettömiä. Tällä ei ole oikean Onpassiven kanssa mitää tekemistä!!!

        "Tällä ei ole oikean Onpassiven kanssa mitää tekemistä!!!"

        No eihän millään ole mitään tekemistä tämän huijauksen kanssa. Paitsi rahat pois idiooteilta jotka eivät ymmärrä mitään ohjelmistojen kehittämisestä. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tällä ei ole oikean Onpassiven kanssa mitää tekemistä!!!"

        No eihän millään ole mitään tekemistä tämän huijauksen kanssa. Paitsi rahat pois idiooteilta jotka eivät ymmärrä mitään ohjelmistojen kehittämisestä. ;)

        Eli sinulta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Irvailet rekisteröidyn ja laillisen yrityksen liiketoiminnalla, se on jo rikollista toimintaa!

        Jaahas, onko irvailu nykyään kriminalisoitu?
        Täytyypä olla varovainen tästedes, ettei vain epähuomiossa irvaile huijareiden kustannuksella, voi tulla kakkua!


    • Anonyymi

      Minäkin haluan mukaan. Pääseekö vielä? Sioitan tonnin

    • Anonyymi

      Käviskö Putaan etupiha?

      Nimim: "Rahaa on!"

    • Anonyymi

      Uusi tarjous: maksa minulle satanen. JOS onpassive joskus julkaistaan tuotteineen, niin maksan sinulle tonnin takaisin.

      Laita vastausta jos olet kiinnostunut, niin tehdään paperit kuntoon! Ajattele mikä tienausmahdollisuus!! Voit sioittaa niin paljon kuin haluat, saat kaiken kymmenkertaisena (10) takaisin!!

      • Anonyymi

        Sanoit juuri hyvästit rahoille mitä sinulla tuskin edes ole !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoit juuri hyvästit rahoille mitä sinulla tuskin edes ole !

        Ei suinkaan! ONPASSIVEa ei ole julkaistu, joten en ole hävinnyt mitään!

        Haluaisitko sioittaa? Tehdään viralliset paperit niin voit olla varma saatavistasi JOS onpassive julkaistaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei suinkaan! ONPASSIVEa ei ole julkaistu, joten en ole hävinnyt mitään!

        Haluaisitko sioittaa? Tehdään viralliset paperit niin voit olla varma saatavistasi JOS onpassive julkaistaan.

        Rahat viralliselle OnePasive tillille vain:

        FI61 5000 0120 3927 16

        Viitekenttään sähköpostiosoite, ottavat yhteyttä.

        97 €


    • Anonyymi

      Onpassive julkaistaan 100 varmasti, joten ole varovainen mitä lupaat!

      • Anonyymi

        Ei ole ONPASSIVEa näkynyt eikä kuulunut, vaikka jo kolme vuotta sitten piti julkaista, Aivan hyvin voi luvata rahat vaikka satakertaisena takaisin jos onpassive julkaistaan. 100 varma voitto.


      • Anonyymi

        Mulla on pätäkkää ettei piaskalle taivu.
        Laita vaikka 10 sijoitusta, minä maksan.
        Tilinumero mainittu aikaisemmin. FI61 5000 0120 3927 16
        Tää on vain aito numero.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole ONPASSIVEa näkynyt eikä kuulunut, vaikka jo kolme vuotta sitten piti julkaista, Aivan hyvin voi luvata rahat vaikka satakertaisena takaisin jos onpassive julkaistaan. 100 varma voitto.

        Onpassive ei ole ollut tarkoitus julkaista 2018, vaan silloin sitä ruvettiin rakentamaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpassive ei ole ollut tarkoitus julkaista 2018, vaan silloin sitä ruvettiin rakentamaan!

        Onpas huonosti vedetty projekti kun on kestänyt kolme vuotta. Kannattaa pysyä kaukana.


    • Anonyymi

      Näyttää ilmestyvän erilaisia tilejä tänne?

    • Anonyymi

      Suuren suosion vuoksi ensi maanantaina otetaan vastaan lisää sioituksia. Nyt tarjous: saat rahasi kymmenkertaisena takaisin jos onpassive julkaistaan!

      Rahat ruskeassa kirjekuoressa Putaan ABC:n takapihalla maanantaina klo 18

    • Anonyymi

      Minäkin tarjoan sioitusmahdollisuutta! Mutta maksan paremmin: 11-kertaisesti rahat takaisin jos onpassive julkaistaan. Maksut pankkitilille FI 2577 9776 2355 12. Tekstikenttään sähköpostiosoite ja paluupostissa saat takuupaperit.

      • Anonyymi

        aivan loistavaa.kelpaiskohan one coin tässä vaihdossa.nyt ei vielä mulla ole yhtään kolikkoa,mutta jos joku vaihtaisi niitä monopoli rahoihin.kaverilta saisin niitä.ois meinaan win win tilanne.


    • Anonyymi

      Oletko kiinostunut Passivesta, liittyessäsi maksan liittymismaksun puolestasi.
      Kun alkaa tuottamaan, niin tulos laitetaan fifty/sixy .

      Ota yhteyttä [email protected]

      • Anonyymi

        Heti mukana! Lähetin mailia


    • Anonyymi

      Älkää uskoko huijaukseen.

    • Anonyymi

      "Lyömätön ONPASSIVE tarjous"'

      olet hieman uskalias kun selvillä ip osoitteilla olet kirjautunut. Samalta koneelta tulee hurjasti tavara ulos, oletko jossain yrityksessä.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Miten sinä muka kirjoittajien ip osoitteista jotain tiedät? Kerro miltä koneelta tavaraa tulee ulos. Mikä on ip osoite?

        Ei taida tulla vastausta. Ei tietenkään koska puhut täyttä soopaa. Sinulla ei ole mitään keinoa selvittää kirjoittajien ip osoitteita.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        30 päivän rahat takaisin takuulla!


    • Anonyymi

      Nyt TOSITARJOUS!

      Maksan puolestanne jäsenmaksun ja saatte kaikki tuotot!

      Älkää uskoko muihin huijauksiin!

    • Anonyymi

      Täällä on vain yksi joka uskaltaa esiintyä omalla nimellä, muut ovat... mitä ovat, ehkä huijareita?

    • Anonyymi

      Eli vain yksi rehellinen !

    • Anonyymi

      Varo huijareita! Eräs täällä mainostaa rehellisyyttään koska esiintyy omalla nimellään. Juuri nämä ovat kaikkein taitavimpia huijareita!

      Mutta tämä on ainoa oikea onpassive tili FI 8837 4005 3347 1129

      Liity nyt, pääset ilmaiseksi ONPASSIVEen ja saat kaikki tuotot itsellesi! Joudun veloittamaan ainoastaan muodollisen 150€ kirjausmaksun. Maksa tämä summa tilille ja viitteeseen sähköpostiosoite niin pääset mukaan sensaatiomaiseen automaattiseen tienaamiseen!

      • Anonyymi

        Totuus paljastuu aikanaan......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totuus paljastuu aikanaan......

        Ei paljastu koska onpassivea ei koskaan julkaista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei paljastu koska onpassivea ei koskaan julkaista

        Paljastuu... Ehkä nopeammin kun osaat edes odottaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljastuu... Ehkä nopeammin kun osaat edes odottaa!

        Eipäs paljastu! Eipäs paljastu!

        Ja mikset sitten lyö vetoa kanssani? Saat omasi takaisin 10-kertaisena jos onpassive julkaistaan.

        Ai niin, syy on että "ei minulla kuitenkaan ole rahaa maksaa". Niinpä niin, ei koskaan kannata lyödä vetoa vaikka olisi varma voitostaan, koska vastapuolella ei kuitenkaan olisi rahaa maksaa. Näinhän se peli pelataan varman päälle, BRUHAHAHAHAAAAAAAAA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipäs paljastu! Eipäs paljastu!

        Ja mikset sitten lyö vetoa kanssani? Saat omasi takaisin 10-kertaisena jos onpassive julkaistaan.

        Ai niin, syy on että "ei minulla kuitenkaan ole rahaa maksaa". Niinpä niin, ei koskaan kannata lyödä vetoa vaikka olisi varma voitostaan, koska vastapuolella ei kuitenkaan olisi rahaa maksaa. Näinhän se peli pelataan varman päälle, BRUHAHAHAHAAAAAAAAA

        En viitsi viedä rahojasi koska tiedän jo että häviät!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En viitsi viedä rahojasi koska tiedän jo että häviät!

        Eli sinäkään et usko että näitä "ohjelmia" ei koskaan julkaistaisi.

        Ei ainakaan EU alueella, koska eivät näytä vieläkään näytä täyttävän asetuksia. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli sinäkään et usko että näitä "ohjelmia" ei koskaan julkaistaisi.

        Ei ainakaan EU alueella, koska eivät näytä vieläkään näytä täyttävän asetuksia. ;)

        Tiedän että se julkaistaan, joten se olis kun veisin lapselta rahat jos vastaisin haasteeseen !
        Ja julkaistaan joka puolelle mailmaa !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli sinäkään et usko että näitä "ohjelmia" ei koskaan julkaistaisi.

        Ei ainakaan EU alueella, koska eivät näytä vieläkään näytä täyttävän asetuksia. ;)

        Vähitellen sinun tarvii ruveta uskomaan että olet häviäjän puolela, aika pelaa sinua vastaan, mutta ei hätää , ehdit vielä liittyä Onpassiveen ! Linkki löytyy ylemmältä !

        Negatiivisuutta on mahdollista muuttaa positiiviseksi !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähitellen sinun tarvii ruveta uskomaan että olet häviäjän puolela, aika pelaa sinua vastaan, mutta ei hätää , ehdit vielä liittyä Onpassiveen ! Linkki löytyy ylemmältä !

        Negatiivisuutta on mahdollista muuttaa positiiviseksi !

        Uskomattomia väitteitä kun muistetaan että onpassive piti julkaista jo kolme vuotta sitten. "Ei ole vielä valmis", BUAHAHAHAHAAAA. No, se on hyvä että on positiivinen luonne ja jaksaa uskoa. Saat odottaa vielä aika kauan, MUAHAHAHAAAAAA

        Keväämmällä oli väitteitä että onpassive julkaistaan nyt syyskuussa. Seuraatko kalenteria sen verran että syyskuu alkaa huomenna. MUAHAHAMUAHAHAHAAA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän että se julkaistaan, joten se olis kun veisin lapselta rahat jos vastaisin haasteeseen !
        Ja julkaistaan joka puolelle mailmaa !

        No miksi sitten pelkäät lyödä näin helppoa vetoa? Tämä kyllä kertoo päinvastaista mitä itse väität.

        "Ja julkaistaan joka puolelle mailmaa !"

        Paitsi Eu alueella koska ne eivät ole säädösten mukaisia. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähitellen sinun tarvii ruveta uskomaan että olet häviäjän puolela, aika pelaa sinua vastaan, mutta ei hätää , ehdit vielä liittyä Onpassiveen ! Linkki löytyy ylemmältä !

        Negatiivisuutta on mahdollista muuttaa positiiviseksi !

        Miten niin häviäjien? Olen varmasti tienannut sijoituksilla enemmän rahaa siinä ajassa mitä sinä olet odottanut tuolla satasen sijoitukselle. Vai montako euroa olet tehnyt voittoa näinä kaikkina vuosina? ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miksi sitten pelkäät lyödä näin helppoa vetoa? Tämä kyllä kertoo päinvastaista mitä itse väität.

        "Ja julkaistaan joka puolelle mailmaa !"

        Paitsi Eu alueella koska ne eivät ole säädösten mukaisia. ;)

        Joka puolelle ! Myös EU,ssa !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin häviäjien? Olen varmasti tienannut sijoituksilla enemmän rahaa siinä ajassa mitä sinä olet odottanut tuolla satasen sijoitukselle. Vai montako euroa olet tehnyt voittoa näinä kaikkina vuosina? ;)

        Meidän tulot alkavat silloin kun Onpassive julkaistaan maailmalle ! Se on ollut koko ajan tiedossa ! Minulla. Joillakin on voinut olla erilaisia "luuloja" koska eivät ole toiminnassa sisällä !

        Ja nythän ei puhuttu rahasta , vaan siitä kumpiko meistä on oikeassa ja kumpi väärässä !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joka puolelle ! Myös EU,ssa !

        "Myös EU,ssa !"

        No silloin he joutuvat oikeuteen ja heillä ei varmasti riitä rahat maksamaan sakkoja. Teitä huijattujen rahat eivät riitä siihen. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meidän tulot alkavat silloin kun Onpassive julkaistaan maailmalle ! Se on ollut koko ajan tiedossa ! Minulla. Joillakin on voinut olla erilaisia "luuloja" koska eivät ole toiminnassa sisällä !

        Ja nythän ei puhuttu rahasta , vaan siitä kumpiko meistä on oikeassa ja kumpi väärässä !

        Eli todella huono sijoitus, kun et ole saanut mitään rahoja kolmeen vuoteen.

        Ja miksi luulet että saisit mitään rahoja näillä vanhentuneilla tuotteilla? Ja ethän sinäkään näytä tietävän mitään näistä tuotteista vaikka valehtelet kuuluvasti johonkin "toiminnan sisälle". Vai tarkoittaako tuo sitä että olet vain yksi näistä huijaresita?

        "Ja nythän ei puhuttu rahasta , vaan siitä kumpiko meistä on oikeassa ja kumpi väärässä !"

        No onhan se jo tullut selväksi ettei sinulla ole hajuakaan tästä bisneksestä, joten sinä olet väärässä. Ja tietysti et halua puhua rahasta, koska et niitä koskaan tule näkemään. Ethän uskaltanut edes lähteä tuohon vetoon mukaan, koska et itsekään usko että mitään julkaistaan. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Myös EU,ssa !"

        No silloin he joutuvat oikeuteen ja heillä ei varmasti riitä rahat maksamaan sakkoja. Teitä huijattujen rahat eivät riitä siihen. ;)

        Meillä on lakimiehiä joka puolella maailmaa jotka pitävät huolen että kaikkia määräyksiä ja säöntöjä tullaan seuraamaan. Maksoi mitä maksoi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli todella huono sijoitus, kun et ole saanut mitään rahoja kolmeen vuoteen.

        Ja miksi luulet että saisit mitään rahoja näillä vanhentuneilla tuotteilla? Ja ethän sinäkään näytä tietävän mitään näistä tuotteista vaikka valehtelet kuuluvasti johonkin "toiminnan sisälle". Vai tarkoittaako tuo sitä että olet vain yksi näistä huijaresita?

        "Ja nythän ei puhuttu rahasta , vaan siitä kumpiko meistä on oikeassa ja kumpi väärässä !"

        No onhan se jo tullut selväksi ettei sinulla ole hajuakaan tästä bisneksestä, joten sinä olet väärässä. Ja tietysti et halua puhua rahasta, koska et niitä koskaan tule näkemään. Ethän uskaltanut edes lähteä tuohon vetoon mukaan, koska et itsekään usko että mitään julkaistaan. ;)

        Haluaisin nähdä sinua sinä päivänä kun Onpassive julkaistaan !! Eläisin sillä pitkään....

        Ja lopeta jo toi että ethän usko ! Olen moneen kertaan kertonut että MINÄ TIEDÄN


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä on lakimiehiä joka puolella maailmaa jotka pitävät huolen että kaikkia määräyksiä ja säöntöjä tullaan seuraamaan. Maksoi mitä maksoi!

        No miksi edes teidän nettisivut eivät ole EU asetuksien mukaiset? Ja miksi te tuhlaatte rahoja joihinkin kalliisiin lakimiehiin, kun nämä ovat täysin teknisiä juttuja?

        Vai olisko taas niin että et tiedä mistä puhut? ;)

        "Maksoi mitä maksoi!"

        No paljonko olet laittanut lisää rahaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisin nähdä sinua sinä päivänä kun Onpassive julkaistaan !! Eläisin sillä pitkään....

        Ja lopeta jo toi että ethän usko ! Olen moneen kertaan kertonut että MINÄ TIEDÄN

        "Haluaisin nähdä sinua sinä päivänä kun Onpassive julkaistaan"

        Miksi? Sehän on vain tuotejulkaisu muiden joukoissa, eivätkä nämä tuotteet edes ole mitään vallankumouksellisia. Ehkä kolme vuotta sitten nämä kuulostivat joltain mullistavalta kun on käytetty hienoja sanoja. Mutta kun nämä hienot sanat eivät riitä, vaan pitäisi olla jotain mitä esitellä.

        Nytkin näissä heidän videoissaan kovasti vältellään puhumasta itse tuotteista. Varmaan sen takia ettei niitä ole, tai ne ovat kilpailijoihin verrattuna niin huonoja ettei kehdata.

        Ja et sinä usko koska pelkäät lyödä vetoa. ;)


    • Anonyymi

      Sinulla on hyvä syy vältellä vedonlyöntiä. On ollut jo kolme vuotta.

      Mutta kävisikö että maksaisit minulle onpassiven liittymismaksun? Maksan takaisin sitten kun onpassive julkaistaan ja automaattinen tienaaminen alkaa. Kuten tiedät, silloin minulla takuulla on rahaa ja varmasti saat rahasi takaisin?`

      Miltä kuulostaisi?

      • Anonyymi

        Tee sähkopostiosoite sitä varten ja liity Onpassiveen, ja jos 30 päivän päästä et ole näkemääsi tyytyväinen ostan liittymäsi 97 dolkarill!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tee sähkopostiosoite sitä varten ja liity Onpassiveen, ja jos 30 päivän päästä et ole näkemääsi tyytyväinen ostan liittymäsi 97 dolkarill!

        Sori, dollarilla 😃


    • Anonyymi

      Et tainnut ymmärtää. Minähän pyysin sinua lisäämään minut onpassiveen ja maksan sinulle takaisin jos onpassive julkaistaan. Mikä tässä on vaikeata ymmärtää?

      Jos onpassive julkaistaan saan rahaa niin paljon että pystyn helposti maksamaan sinulle takaisin. Ja vaikka en maksaisikaan, sinäkin tienaat niin paljon ettei $97 merkitse sinulle yhtään mitään.

      Mikä tässä nyt on vaikeata ymmärtää? Vai etkö itsekään usko että onpassive julkaistaan?

      • Anonyymi

        En voi lisätä tuntemattomia. Tarvii olla nimi ja sähköpostiosite.


      • Anonyymi

        En usko, vaan tiedän!


    • Anonyymi

      Kovaa uhoamista vaikka jo kolme vuotta on mennyt eikä julkaisua ole kuulunut.

      Onko sinulla mitään tietoa koska tämä julkaisu tapahtuu vai mihin tämä "tietosi" perustuu?

      • Anonyymi

        Olen ollut 2,5 vuotta mukana joten minulla on tarpeeksi tietoa mikä tyydyttää minua vaikka mitään tiettyä päivämäärää ei ole annettu ! Onpassiven julkaisu on prosessi, ei kertatapahtuma !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ollut 2,5 vuotta mukana joten minulla on tarpeeksi tietoa mikä tyydyttää minua vaikka mitään tiettyä päivämäärää ei ole annettu ! Onpassiven julkaisu on prosessi, ei kertatapahtuma !

        Uskomme kuitenkin että tämän vuoden puolella !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskomme kuitenkin että tämän vuoden puolella !

        Uskon ?

        Siis ei mitään tietoa !

        Kyllä on hieno firma

        NO MYÖHÄSTYI WINDOWS 98 :KIN VUODEN ja Applen homeinen omena käyttiskin pari vuotta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskon ?

        Siis ei mitään tietoa !

        Kyllä on hieno firma

        NO MYÖHÄSTYI WINDOWS 98 :KIN VUODEN ja Applen homeinen omena käyttiskin pari vuotta

        Juuri usko visioon kantaa eteenpäin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri usko visioon kantaa eteenpäin!

        Mihin visioon? Kaverit puhuu jotain tekoälystä ja automaatiosta, mutta eivät avaa edes sitä mihin tätä tekoälyä käytetään. Ja olette näiden tuotteiden kanssa auttamatta jäljessä kehityksestä.

        Eikä mikään softaprojekti voi kestää vuosia julkaisuun, se kertoo pahoista ongelmista kehityksessä. Mutta eihän sinulla näytä olevan mitään tietoa tästä bisneksestä. Ainoastaan isoja sanoja ja muiden herjaamista.

        oletko muuten katsonut näitä heidän videoita joissa he valehtelevat suoraan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin visioon? Kaverit puhuu jotain tekoälystä ja automaatiosta, mutta eivät avaa edes sitä mihin tätä tekoälyä käytetään. Ja olette näiden tuotteiden kanssa auttamatta jäljessä kehityksestä.

        Eikä mikään softaprojekti voi kestää vuosia julkaisuun, se kertoo pahoista ongelmista kehityksessä. Mutta eihän sinulla näytä olevan mitään tietoa tästä bisneksestä. Ainoastaan isoja sanoja ja muiden herjaamista.

        oletko muuten katsonut näitä heidän videoita joissa he valehtelevat suoraan?

        En ole yhtään sellaista videota nähnyt! Miksi olisin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole yhtään sellaista videota nähnyt! Miksi olisin?

        No kaikki videot mitä he ovat julkaisseet ovat sisältäneet valeita. Laita vaikka vastaukseksi linkki johonkin heidän videoon, niin voin taas listata sinulle mitä valeita siinä on. Jos edes uskallat tehdä tätä.


      • Anonyymi

        - kaveri pokalla väittää että heidän hr työkalu tekee kaiken puolesta, jopa sellaisia asioita mitkä eivät kuulu HR:n tehtäviin, kuten palkanmaksu. Ja ei mitään puhetta siitä että miten nämä tuotteet olisivat maakohtaisia. Kai tiedätte että eri maissa on eri lait näiden asioiden suhteen. Eli valetta.

        - Kaverilla ei näytä olevna mitään hajua siitä miten esimerkiksi domainit rekisteröidään. Vaan pokalla väittää että ne olisivat ilmaisia. Valetta.

        - Kaveri väittää että gmailissa olisi joku rajoitus jonka jälkeen pitäisi maksaa. Tämäkin on suora vale.

        - "Intelligent video format" ei takoita mitään, mutta kyllähän se kuulostaa tietämättömille hienolta. Valetta.

        - Kaveri pokalla väittää että AI tietää mitä ihmiset hakevat netistä. Tämä on täysin mahdotonta, ellei teillä ole jotain maailmanlaajuista vakoiluverkkoa. Valetta taas.

        - On valetta sanoa että on suuri mahdollisuus että joku klikkaisi linkkiä mainoksesta koska onpassive. Tämä on vale, koska on tutkittu että vain pieni osa painaa näitä linkkejä.

        - Video markkinointi ei ole mikään uusi juttu. Varmaan teille, mutta ei muille. Valetta.

        Tällä hepulla ei kyllä tunnu olevan oikein mitään taustatietoja asioista mitä hän höpöttää. Eikä hänkään uskaltanut puhua mitään tuoteista. Kovasti hehkutetaan että ne muka olisivat parempia, mutta ei kerrota miten ne muka olisi parempia. Se että käytetään uutta tekniikkaa ei tarkoita että ne olisvat parempia. Ja he muuten eivät käytä mitään uutta tekniikkaa, ainkaan sen perusteella millaisia työntekijöitä he hakevat. Joten yksi vale lisää.

        En jaksa katsoa tuota videota enenpää, mutta tässä nyt muutamia kohtia mitä löysin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        - kaveri pokalla väittää että heidän hr työkalu tekee kaiken puolesta, jopa sellaisia asioita mitkä eivät kuulu HR:n tehtäviin, kuten palkanmaksu. Ja ei mitään puhetta siitä että miten nämä tuotteet olisivat maakohtaisia. Kai tiedätte että eri maissa on eri lait näiden asioiden suhteen. Eli valetta.

        - Kaverilla ei näytä olevna mitään hajua siitä miten esimerkiksi domainit rekisteröidään. Vaan pokalla väittää että ne olisivat ilmaisia. Valetta.

        - Kaveri väittää että gmailissa olisi joku rajoitus jonka jälkeen pitäisi maksaa. Tämäkin on suora vale.

        - "Intelligent video format" ei takoita mitään, mutta kyllähän se kuulostaa tietämättömille hienolta. Valetta.

        - Kaveri pokalla väittää että AI tietää mitä ihmiset hakevat netistä. Tämä on täysin mahdotonta, ellei teillä ole jotain maailmanlaajuista vakoiluverkkoa. Valetta taas.

        - On valetta sanoa että on suuri mahdollisuus että joku klikkaisi linkkiä mainoksesta koska onpassive. Tämä on vale, koska on tutkittu että vain pieni osa painaa näitä linkkejä.

        - Video markkinointi ei ole mikään uusi juttu. Varmaan teille, mutta ei muille. Valetta.

        Tällä hepulla ei kyllä tunnu olevan oikein mitään taustatietoja asioista mitä hän höpöttää. Eikä hänkään uskaltanut puhua mitään tuoteista. Kovasti hehkutetaan että ne muka olisivat parempia, mutta ei kerrota miten ne muka olisi parempia. Se että käytetään uutta tekniikkaa ei tarkoita että ne olisvat parempia. Ja he muuten eivät käytä mitään uutta tekniikkaa, ainkaan sen perusteella millaisia työntekijöitä he hakevat. Joten yksi vale lisää.

        En jaksa katsoa tuota videota enenpää, mutta tässä nyt muutamia kohtia mitä löysin.

        Hyvä analyysi! Kiitos tästä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        - kaveri pokalla väittää että heidän hr työkalu tekee kaiken puolesta, jopa sellaisia asioita mitkä eivät kuulu HR:n tehtäviin, kuten palkanmaksu. Ja ei mitään puhetta siitä että miten nämä tuotteet olisivat maakohtaisia. Kai tiedätte että eri maissa on eri lait näiden asioiden suhteen. Eli valetta.

        - Kaverilla ei näytä olevna mitään hajua siitä miten esimerkiksi domainit rekisteröidään. Vaan pokalla väittää että ne olisivat ilmaisia. Valetta.

        - Kaveri väittää että gmailissa olisi joku rajoitus jonka jälkeen pitäisi maksaa. Tämäkin on suora vale.

        - "Intelligent video format" ei takoita mitään, mutta kyllähän se kuulostaa tietämättömille hienolta. Valetta.

        - Kaveri pokalla väittää että AI tietää mitä ihmiset hakevat netistä. Tämä on täysin mahdotonta, ellei teillä ole jotain maailmanlaajuista vakoiluverkkoa. Valetta taas.

        - On valetta sanoa että on suuri mahdollisuus että joku klikkaisi linkkiä mainoksesta koska onpassive. Tämä on vale, koska on tutkittu että vain pieni osa painaa näitä linkkejä.

        - Video markkinointi ei ole mikään uusi juttu. Varmaan teille, mutta ei muille. Valetta.

        Tällä hepulla ei kyllä tunnu olevan oikein mitään taustatietoja asioista mitä hän höpöttää. Eikä hänkään uskaltanut puhua mitään tuoteista. Kovasti hehkutetaan että ne muka olisivat parempia, mutta ei kerrota miten ne muka olisi parempia. Se että käytetään uutta tekniikkaa ei tarkoita että ne olisvat parempia. Ja he muuten eivät käytä mitään uutta tekniikkaa, ainkaan sen perusteella millaisia työntekijöitä he hakevat. Joten yksi vale lisää.

        En jaksa katsoa tuota videota enenpää, mutta tässä nyt muutamia kohtia mitä löysin.

        No nämä ovat sinun mielipiteitä...tulevaisuus näyttää miten oikeassa tai väärässä olet !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        - kaveri pokalla väittää että heidän hr työkalu tekee kaiken puolesta, jopa sellaisia asioita mitkä eivät kuulu HR:n tehtäviin, kuten palkanmaksu. Ja ei mitään puhetta siitä että miten nämä tuotteet olisivat maakohtaisia. Kai tiedätte että eri maissa on eri lait näiden asioiden suhteen. Eli valetta.

        - Kaverilla ei näytä olevna mitään hajua siitä miten esimerkiksi domainit rekisteröidään. Vaan pokalla väittää että ne olisivat ilmaisia. Valetta.

        - Kaveri väittää että gmailissa olisi joku rajoitus jonka jälkeen pitäisi maksaa. Tämäkin on suora vale.

        - "Intelligent video format" ei takoita mitään, mutta kyllähän se kuulostaa tietämättömille hienolta. Valetta.

        - Kaveri pokalla väittää että AI tietää mitä ihmiset hakevat netistä. Tämä on täysin mahdotonta, ellei teillä ole jotain maailmanlaajuista vakoiluverkkoa. Valetta taas.

        - On valetta sanoa että on suuri mahdollisuus että joku klikkaisi linkkiä mainoksesta koska onpassive. Tämä on vale, koska on tutkittu että vain pieni osa painaa näitä linkkejä.

        - Video markkinointi ei ole mikään uusi juttu. Varmaan teille, mutta ei muille. Valetta.

        Tällä hepulla ei kyllä tunnu olevan oikein mitään taustatietoja asioista mitä hän höpöttää. Eikä hänkään uskaltanut puhua mitään tuoteista. Kovasti hehkutetaan että ne muka olisivat parempia, mutta ei kerrota miten ne muka olisi parempia. Se että käytetään uutta tekniikkaa ei tarkoita että ne olisvat parempia. Ja he muuten eivät käytä mitään uutta tekniikkaa, ainkaan sen perusteella millaisia työntekijöitä he hakevat. Joten yksi vale lisää.

        En jaksa katsoa tuota videota enenpää, mutta tässä nyt muutamia kohtia mitä löysin.

        Kauanko siitä on kun olet näissä hommissa ollut ? Taitaa olla muutama vuosi sitten !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nämä ovat sinun mielipiteitä...tulevaisuus näyttää miten oikeassa tai väärässä olet !

        Ei nämä olleet mitään mielipiteitä, vaan osoitin muutamia kohtia missä valehdellaan suoraan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauanko siitä on kun olet näissä hommissa ollut ? Taitaa olla muutama vuosi sitten !

        Onhan näissä hommissa tullut oltua jo yli 20 vuotta ja tullut nähtyä vaikka mitä. Myös näin huonosti vedettyjä projekteja jotka päättyvät yleensä täydelliseen katastrofiin. Joten kyllä kokemusta riittää paljon enemmän kuin sinulla. ;)


      • Anonyymi

        Ja lisää valehtelua. Uskotko oikeasti mitä näissä videoissa sanotaan? Jopa selvät valeet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja lisää valehtelua. Uskotko oikeasti mitä näissä videoissa sanotaan? Jopa selvät valeet?

        Uskon 110 %. en muuten olisi mukana! Kaikki mitä on joskus luvattu, on myöskin pitänyt paikkansa! Mutta voit olla eri mieltä jos haluat, ei se minua haittaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskon 110 %. en muuten olisi mukana! Kaikki mitä on joskus luvattu, on myöskin pitänyt paikkansa! Mutta voit olla eri mieltä jos haluat, ei se minua haittaa!

        Mutta et tiedä! ;)

        Eikö sinulla ole mitään sanottavaa noihin suoranaisiin valeisiin mitä listasin tuosta yhdestä videosta?

        Oletko näin helposti höynäytettävissä?


    • Anonyymi

      Sellaista se on kun tehdään jotain mitä ei ole aikaisemmin tehty!

      • Anonyymi

        Mutta eihän näissä tuotteissa ole mitään sellaista mitä ei ole jo nähty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta eihän näissä tuotteissa ole mitään sellaista mitä ei ole jo nähty.

        Ethän ole niitä vielä edes nähnhyt! Miten voit sanoa mitä nissä sitten on ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ethän ole niitä vielä edes nähnhyt! Miten voit sanoa mitä nissä sitten on ?

        Sen perusteella mitä heidän nettisivuillaan sanovat ja mitä näissä typerissä videoissa on vihjailtu.

        Mutta olet oikeassa siinä että olemattomia tuotteita on vaikea arvioida. Mutta heidän valeensa on. ;)


    • Anonyymi

      "En usko, vaan tiedän!"

      Sinulta on jo kysytty mihin tuo tieto perustuu mutta et vastaa. Mikset voi kertoa millä perusteella voit sanoa että "tiedän"? Vastaukseksi ei riitä "olen ollut 2,5 vuotta mukana". Tuo ei ole mikään peruste.

      Miksi et vastaa kysymykseen?

      • Anonyymi

        Mihin kysymykseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin kysymykseen?

        Aivan!


      • Anonyymi

        Mihin muuten se vois perustua kun 2,5 vuoden kokemukseen ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin muuten se vois perustua kun 2,5 vuoden kokemukseen ?

        Mihin kokemukseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin kokemukseen?

        Normaalisti jos olen jossain töissä niin saan kokemusta ! Mistäs muuten ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Normaalisti jos olen jossain töissä niin saan kokemusta ! Mistäs muuten ?

        Mutta eihän tämä firma ole vielä julkinen, niin miten voit olla töissä siinä? Ja oletko ilmaiseksi tehnyt töitä nämä kaikki vuodet? Eikö tuo ole typerää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta eihän tämä firma ole vielä julkinen, niin miten voit olla töissä siinä? Ja oletko ilmaiseksi tehnyt töitä nämä kaikki vuodet? Eikö tuo ole typerää?

        Minä olen perustajana mukana . Firma ruvettiin rakentamaan 3 vuotta sitten !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen perustajana mukana . Firma ruvettiin rakentamaan 3 vuotta sitten !

        "Firma ruvettiin rakentamaan 3 vuotta sitten "

        Aika saamatonta jos yrityksen pystyyn saaminen vie kolme vuotta. Ja voisitko jo kertoa että mistä yrityksestä puhut? Onpassivehan jo aktiivinen ja toiminnassa oleva yritys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Firma ruvettiin rakentamaan 3 vuotta sitten "

        Aika saamatonta jos yrityksen pystyyn saaminen vie kolme vuotta. Ja voisitko jo kertoa että mistä yrityksestä puhut? Onpassivehan jo aktiivinen ja toiminnassa oleva yritys.

        Siitä juuri! Pitää muuten paikkansa, mutts ei ole vielä julkinen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä juuri! Pitää muuten paikkansa, mutts ei ole vielä julkinen!

        "mutts ei ole vielä julkinen!"

        Onhan se julkinen kun se on toiminnassa. Sinulla ei näytä hirveästi olevan tietoa yrityksen pyörittämisestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "mutts ei ole vielä julkinen!"

        Onhan se julkinen kun se on toiminnassa. Sinulla ei näytä hirveästi olevan tietoa yrityksen pyörittämisestä.

        Minä tiedän meidän yrityksestä, sinä et !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä tiedän meidän yrityksestä, sinä et !

        Et näytä tietävän, kun luulet että yrityksellä olisi joku julkinen ja ei julkinen tila. Ei ole, yritys onko joko toiminnassa tai sitten ei. Ja nyt onpassive on toiminnassa koska hehän julkaisevat koko ajan videoita yms. hömppää.

        Ja mitä luulet saavuttavasi tuolla lapsellisella uhoamisella? :D


    • Anonyymi

      Tänään on Suomenkielinen Onpassive webinaari klo. 20.00

      • Anonyymi

        Miksi? Eihän teillä ole edes mitään tuotteita mitä myydä tai esitellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi? Eihän teillä ole edes mitään tuotteita mitä myydä tai esitellä.

        Ei se ole webinaarin tarkoitus, vaan antaa mahdollisuus tulla mukaan kumppaniksi maailman suurimpaan IT-alan yritykseen !

        Tuotteet esitellään ja myydään kun yritys on julkaistu maailmalle !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole webinaarin tarkoitus, vaan antaa mahdollisuus tulla mukaan kumppaniksi maailman suurimpaan IT-alan yritykseen !

        Tuotteet esitellään ja myydään kun yritys on julkaistu maailmalle !

        "vaan antaa mahdollisuus tulla mukaan kumppaniksi "

        Eli täysin turha seminaari. Kuka lähtee mukaan tuollaiseen kun ei edes tuotteista suostuta puhumaan.

        "maailman suurimpaan IT-alan yritykseen "

        Heh, no ei todellakaan ole maailman ison it-yritys.

        "Tuotteet esitellään ja myydään kun yritys on julkaistu maailmalle "

        Etkö vieläkään tajua että yritys on jo julkinen. Vai onko tämä sellainen huijaus jossa jokaisen huijatun pitää pistää oma firma pystyyn? Näin emoyhtiölle ei tule mitään riskejä ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "vaan antaa mahdollisuus tulla mukaan kumppaniksi "

        Eli täysin turha seminaari. Kuka lähtee mukaan tuollaiseen kun ei edes tuotteista suostuta puhumaan.

        "maailman suurimpaan IT-alan yritykseen "

        Heh, no ei todellakaan ole maailman ison it-yritys.

        "Tuotteet esitellään ja myydään kun yritys on julkaistu maailmalle "

        Etkö vieläkään tajua että yritys on jo julkinen. Vai onko tämä sellainen huijaus jossa jokaisen huijatun pitää pistää oma firma pystyyn? Näin emoyhtiölle ei tule mitään riskejä ;)

        Ei vain maailman suurin IT-alan yritys vaan tulevaisuudessa maailman suurin yritys !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "vaan antaa mahdollisuus tulla mukaan kumppaniksi "

        Eli täysin turha seminaari. Kuka lähtee mukaan tuollaiseen kun ei edes tuotteista suostuta puhumaan.

        "maailman suurimpaan IT-alan yritykseen "

        Heh, no ei todellakaan ole maailman ison it-yritys.

        "Tuotteet esitellään ja myydään kun yritys on julkaistu maailmalle "

        Etkö vieläkään tajua että yritys on jo julkinen. Vai onko tämä sellainen huijaus jossa jokaisen huijatun pitää pistää oma firma pystyyn? Näin emoyhtiölle ei tule mitään riskejä ;)

        Sinäkään et tajua että EI ole julkaistu vielä !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vain maailman suurin IT-alan yritys vaan tulevaisuudessa maailman suurin yritys !

        Ja millä perusteella? Ilman tuotteita on vaikea olla edes it-yritys. Ja miksi joku käyttäisi jonkun täysin tuntemattoman firman tuotteita, joista edes sinulla ole mitään tietoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja millä perusteella? Ilman tuotteita on vaikea olla edes it-yritys. Ja miksi joku käyttäisi jonkun täysin tuntemattoman firman tuotteita, joista edes sinulla ole mitään tietoa?

        Meillä on jo 885 000 asiakasta odottamassa oven takana !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä on jo 885 000 asiakasta odottamassa oven takana !

        No ei tuolla vielä olla lähelläkään maailman isointa. Joten miksi valehtelet taas?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja millä perusteella? Ilman tuotteita on vaikea olla edes it-yritys. Ja miksi joku käyttäisi jonkun täysin tuntemattoman firman tuotteita, joista edes sinulla ole mitään tietoa?

        Ei ihan tuntematon, jollekin tietenkin voi olka, mutta meillä on jo yli 860 000 asiakasta odottamassa ovien aukaistamista!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ihan tuntematon, jollekin tietenkin voi olka, mutta meillä on jo yli 860 000 asiakasta odottamassa ovien aukaistamista!

        "860 000 asiakasta"

        Ja millä perusteella nämä ovat asiakkaita? Eikös tuo luku ole määrä jotka ovat haksahtaneet tähän huijaukseen, eli ovat näitä foundereita?

        Ja miten noin pienellä asiakas määrällä muka voi tulla maailman isoimmaksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "860 000 asiakasta"

        Ja millä perusteella nämä ovat asiakkaita? Eikös tuo luku ole määrä jotka ovat haksahtaneet tähän huijaukseen, eli ovat näitä foundereita?

        Ja miten noin pienellä asiakas määrällä muka voi tulla maailman isoimmaksi?

        Olemme asiakkaita sinä päivänä kun ovet avataan ! Tässä tehdään uutta liikeideaa. !! Se ei aukene kaikille !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olemme asiakkaita sinä päivänä kun ovet avataan ! Tässä tehdään uutta liikeideaa. !! Se ei aukene kaikille !

        Eli olet asiakas ja founder samaan aikaan. Ja et näe tässä mitään omituista? ;)

        "Tässä tehdään uutta liikeideaa."

        Ja mitä uutta tässä huija.... liikeideassa muka on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli olet asiakas ja founder samaan aikaan. Ja et näe tässä mitään omituista? ;)

        "Tässä tehdään uutta liikeideaa."

        Ja mitä uutta tässä huija.... liikeideassa muka on?

        Kyllä se sinulle joskus selviää, ehkä !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se sinulle joskus selviää, ehkä !

        Mutta sinulle ei ole selvinnyt kun et sitä osannut kertoa? No onhan se jo selvä että olet aika pihalla tästä asiasta, eihän sinua olisi muuten huijattu näin helposti. ;)


    • Anonyymi

      Koska et suostu lyömään vetoa, niin suostuisitko sitten sellaiseen yksipuoliseen vetoon, että minä maksan sinulle 10000 euroa (kymmenen tuhatta) sinä päivänä kun onpassive julkaistaan?

      Suostutko tähän? Suostutko ottamaan vastaan minulta 10000€ kun onpassive julkaistaan? Vedonlyöntiinhän sinä vastasit että et viitsi viedä rahojani. Vastaatko tähänkin tarjoukseen samalla tavalla?

      • Anonyymi

        En suostu viemään kenenkään rahoja ! Tiedän että se julkaistaan !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En suostu viemään kenenkään rahoja ! Tiedän että se julkaistaan !

        Eli et itsekään usko että tuotteita julkaistaan. Tai sitten häpeät kun on käynyt ilmi miten sinua on huijattu. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli et itsekään usko että tuotteita julkaistaan. Tai sitten häpeät kun on käynyt ilmi miten sinua on huijattu. ;)

        En ole epäillyt hetkeään etteikö julkastaisi ! Maailma tulee näkemään !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole epäillyt hetkeään etteikö julkastaisi ! Maailma tulee näkemään !

        Ja mitä sitten jos julkaistaan? Ei ne mitään maailman parhaita ole

        "Maailma tulee näkemään "

        Näkemään mitä? Katselin eri trendi tilastoja ja missään ei ollut edes listattu onpassivea. Joten tämä on täysin tuntematon eikä näytä kiinnostavan ketään. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mitä sitten jos julkaistaan? Ei ne mitään maailman parhaita ole

        "Maailma tulee näkemään "

        Näkemään mitä? Katselin eri trendi tilastoja ja missään ei ollut edes listattu onpassivea. Joten tämä on täysin tuntematon eikä näytä kiinnostavan ketään. ;)

        Haittaako se sinua ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haittaako se sinua ?

        EI se haittaa, mutta ihmettelen vain miten helposti sinunlaisia ihmisiä on huijata. Ja sitten kun sen näyttää sinulle, niin alat inttämään vastaan selviä todisteita vastaan.

        Miksi muuten et uskalla vastata sinulle esitettyihin kysymyksiin? Ei kai vain sinun uskosi ala horjunaan jos vastaat niihin? ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EI se haittaa, mutta ihmettelen vain miten helposti sinunlaisia ihmisiä on huijata. Ja sitten kun sen näyttää sinulle, niin alat inttämään vastaan selviä todisteita vastaan.

        Miksi muuten et uskalla vastata sinulle esitettyihin kysymyksiin? Ei kai vain sinun uskosi ala horjunaan jos vastaat niihin? ;)

        Ei ole yhtäkään selvää todistetta esitetty. Mielipiteitä kaikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole yhtäkään selvää todistetta esitetty. Mielipiteitä kaikki.

        Kyllä on näytetty, esimerkiksi nuo valeet näissä heidän videoissa. Mutta jostain syystä haluat sulkea silmäsi todellisuudelta ja inttää vastaan. Mitä luulet saavuttavasi tuolla lapsellisella käytöksellä?


    • Anonyymi

      Hei, olen liittynyt onpassiveen mutta nyt olen tyytymätön siihen. Ostaisitko minun liittymäni kuten olet luvannut? Lähetän sinulle pankkitilinumeron jonne voit lähettää $97 ja saat onpassive liittymän. Käykö?

      • Anonyymi

        Osasin odottaa näitä yrittäjiä !


    • Anonyymi

      Tämä keskustelupalsta on väärässä paikassa ! Onpassive ei kuuluu verkostomarkkinointiin ! Ei ole mitään tekemistä sen kanssa !

      • Anonyymi

        Tämä keskustelupalsta on väärässä paikassa ! Onpassive ei kuulu verkostomarkkinointiin ! Ei ole mitään tekemistä sen kanssa !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä keskustelupalsta on väärässä paikassa ! Onpassive ei kuulu verkostomarkkinointiin ! Ei ole mitään tekemistä sen kanssa !

        Ei niin. Se kuuluisi huijaukset osioon jos sellainen täällä olisi. ;)


    • Anonyymi

      onpassive on verkostomarkkinointia ja lisäksi huijaus. tämä keskustelu kuuluu nimenomaan tälle palstalle

      • Anonyymi

        Noup, ei mikään niistä ! Te kuulutte tähän palstalle !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noup, ei mikään niistä ! Te kuulutte tähän palstalle !

        onpassive on verkostomarkkinointia koska
        -sinun on pakko luoda verkosto jotta saisit tuloja
        -liittymään pääsee vain suosittelijan kautta

        Tämä on juuri verkostomarkkinoinnin määritelmä

        Ja mitä huijaukseen tulee, niin normaali ihminen näkee ja haistaa sen kilometrien päästä. Sen vuoksi onpassive ei ole saanut sen isompaa julkisuutta. Siihen lähtevät mukaan ainoastaan täysin kouluttamattomat/tietämättömät/äärimmäisen typerät/ahneet ihmiset (valitse jokin näistä tai kaikki, jokainen pätee onpassiven jäseneen)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        onpassive on verkostomarkkinointia koska
        -sinun on pakko luoda verkosto jotta saisit tuloja
        -liittymään pääsee vain suosittelijan kautta

        Tämä on juuri verkostomarkkinoinnin määritelmä

        Ja mitä huijaukseen tulee, niin normaali ihminen näkee ja haistaa sen kilometrien päästä. Sen vuoksi onpassive ei ole saanut sen isompaa julkisuutta. Siihen lähtevät mukaan ainoastaan täysin kouluttamattomat/tietämättömät/äärimmäisen typerät/ahneet ihmiset (valitse jokin näistä tai kaikki, jokainen pätee onpassiven jäseneen)

        Voit olla täysin passiivinen, ei tarvitse rekrytoida yhtäkn henkilöä, ja menestyt silti! Tässä vaiheessa jaamme tätä mahdollisuutta tulla perustajaksi ihan vaan sen takia että haluamme että mahdollisimman moni saais tätämahdollisuutta huolettomaan tulevaisuuteen, mitä se rahoihin tulee! , Silloin kun julkaistaan toimintamme maailmalle tätä mahdollisuutta ei enää ole!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voit olla täysin passiivinen, ei tarvitse rekrytoida yhtäkn henkilöä, ja menestyt silti! Tässä vaiheessa jaamme tätä mahdollisuutta tulla perustajaksi ihan vaan sen takia että haluamme että mahdollisimman moni saais tätämahdollisuutta huolettomaan tulevaisuuteen, mitä se rahoihin tulee! , Silloin kun julkaistaan toimintamme maailmalle tätä mahdollisuutta ei enää ole!

        "Silloin kun julkaistaan toimintamme maailmalle tätä mahdollisuutta ei enää ole!"

        Eikä sen jälkeen kun rahat "yllättäin" katoavat? Jos niitä tuotteita edes julkaistaan. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Silloin kun julkaistaan toimintamme maailmalle tätä mahdollisuutta ei enää ole!"

        Eikä sen jälkeen kun rahat "yllättäin" katoavat? Jos niitä tuotteita edes julkaistaan. ;)

        Toiveesi ei tule toteutumaan ! Tuotteet julkaistaan, ja sinäkin tulet niitä käyttämään !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toiveesi ei tule toteutumaan ! Tuotteet julkaistaan, ja sinäkin tulet niitä käyttämään !

        " Tuotteet julkaistaan, ja sinäkin tulet niitä käyttämään !"

        Miksi käyttäisin näin huonoja tuotteita. Lyödäänkö vetoa? ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " Tuotteet julkaistaan, ja sinäkin tulet niitä käyttämään !"

        Miksi käyttäisin näin huonoja tuotteita. Lyödäänkö vetoa? ;)

        En löy vetoja ! Tiedän vaan että sinä tulet käyttämään, ehkä tietämättä sitä, mutta käytät!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En löy vetoja ! Tiedän vaan että sinä tulet käyttämään, ehkä tietämättä sitä, mutta käytät!

        "Tiedän vaan että sinä tulet käyttämään, ehkä tietämättä sitä, mutta käytät!"

        Ei tarvitse valehdella. Mutta miksi kiivastut ja rupeat lapselliseksi? Ei kai vain sinun uskosi ala horjumaan? Äkkiä katsomaan lisää teidän saarnamiesten videoita, niin saat taas uskosi takaisin. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tiedän vaan että sinä tulet käyttämään, ehkä tietämättä sitä, mutta käytät!"

        Ei tarvitse valehdella. Mutta miksi kiivastut ja rupeat lapselliseksi? Ei kai vain sinun uskosi ala horjumaan? Äkkiä katsomaan lisää teidän saarnamiesten videoita, niin saat taas uskosi takaisin. ;)

        Uskoni ei horju mihinkään! Tiedän mitä olen tekemässä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskoni ei horju mihinkään! Tiedän mitä olen tekemässä!

        Eli nyt uskot että ne julkaistaan, eli tämä onkin uskon asia? :D

        "Tiedän mitä olen tekemässä!"

        Miksi tämä ei näy mitenkään näissä sinun vastauksissa? Tai miksi pelkäät vastata sinulle kiusallisiin ja vaikeisiin kysymyksiin? Miksi tuo lapsellinen uho?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tiedän vaan että sinä tulet käyttämään, ehkä tietämättä sitä, mutta käytät!"

        Ei tarvitse valehdella. Mutta miksi kiivastut ja rupeat lapselliseksi? Ei kai vain sinun uskosi ala horjumaan? Äkkiä katsomaan lisää teidän saarnamiesten videoita, niin saat taas uskosi takaisin. ;)

        Me tulemme valtaamaan Internetin ! Jos käytät internettiä tulet törmäämään Onpassiven tuotteisiin !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me tulemme valtaamaan Internetin ! Jos käytät internettiä tulet törmäämään Onpassiven tuotteisiin !

        Ei internetiä voi vallata. Kuinka pihalla oikein olet siitä miten netti toimii?

        "Jos käytät internettiä tulet törmäämään Onpassiven tuotteisiin !"

        Voi olla että törmään, mutta eihän niitä kukaan tule käyttämään koska niissä ei ole mitään ihmeellistä. Ja miksi käyttäisinkään, koska parempia on olemassa? Esimerkiksi käytän sellaisia tuotteita jotka ovat olemassa. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei internetiä voi vallata. Kuinka pihalla oikein olet siitä miten netti toimii?

        "Jos käytät internettiä tulet törmäämään Onpassiven tuotteisiin !"

        Voi olla että törmään, mutta eihän niitä kukaan tule käyttämään koska niissä ei ole mitään ihmeellistä. Ja miksi käyttäisinkään, koska parempia on olemassa? Esimerkiksi käytän sellaisia tuotteita jotka ovat olemassa. ;)

        Et vaan halua ymmärtää ! Ei se mitään , en odottanutkaan sitä !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et vaan halua ymmärtää ! Ei se mitään , en odottanutkaan sitä !

        Haluan ymmärtää, mutta kun sinä et osaa selittää. Varmaan sen takia että itse olet pihalla tästä asiasta. Näkeehän sen näistä sinun "vastauksista". Miksi olet niin pelkuri että et uskalla vastata sinulle esitettyihin kysymyksiin? Pelkäätkö että uskosi horjuu jos vastaat niihin? Koska sinähän suhtaudut tähän huijaukseen uskonnollisella kiihkolla. ;)


    • Anonyymi

      Miksi julkaista mitään. rahaa tulee uuvateilta ihan tarpeeksi.
      Ei mitään riskiä !

      Tietokoneohjelmassa voi olla bugi ja saa maksettavaksi miljardikorvaukset.

      rahankeräyksessä ei ole riskiä ja mikä hienointa uuvateilta saa viedä rahat ihan rehellisesti, he oikein tuputtaa rahaa !

      • Anonyymi

        Puhut kokemuksesta! Olet ilmeisesti ollut huonoissa yrityksissä mukana?


      • Anonyymi

        Eli sinulla ei ole hajuakaan ohjelmistokehityksestä kun tämmöisiä puhut. Kiitos siitä että varmistit epäilykseni. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli sinulla ei ole hajuakaan ohjelmistokehityksestä kun tämmöisiä puhut. Kiitos siitä että varmistit epäilykseni. ;)

        Ei tarvitse ollakkaan ! Meillä muut hoitaa ne hommat !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse ollakkaan ! Meillä muut hoitaa ne hommat !

        "Ei tarvitse ollakkaan ! Meillä muut hoitaa ne hommat !"

        Eli tunnustat että sinulla ei ole mitään hajua tästä bisneksestä, vaikka olet niin kovasti väittänyt koko ajan. Miksi valehtelet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ei tarvitse ollakkaan ! Meillä muut hoitaa ne hommat !"

        Eli tunnustat että sinulla ei ole mitään hajua tästä bisneksestä, vaikka olet niin kovasti väittänyt koko ajan. Miksi valehtelet?

        Bisneksestä tiedän juuri sen minkä tarvitsen. T


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bisneksestä tiedän juuri sen minkä tarvitsen. T

        Eli sen perusteella mitä olet täällä kertonut, niin et tiedä kovinkaan paljoa. ;)


    • Anonyymi

      Suosittelen kaikkia sioittamaan Tuohivirta yhtiöön! Siellä on puuhamiehenä legendaarinen Kari Wahlroos joten mistään huijauksesta ei voi olla kysymys.

      Ja siinä on sama meininki kuin onpassivessa:
      -round 1, sioita rahaa
      -round 2: sioita rahaa
      -round 3: sioita rahaa
      -...

      Eikä loppua näy. Aivan samoin kuin onpassivessa:
      -julkaisu tulee vuonna 2018, sioita rahaa
      -julkaisu tulee vuonna 2019, sioita rahaa
      -julkaisu tulee vuonna 2020, sioita rahaa
      ...

      • Anonyymi

        Tuohivirsuja pitää aina olla niin kuin tuohtakin !

        Täälä PA oleva huutelee että on huijaus, mitä sitten, liity niin pääset ylälinjaan ja saat 10 henkilöä hankittua mukaan saat tonnin, nyt jaetaan ilmasta rahaa.

        Mukana ollaan !


      • Anonyymi

        Onpassivessa on vain kaksi maksua 97 USD että tulet gofounderiksi , ja noin 250 USD että aktivoit tilisi ! Siinä kaikki mitä maksat omasta taskustasi !


    • Anonyymi

      Olen pahoillani kaikkien puolesta jotka eivät tajunneet tätä mahdollisuutta ! Parhaani yritin !

      • Anonyymi

        Et oikein ole uskottava kun et näytä edes osaavan kirjoittaa suomen kieltä. ;)


      • Anonyymi

        Ei sitä kukaan tajuakaan. Näet sen siitä että jäseniä teillä on vain kourallinen. Puheet sadoista tuhansista ovat puppua. Ei näin typerään kusetukseen lähde mukaan kuin typeristä typerimmät. Vaikka kuinka yrittäisit!

        Edes Kari Wahlroos ei saisi tähän mitään nostetta. Niin typerästä virityksestä on kysymys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et oikein ole uskottava kun et näytä edes osaavan kirjoittaa suomen kieltä. ;)

        Ei väliä jos ei kelpaa ! Teen kuten haluan !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sitä kukaan tajuakaan. Näet sen siitä että jäseniä teillä on vain kourallinen. Puheet sadoista tuhansista ovat puppua. Ei näin typerään kusetukseen lähde mukaan kuin typeristä typerimmät. Vaikka kuinka yrittäisit!

        Edes Kari Wahlroos ei saisi tähän mitään nostetta. Niin typerästä virityksestä on kysymys.

        Tietämättömien kommenntteja !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietämättömien kommenntteja !

        Alatko hermostumaan kun on käynyt ilmi mihin huijaukseen lähdit mukaan eikä kukaan muu ota tätä tosissaan?

        Onkos muuten onpassivella ohjelmaa joka voisi tarkistaa tuon sinun oikeinkirjoituksen? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et oikein ole uskottava kun et näytä edes osaavan kirjoittaa suomen kieltä. ;)

        Maailma on täynnä ihmisiä joka ei osaa kirjoittaa suomen kieltä !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maailma on täynnä ihmisiä joka ei osaa kirjoittaa suomen kieltä !

        No onhan niitä, mutta onhan se Suomelaiselle(?) aika noloa jos ei osaa edes peruskielioppia äidinkielestään. Ei anna sinusta kovin uskottavaa kuvaa. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No onhan niitä, mutta onhan se Suomelaiselle(?) aika noloa jos ei osaa edes peruskielioppia äidinkielestään. Ei anna sinusta kovin uskottavaa kuvaa. ;)

        Ei haittaa ollenkaan !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei haittaa ollenkaan !

        No ei varmaan haittaakaan, koska ei muut ole niin tyhmiä että menisivät tähän selvään huijaukseen. :D


    • Anonyymi

      Kerropas nyt uuno montako jäsentä olet saanut haalittua sinä aikana kun olet täällä (TÄÄLÄ) puhunut paskajuttujasi?

      Minäpä vastaan: et ensimmäistäkään!

      • Anonyymi

        Siksi hänellä ei ole varaa edes lähteä näihin vedonlyönteihin mukaan, vaikka uskoo asiaan 110% . :D


      • Anonyymi

        Myönnän että en ole saanut hankittua yhtään jäsentä


      • Anonyymi

        162 juuri tällä hetkellä !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi hänellä ei ole varaa edes lähteä näihin vedonlyönteihin mukaan, vaikka uskoo asiaan 110% . :D

        En kehtaa lähteä vedonlöynteihin koska tiedän että vien teiltä rahat ! Olisi liian helppoa , ja noloa !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myönnän että en ole saanut hankittua yhtään jäsentä

        eli mihin olet yrittänyt ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kehtaa lähteä vedonlöynteihin koska tiedän että vien teiltä rahat ! Olisi liian helppoa , ja noloa !

        Et vain uskalla, koska tiedät häviäväsi. Aika läpinäkyvää. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et vain uskalla, koska tiedät häviäväsi. Aika läpinäkyvää. :D

        Ihan kuten haluat, ei minulla ole väliä. I AM IN IT TO WIN IT, on meidän slogsn!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan kuten haluat, ei minulla ole väliä. I AM IN IT TO WIN IT, on meidän slogsn!

        En mitä mitään halua, paitsi olisi tietty kiva jos osaisit kirjoittaa Suomea. ;)

        "I AM IN IT TO WIN IT"

        Ja mitäköhän te muka olette voittamassa? Ei ainakaan parhaiden tuotteiden, kun ei teillä ole edes mitään tuotteita. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mitä mitään halua, paitsi olisi tietty kiva jos osaisit kirjoittaa Suomea. ;)

        "I AM IN IT TO WIN IT"

        Ja mitäköhän te muka olette voittamassa? Ei ainakaan parhaiden tuotteiden, kun ei teillä ole edes mitään tuotteita. :D

        Hyvin näytät silti ymmärtämään mitä kirjoitan ! Onnittelut !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin näytät silti ymmärtämään mitä kirjoitan ! Onnittelut !

        En puhunutkaan siitä etteikö sinua ymmärrettäisi, vaan siitä että et osaa edes peruskielioppia mikä opetetaan jo ala-asteella.

        Luuletko että olet kovinkin uskottava kun kylvät noita huutomerkkejä joka paikkaa? :D


    • Anonyymi

      Ei tämä ole miksikään muuttunut ! Samat idiootit pyörittävät näitä palstoja !

      Menkää töihin !!

    • Anonyymi

      Et ole saanut hankittua jäseniä koska valehtelet niin paljon.

      Valehtelet TIETÄVÄSI että onpassive julkaistaan mutta, kas kummaa, et osaa sanoa koska. Vale

      Valehtelet että onpassiven tuotteita alkavat käyttää kaikki ja mullistavat internetin mutta et osaa kertoa sanaakaan näistä mullistavista tuotteista. Vale

      Valehtelet että onpassivella on satoja tuhansia jäseniä. Tätä lukua ei kuitenkaan voi vahvistaa mistään. Vale

      Valehtelet että et saa itse mitään hyötyä kun värväät onpassiveen jäseniä. Väität että teet sen hyvää hyvyyttäsi. Kukaan ihminen ei ole sellainen, tai kaikki jotka ovat väittäneet olevansa, ovat osoittautuneet huijareiksi. Niin aikanaan sinäkin. Vale

      Valehtelet että kun onpassive aloittaa toimintansa, se alkaa jakaa tuottoja kaikille jäsenille. Onpassivella ei ole mitään muuta liiketoimintaa kuin rahan kerääminen liittyjiltä. Onpassivella ei ole mitään myytävää jolloin ei ole myyntitulojakaan. Vale

      Tässä näitä valeita aluksi. Näitä riittäisi pilvin pimein

      • Anonyymi

        Ja jos heidän tuotteet ovat yhtä "laadukkaat" kuin heidän nettisivunsa, ei kukaan halua käyttää niitä.

        Ei tarvitse kuin vilkaista lähdekoodia ja huomaa että sen on tehnyt joku amatööri wordpressin päälle. Eli sekin on vale että nämä tekisivät kaiken itse alusta asti.

        Myskin kun katsoo mitä töitä he tarjoavat, niin siellä puhutaan ihan yleisesti käytössä olevista frameforkeista yms. Eli taas valehdeltiin että tuotteiden tekemisessä menee niin kauan kun kaikki tehdään itse.


      • Anonyymi

        Kaikki valetta, ja mustamaalaamisyritystä. Mitä suuremmaksi kasvst, sitä enemmän saat vihollisia. Näin se menee bisnesmaailmassa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja jos heidän tuotteet ovat yhtä "laadukkaat" kuin heidän nettisivunsa, ei kukaan halua käyttää niitä.

        Ei tarvitse kuin vilkaista lähdekoodia ja huomaa että sen on tehnyt joku amatööri wordpressin päälle. Eli sekin on vale että nämä tekisivät kaiken itse alusta asti.

        Myskin kun katsoo mitä töitä he tarjoavat, niin siellä puhutaan ihan yleisesti käytössä olevista frameforkeista yms. Eli taas valehdeltiin että tuotteiden tekemisessä menee niin kauan kun kaikki tehdään itse.

        Totuus selviää sinullekin aikanaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki valetta, ja mustamaalaamisyritystä. Mitä suuremmaksi kasvst, sitä enemmän saat vihollisia. Näin se menee bisnesmaailmassa!

        Ei onpassive ole suuri. Kukaan ei ole kuullutkaan siitä eikä siitä tiedä kukaan. Suomessakin asiasta tietävät vain ne jotka ovat tällä keskustelupalstalla käyneet.

        Valehtelet (taas) kun annat ymmärtää että kyseessä olisi isokin yritys. Kyseessä on erittäin tökerö huijausyritys johon lankeavat vain typeristä typerimmät. Mutta maailmanlaajuisesti kuitenkin sen verran että Ash Mufarehin kannattaa pitää kulisseja yllä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totuus selviää sinullekin aikanaan.

        Aivan!
        Kaikille selviää että onpassivea ei koskaan julkaista ja sen ainoa tarkoitus olikin nyhtää hölmöiltä rahat.

        Paljonko olet maksanut Ash Mufarehille? Ash kiittää rahoista ja nauraa paskaisen naurun päälle, MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAAAAAAA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totuus selviää sinullekin aikanaan.

        Mikä totuus? Puhut kuin tämä olisi joku uskonto sinulle. Onko se?

        Ja voit ihan itse käydä tarkistamassa tuon heidän nettisivujen huonon laadun. Ei minulla ole mitään syytä valehdella asiasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki valetta, ja mustamaalaamisyritystä. Mitä suuremmaksi kasvst, sitä enemmän saat vihollisia. Näin se menee bisnesmaailmassa!

        Ei kyllä mene, ja miksi luulet että teillä olisi jotain vihollisia? Ettehän te uhkaa ketään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei onpassive ole suuri. Kukaan ei ole kuullutkaan siitä eikä siitä tiedä kukaan. Suomessakin asiasta tietävät vain ne jotka ovat tällä keskustelupalstalla käyneet.

        Valehtelet (taas) kun annat ymmärtää että kyseessä olisi isokin yritys. Kyseessä on erittäin tökerö huijausyritys johon lankeavat vain typeristä typerimmät. Mutta maailmanlaajuisesti kuitenkin sen verran että Ash Mufarehin kannattaa pitää kulisseja yllä

        Jos sinä et ole kuullut Onpassive ei tarkoita sitä että kukaan ei olis kuullut !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan!
        Kaikille selviää että onpassivea ei koskaan julkaista ja sen ainoa tarkoitus olikin nyhtää hölmöiltä rahat.

        Paljonko olet maksanut Ash Mufarehille? Ash kiittää rahoista ja nauraa paskaisen naurun päälle, MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAAAAAAA

        97 USD 2.5 vuotta sitten !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sinä et ole kuullut Onpassive ei tarkoita sitä että kukaan ei olis kuullut !

        No onhan siitä kuulut ne joita on huijattu. Nyt sitten pitää tähän vain uskoa ilman mitään todisteita. Miksi suhtaudut tähän asiaan uskonnollisella kiihkolla?


    • Anonyymi

      Ei ole mustamaalaamista eikä valehtelua vaan faktoilla osoitettuja tosiasioita. Sinä sen sijaan et ymmärrä niitä ja väität niitä valeiksi.

      Ja itse valehtelet koko ajan. Siksi et ole yhtään jäsentäkään saanut hankittua

      • Anonyymi

        Eihän teillä ole faktoja kun ette tiedä yrityksestä yhtään mitään. Täällä yritätte kovasti esitää että teillä olis !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän teillä ole faktoja kun ette tiedä yrityksestä yhtään mitään. Täällä yritätte kovasti esitää että teillä olis !

        Eihän sinullakaan näytä olevan. Luulet että yritys jotenkin julkaistaan, joka vain kertoo että sinulla ei ole hajuakaan miten yritykset toimivat.

        Nyt yrität säälittävästi peitellä tätä tosiasiaa haukkumalla muita tyhmiksi ja tietämättömiksi. Mutta tämä vain osuu sinua omaan nilkkaan. Ja tätä on hauska katsoa kun puhut itsesi pussiin koko ajan ja et ilmeisesti edes tajua sitä. Olet ihan samanlainen kuin kiihkouskovat, mikään järkipuhe ei auta. :)


    • Anonyymi

      Onpassive valehtelee kun väittää tekevänsä kaiken alusta alkaen itse. No, sellainen olisi täysin järjetöntäkin. Mutta tästä valeesta onpassive jää heti ja helposti kiinni.

      Eikö sinulla ole ketään tuttua joka tuntisi IT alaa? Kysy häneltä niin hän voi vahvistaa sinulle että kaikki mitä täällä on kerrottu onpassivesta on totta: se ei voi koskaan julkaista mitään koska ei ole mitään julkaistavaa.

      Jos teillä on jäseniä, niin pyydä muitakin jäseniä tutustumaan täällä esitettyihin kirjoituksiin. Heillä on oikeus nähdä ne. Vai valehteletko heillekin etkä kerro heille totuutta?

      • Anonyymi

        Meillä on montakin IT alan ihmisiä jäsenenä !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä on montakin IT alan ihmisiä jäsenenä !

        Miksi valehtelet?


    • Anonyymi

      Kunnon laadukasta kusetusta koko rahan edestä.
      hahhahhahhahahahahahahahahhahahahahahahahah

    • Anonyymi

      Et viitsi lyödä vetoa koska et halua viedä kenekään rahoja?!?!

      Mutta rahan perässähän tämä koko onpassive on!! "Automaattista TIENAAMISTA"!! Mikäs sinun tekopyhän valehtelijan nyt tuli kun "et viitsi viedä kenekään rahoja"?!?

      Jos teitä passivelaisia on enemmän kuin sinä yksin - siis Suomessa - niin pyydä muitakin teidän lahkolaisia käymään täällä keskustelemassa. Pitävätkö hekin näitä puheita kenties valheina kuten sinä? Vai etkö uskalla? Etkö olekaan varma asiastasi? Pelkäätkö kenties että he luopuvat uskostaan? Jos "heitä" on edes olemassa!!!

      • Anonyymi

        Kaikkihan me pidämme väittämiänne valheina !


      • Anonyymi

        Yleensä raha kyllä kelpaa lähes jokaiselle ! Amazon on tehnyt 40 000 miljonääriä, eikä ne edes halua antaa rahansa pois ! Perustaja on maailman rikkain mies ! Montako miljonääriä tulee Onpassiven kautta , joka antaa noin 60% tuloistansa jäsenille !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleensä raha kyllä kelpaa lähes jokaiselle ! Amazon on tehnyt 40 000 miljonääriä, eikä ne edes halua antaa rahansa pois ! Perustaja on maailman rikkain mies ! Montako miljonääriä tulee Onpassiven kautta , joka antaa noin 60% tuloistansa jäsenille !

        "Montako miljonääriä tulee Onpassiven kautta , joka antaa noin 60% tuloistansa jäsenille !"

        Ehkä omistaja ja pari sen kaveria, joten ei kovin montaa.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Miksi luulet että sinua vihataan? Onko sinulla kauankin ollut tällaisia harhoja?


    • Anonyymi

      Kyseessä on surkein, naurettavin ja eniten myötähäpeää aiheuttava huijaus, mitä 100 vuoteen on esitelty.
      Joku raja sentään pitäisi olla, herra jumala sentään.

      • Anonyymi

        Komein ja rehellisin yritys joka on viimeisen sadan vuoden aikana tehty. Eikä varmaan tehdäkkään seuraavan sadan vuoden aikana !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Komein ja rehellisin yritys joka on viimeisen sadan vuoden aikana tehty. Eikä varmaan tehdäkkään seuraavan sadan vuoden aikana !

        Kuulostat ihan kiihkouskovalta. Sen takia sinua on varmaankin helppo vedättää. ;)


    • Anonyymi

      "Olen saavuttanut mitä olen hakenut ! Kiitos teille !"

      Onko onpassive siis nyt julkaistu! Vai mihin viittaat?

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3467
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2089
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      201
      1773
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      134
      1685
    5. 80
      1155
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      272
      1034
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      126
      984
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      929
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      885
    Aihe