Nytkö halkeaa windows-hihhuleiden pää?

Anonyymi

Oletusverkkoselaimen vaihto Windows 11:ssä on tehty varsin hankalaksi.

Microsoft vaikeuttaa oletusverkkoselaimen vaihtoa tulevassa Windows 11:ssä, kertoo The Verge. Jo nykyinen Windows 10 on monin eri keinoin tuputtanut käyttäjälle Edgeä ainoana oikeana vaihtoehtona, mutta seuraava Windows-versio vie tuputtamisen vielä pari pykälää pidemmälle.

https://www.tivi.fi/uutiset/seuraava-windows-tuo-raivostuttavan-muutoksen-internetin-kayttajille/c3a6a741-3896-408f-9463-854b12cc0bc4

Ja huomatkaa, "tuputtamisen", eli siis todistettavasti kyseessä on TUBUTIN!!!!

12

65

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä on taas tehty kärpäsestä härkänen. Käytän kympissä mozillan selainta, mutta jotkut tiedostotyypit on edelleen edgellä. Jos haluan selata internetissä olevia sivustoja kuten tämä, niin avaan mozillan selaimen ja sieltä jatkoa

• Anonyymi

Tässä on kyse windows 11, ei windows 10...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä on kyse windows 11, ei windows 10...

Tässä oli kyse muun kuin windowsin oman selaimen käytöstä windowsissa. Miten lie itse käytät internettiä.
        Otan osaa järjen kulkusi puutteisiin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä oli kyse muun kuin windowsin oman selaimen käytöstä windowsissa. Miten lie itse käytät internettiä.
        Otan osaa järjen kulkusi puutteisiin

Edge on kamala!

• Anonyymi

Samta on sen kujeet,, Huomasin että niin se on itse taas vaihtanut oletuselainta.
      W11 testivetsio näköjäään jatkaa sitä että se muutelee asetuksia itsekseen.

Lisäksi tänään on edge jäätyillyt 10 sekuntin ajoisi vähän väliä!
      Samalla pörähtää tuuuletin täysille hetkeksi.

• Anonyymi

Enpä ole vielä keksinyt miksi selaimen pitäisi olla oletusselain.

• Anonyymi

Minulla oletusselain on aina Firefox, syystä että siinä on tietoturvaa ja yksityisyydensuojaa parantavia lisäkkeitä, siksi. Jos näistä ei välitä, niin sitten ei ole mitään tarvetta määrittää oletusselainta lainkaan, kuten myöskään asentaa mitään muita selaimia edes...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla oletusselain on aina Firefox, syystä että siinä on tietoturvaa ja yksityisyydensuojaa parantavia lisäkkeitä, siksi. Jos näistä ei välitä, niin sitten ei ole mitään tarvetta määrittää oletusselainta lainkaan, kuten myöskään asentaa mitään muita selaimia edes...

Kyllä ne sälät toimivat ilman oletusselaimeksi laittoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla oletusselain on aina Opera, syystä että siinä on tietoturvaa ja yksityisyydensuojaa parantavia lisäkkeitä, siksi. Jos näistä ei välitä, niin sitten ei ole mitään tarvetta määrittää oletusselainta lainkaan, kuten myöskään asentaa mitään muita selaimia edes...

• Anonyymi

kiitoksia siiä että olet huolissasi meistä windowsin käyttäjistä. voin kuitenkin lohtutta sinua sillä ettei päämme pohsahtele. käytän edgeä oletus-selaimena ja kun ensi vuonna päivitän windows yhdeentoista, niin jatkan edge käyttöä.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      76
      2661
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      172
      1832
    3. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      274
      1528
    4. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      74
      1504
    5. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      246
      1487
    6. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      87
      1341
    7. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      398
      1293
    8. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      347
      1253
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      382
      1238
    10. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1195
    Aihe