Perussuomalaisten ja Keskustan saitin pilannut.
Hölmö vanhus heiluu
12
183
Vastaukset
- Anonyymi
Aloittajakönsy, asteikolla 1-10, miten rehtinä pidät sotilaina noin niinkuin yleisesti ottaen?
- Anonyymi
Varmaan hän osuu asteikkoon 0,5 kohdalle, sillä sotilaat eivät ole rehtejä vaan tappajia.
Suvakkeja voidaan sanoa rehdeiksi, sillä he hyväksyvät erilaiset ihmiset. Anonyymi kirjoitti:
Varmaan hän osuu asteikkoon 0,5 kohdalle, sillä sotilaat eivät ole rehtejä vaan tappajia.
Suvakkeja voidaan sanoa rehdeiksi, sillä he hyväksyvät erilaiset ihmiset.Hyvä sotilas on myös hyvä ihminen.
- Anonyymi
AITORehtSOTILAS kirjoitti:
Hyvä sotilas on myös hyvä ihminen.
”Sotilas” on pilannut sekä keskustan että perussuomalaisten sivut roskapostituksillaan.
- Anonyymi
AITORehtSOTILAS kirjoitti:
Hyvä sotilas on myös hyvä ihminen.
Omasta mielestä sotilas on hyvä ihminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omasta mielestä sotilas on hyvä ihminen.
paljon on näitä "sotilaita ynnämuita toim.johtajia" kun on jäänyt lääkkeet ottamatta....hohhoijjaa.
- Anonyymi
HO HO HOO. Armeija ei peruuttele. HO HOO HOO.
PersuSotilas. - Anonyymi
aito rehti soitalas ottaa sen aseen kauniiseen käteen ja ampuu itseään päähän 🤣
- Anonyymi
nettisotilas se jaksaa.
- Anonyymi
Persut syyttävät "housihinsa paskomisesta" muita.
Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62905
- 119694
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79670Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm36621- 39620
- 86547
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110535- 41481
- 37475
- 70446