Cherry pliis voitko sanoo jotain minun elämästäni lähitulevaisuudesta? matkoja?kihlajaisia omalla kohdallani?tai kenties häitä?...mulla on oikein ihana ja rakastava poikaystävä ja mua niin pelottaa jos joskus menettäisin hänet! =( haluan pitää hänet ikuisesti omana kultana.. pliis anna mulle jotain positiivista tulevaisuudestani.. montako lasta? mites opiskelut sujuu? jne...
kiitti oikeesti tois paljon!!
Cherrylle!
1
139
Vastaukset
Ensi kesänä tulet viettämään aikaa suuressa nuorisojoukossa ikäistesi seurassa kesäleirillä, festarilla tai muussa vastaavassa tapahtumassa. Poikaystäväsi pysynee rinnallasi ainakin seuraavat pari vuotta, mutta täysin varmaksi en mene vannomaan että hän tulee kuitenkaan lopulta olemaan se mies, joka vie sydämesi kokonaan ja lopullisesti.. Lapsiakin on tulossa muttei vielä moneen vuoteen.
Et varsinaisesti ole mikään lukutoukka ja opinnot aiheuttavatkin sinulle hieman päänvaivaa, mutta koita silti keskittyä niihin ja jättää muut riennot vähemmälle silloin, kun on kokeisiin lukua ja läksyjä tehtävänä. Selviät kyllä kunnialla kun pikkaisen jaksat panostaa.. Hauskaa vappua Sinullekin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75693
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372