Miksei Marin johda hallitusta?

Anonyymi

Marinin tehtävä on johtaa hallitusta, mutta aika menee itsensä esittelemiseen ja poseeramiseen. Hallituksen asiat sekaisin. Suomi kaipaa johtajuutta.

32

175

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Marin on lähes täysin perspektiivitön eikä henkilökohtaisista ominaisuuksistaan johtuen kehitykään ihan aikuisen oikeaksi hyväksi johtajaksi.

      • Anonyymi

        Marin on kaikista hyvin halitusmies ja pääministerit. Hen on valtiomies isolla Veellä !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Marin on kaikista hyvin halitusmies ja pääministerit. Hen on valtiomies isolla Veellä !

        Voi sinua rassukkaa. Marin on niin kaukana valtiomiehestä kuin itä on lännestä.


      • Täytyy sanoa että sotilaalta ensimmäinen järkevä kommentti pitkiin aikoihin.
        Näköjään ihan objektiivisesti arvioituna koska ystäviä emme täällä kumpikaan kaipaa kykenet asiakeskusteluun joten miksi jauhat tuota paskaa päivästä toiseen? Ja minä en ole Jorma.
        Marin mielellään puhuu minun hallituksestani mutta vastoinkäymisten kohdalla ei kanna johtajan vastuuta eli onko suht. nuorelle ihmiselle virka mennyt päähän.
        Itsekin joskus kolmikymppisenä keltainen neste meinasi nousta päähän.


    • Anonyymi

      kyllä maalaisliitto-mtk:sta löytyy uusi kosola,
      maahan pitää saada kuri ja järjestys,
      nii'ja köyhä ja kommunistit leirille...

      • Stalin, Lenin, Mao, Castro, Guevara, Pol Pot, Rosso Brigade, RAF. Vasemmistolaisten fasistien kuria ja järjestystä.


    • Anonyymi

      Sanna Marin on tutkimusten mukaan koko 2000-luvan paras pääministeri.

      • Anonyymi

        Häpä !
        Tuollainen pääministerinä, joka aikoi alkuun liittyä vasemmistoliittoon tai vihreisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Häpä !
        Tuollainen pääministerinä, joka aikoi alkuun liittyä vasemmistoliittoon tai vihreisiin.

        Purra oli nuorena vihreiden kannattaja. Vieläkin kasvissyöjä.


      • Anonyymi

        Mielipidetutkimusten eli -kyselyjen mukaan paras. ”Kyllä kansa tietää”, sanoi jo Veikko Vennamo (persujen esi-isä). Mitään muuta menetelmää ei ole kuin kysyä kansalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Purra oli nuorena vihreiden kannattaja. Vieläkin kasvissyöjä.

        Purran äiti oli Ylessä työskennellyt marksilaiskommunisti. Siitä on tyttö oppinsa ottanut, kun koulusta kotiin tullessa on Marxin kuva toivottanut tervetulleeksi seinällä ja Leninin pää kirjahyllyssä.

        Elämä on koetellut ja kovuus paistaa Purran naamasta ja nyt puheet on aivan samanlaisia kuin Stalinin puhdistusten aikana.. Ei armoa kenellekään, ei inhimillisyyttä. Ei tuosta ihmisestä voi tulla ikinä mitään pääministeriä. Onneksi.

        Persut täällä kansakoulupohjalla yrittää neuvoa itseään viisaampia. Vois persut vähän miettiä, että muut seuraa kotimaan ja maailman menoa, eikä perusta tietotaitoaan vihalle ja mututuntumalle!


    • Anonyymi

      Marin, tuo pölvästien ruumiillistuma, johtaa Suomen kuseen.

      • Valitettavasti olet oikeassa.


      • Anonyymi

        Parempi ehkä olla kusessa kuin haistella ruumiitten löyhkää: Suomi on maailman paras koronan torjunnassa!!


    • Anonyymi

      Onhan Marinin hallitus ihan eri tasolla ( esim lähes maailman paras koronan torjunnassa jne) kuin Sipilän hallituksen aikaansaannokset:

      Suomalaiset ovat kurkkuaan myöten täynnä Sipilän hallituksen leikkauksia, jotka kohdistuvat opiskelijoihin, lapsiperheisiin, työttömiin ja eläkeläisiin. Sipilä lupasi kaksi viikkoa ennen vaaleja, että näiltä ihmisiltä ja muilta tuensaajilta ei leikata senttiäkään. Vaalien jälkeen Sipilä leikkasi juuri heiltä. Eivät ihmiset unohda tällaista huijausta” ja suoranaista valehtelua.,

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://www.verkkouutiset.fi/kiertaako-julkisia-varoja-vaalirahoitukseksi-il-riski-on-olemassa/#fd084802

        Säätiö rahoittaa demareita vaaleissa.

        Marinin hallitus on ottanut 30 miljardia velkaa, kyllä siitä muutama miljardi kansallekin tipahtaa.

        Yritystukiin rahat ovat menneet. Työpaikkoja on pelastettu.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Marin ei jouda johtamaan kun aika menee peilin edessä sopivia poseerausilmeitä opetellessa.

        Vain vähä-älyinen kuvittelee noin yksinkertaisia. Eli siis persu.


    • Anonyymi

      Marin on mediassa esillä koska hänestä saa hyviä kuvia. Mutta eihän se tarkoita etteikö hänellä olisi aikaa johtaa hallitusta. Hyvinhän tuo tuntuu toimivan.

      • Anonyymi

        Perustele mikä toimii hyvin?
        Kaikkihan menee päin persettä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perustele mikä toimii hyvin?
        Kaikkihan menee päin persettä.

        Millä mittarilla Suomella menee päin persettä? Mehän olemme kaikissa tilastoissa kärjessä, tai vähintään lähellä kärkeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perustele mikä toimii hyvin?
        Kaikkihan menee päin persettä.

        - talous voi loistavasti
        - työllisyys huippulukemissa
        - kansa on maailman onnellisinta
        - hallitus on historiallisen suosittu

        Mutta ymmärrän toki jos oppositiosta katsottuna tämä harmittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        - talous voi loistavasti
        - työllisyys huippulukemissa
        - kansa on maailman onnellisinta
        - hallitus on historiallisen suosittu

        Mutta ymmärrän toki jos oppositiosta katsottuna tämä harmittaa.

        Oikeusoppinut: " Marin valehteli. " Kun ei ymmärrä totuudesta mitään, täytyy turvautua valehteluun.
        Hallitus ei ole mitenkään historialllisen suosittu. Hallituksessa 5 puoluetta, oppositiossa 3. Olisi kummallista jos ei hallitukselle tulisi hyviä lukuja.
        Sipilän hallituksessa numerot toisin päin: Hallituspuolueita 3 ja oppisitiossa vihervasemmisto kitisemässä ja haukkumassa 24/.
        Talous voi loistavasti velkarahalla. Työllisyys paranee, koska työttömyyttä ja lomautuksia oli paljon koronarajoitusten aikana.
        Kansasta tuli maailman onnellisinta Sipilän hallituksen aikana 4 vuotta sitten.


    • Anonyymi

      Ei aasi voi mitään johtaa.

      • Anonyymi

        Jep, onneksi päästiin Sipilän hallituksesta eroon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep, onneksi päästiin Sipilän hallituksesta eroon.

        Sanna ei ole mikään järjen jättiläinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanna ei ole mikään järjen jättiläinen.

        Mutta hyvä lukemaan toisten laatimia tekstejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanna ei ole mikään järjen jättiläinen.

        Et ole tainnut katsoa Sannan haastatteluja ihan objektiivisesti. Sanoisin että hän on eduskunnan fiksuimpia. Kokemattomuus näkyy välillä julkisissa puheissa mutta se on eri asia kuin äly.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      690
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe