SEY:n mukaan niitä hylätään n.20 000 vuosittain ja kohtalona on kurja nääntyminen kuoliaaksi.
SEY:llä oli viime vuonnakin kampanja ja nyt taas. Luin netistä, että Mustista Mirristä voi käydä ostamassa kassin tai nauhan. Päätin, että huomenna kauppareissulla. Stalkkerit päätti, että HETI. Ja niin tuli tämäkin juttu sotketuksi vainooni.
Ihan vaan lyhyesti: olen eilen kauppakeskuksen käytävällä jaellut pieniä pakkaksia, joissa oli musta suora nauhan sisällä. (Mitä lie teksti). Kotona netistä näin, että oikea SEY:n nauha on ritissä ja oranssi. (toivottavasti se 40 euroa meni seylle).
PELASTETAAN MEKIN HYLÄTTYJÄ KISSOJA
9
95
Vastaukset
- Anonyymi
No, tarkemmin. Menin Mustiin ja Mirriin. Ilmoitin haluavano ostaa SEY:n kampanjakassin. Myyjä sanoi, ettei heidän myymälään tänä vuonna tullut niitä, mutta viime vuotisia voi olla. Oikein kovasti haeskeli. Tiskillä sitten sanoi, että ei ole kuin noita nauhoja ja viittasi tiskillä olevaan pakkaukseen. Annoin sen hänelle ja pyysin ottamaan sieltä 10 kpl. Siinä jo ihmettelin mielessäni nauhan väriä. -En katsonut tarkemmin, vaan käytävällä jakelin nauhat pois. Vähän vähän ihmettelin joidenkin ilmeitä.
ETTÄ MITÄHÄN OLEN JAKANUT.- Anonyymi
Ikävä kyllä en jättänyt yhtään pakkausta itselle, olisin nähnyt, mikä oli.
No ainakin kyse oli stalkkauksesta. Ovatko myymäläketjun, myymälän päättäjät stalkkereita? Myyjä stalkkeri? Entäs Sey, tai Riksun edustajat?
VOISIN KERTOA, ETTÄ RAHA EI HAISE. Jos olisin voinut ostaa kassin, olisin lahjoittanut sen. En ole mikään kissamainos.
Varmaan on yhteydet Onnentassuun. Se on ollut mukana oikein paskastalkkauksessa. Onko Riksussa ketään, joka ei olisi?
- Anonyymi
VARSINAISTA KISSA-ASIAA
Minua on jo vuosien ajan vaivannut näiden kissojen tilanne. Kissoja on jo sirettu urakalla.
Lisätietoa saa, kun googlaa SEY.
Nyt on helppo auttaa. Käy ostamassa 4 euron nauhan. Menee tekijöille, jotka osaavat käyttää ne kissojen avuksi. - Anonyymi
Onneksi ei tarvita riksulaisia.
Kissakriisin hoitamiseksi eduskuntaan on menossa kansalaisaloite, jonka on allekirjoittanut mm. 800 eläinlääkäriä.
(Se että minusta piti taas kerran tehdä pelle, kertoo muusta kriisistä tässä kylässä.)- Anonyymi
Kansalaisaloite on tänään eduskunnan käsittelyssä vai oliko jo. Odotan uutisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kansalaisaloite on tänään eduskunnan käsittelyssä vai oliko jo. Odotan uutisia.
LIsää tietoa:
Maa- ja metsätalousministeri Leppä paljasti elisisessä Kissakiriisi hallintaan - kansalaisaloitelähete-keskustelussa , että asetus kissojen pakollisesta tunnistamismerkinnästä ja rekisteröinnistä on valmistelussa ja että se toteutetaan lähiaikoina.
- Anonyymi
Jos Seyn tarinat sekottaa elämän noin pahasti ja joudut noin noloihin tilanteisiin, niin kannattaa ehkä suunnata auttamishalunsa todellisiin tapauksiin, kuten vanhuksiin ja syrjäytyneisiin tai muuten apua tarvitseviin. Ei kissat nauhoilla elä vaikka leikkiikin mielellään naruilla. Ota parempi kohde, niin kehityt itsekin ihmisenä terveellisellä tavalla ja saat pohjaa ja itsetuntoa elämälle ja itsellesikin.
Ei millään pahalla. Järki käteen.- Anonyymi
Nyt kuule päästelit melkoisen vitsin, joko tietäen ja tai tietämättäsi. Olen Riksun vainottu. 77 v.
Ihan loppuun rääkätty ja vielä huhtikuun lopuilla niin väsytetty fyysisesti ja psyykkisesti, että luulin loppuni tulevan. Jouduin niin iljettävien tekojen kohteeksi, että ilmoitin mieluummin tekeväni itsarin kuin sietäväni yhtään enää. - Sain olla yhden päivän ilman korvien sirinää ja yöherätykset tehtiin pienellä teholla. Mutta siitä se on taas pahentunut.
Jouduin noloon tilanteeseen, kun se tehtiin minulle, tahallisesti.
Minä en kehity enää, elämä oli ja meni, oli melkoinen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt kuule päästelit melkoisen vitsin, joko tietäen ja tai tietämättäsi. Olen Riksun vainottu. 77 v.
Ihan loppuun rääkätty ja vielä huhtikuun lopuilla niin väsytetty fyysisesti ja psyykkisesti, että luulin loppuni tulevan. Jouduin niin iljettävien tekojen kohteeksi, että ilmoitin mieluummin tekeväni itsarin kuin sietäväni yhtään enää. - Sain olla yhden päivän ilman korvien sirinää ja yöherätykset tehtiin pienellä teholla. Mutta siitä se on taas pahentunut.
Jouduin noloon tilanteeseen, kun se tehtiin minulle, tahallisesti.
Minä en kehity enää, elämä oli ja meni, oli melkoinen.Toimi sinä ohjeittesi mukaan. HYVÄÄ ELÄMÄÄ SINULLE.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32728Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä191037- 1261030
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071020Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk300915- 42909
- 72875