Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kuinka kauan valun spermaa

Anonyymi

Sain viikolla paljasta ja mies laukesi sisään runsaan lastin. Tänään tapaan vakikumppanin, joka haluaa aina nuolla. Kuinka pian kehtaan avata sakset nuolijalle ilman, että tulen tarjonneeksi tahtomattani vieraan makuelämyksen?

7

1102

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi siellä vielä vieraan miehen sperma tuoksahtaa jos et ole pessyt sen jälkeen pilluu..

    • Ei maistu enää tänään ihan varmasti ja mitä sitten jos maistuisikin. Mikäs sen kiihottavampaa... joskin itse haluan kyllä olla se eka, ja toinen maistelkoot mun Makuja. Parashan on hyvin pesty ja kerran kustu siis oikeasti. Käy pissalla vielä ennen kun hän alkaa nuolemaan niin ei maistu ekana sperma... sitten kun kiihotut alkaa tulemaan muitakin ihania makuja.

      Tuossa jos kahden miehen kanssa touhuat niin sitten lastit lopuksi suuhun, niin ei jää pimpsa valumaan. Sitten miehelle kivan makuinen suudelma perään. Kotimatkalla jenkkiä huuleen. Toinen minne voi ottaa kans lastit on perse.... varatut naiset käyttää näitä... En mä tiedä mutta isot tytöt on kertoneet.

    • Anonyymi

      Mua ei haittaisi jos toiseb mällit oisi pillussa, mielelläni nuolisin.

      • Ja mä mielellään lasken sisään ja toivon että aviomies tai oma ukko saa nuolla sen jälkeen. Itse en taas viitsi olla siellä toisessa rivissä. Eli molempiin juniin löytyy.


    • Anonyymi

      Tietääkö vakikumppani siitä, että annoit römpsää toiselle? Jos tietää, ei varmaan pikkuiset lisäaromit haittaa kielileikkejä.

    • Anonyymi

      Kyllä peppua jakava kulta on ihan paras. Mikään ei ole niin toimiva esileikki kuin antaa syystä piiskaa ennen panoa.

    • Anonyymi

      Erikoinen homma ettet tiedä kauanko valut. Kyllä ne naiset joiden kanssa olen jutellut ovat sanoneet ettei se ikuisesti kestä. Ei edes päiviä. Ekanko kerrat olit paljaalla?

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      2015
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1634
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1430
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      60
      1337
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      18
      1298
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1221
    10. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      69
      1216
    Aihe