Aiemmin 5-6 vuotta sitten leikattu oikean puolen spermatocele. Jälki vaivana jäänyt samanpuolen cremaster-lihas nostattaa herkästi kivestä ylöspäin ja lihas tuntuu olevan lähes koko ajan jatkuvassa jännityksessä, pelkkä jalan nostaminen saa säteilemään cremaster lihasta nostattamaan kivestä. Monet housut tuntuvat epämukavilta jalassa, juuri tämän takia, myös autolla ajessa vaikea löytää hyvää istuma-asentoa, useasti tulee käsin korjattua asentoa, mutta turhaan.
Kysyisin muilta, onko samanlaisia vaivoja? Tuntuu ikävältä pohtia vielä uutta leikkausta, jossa lihas säikeet leikataan poikki ja kives ommellaan kiveksen pohjalle, onko kokemuksia tästä toimenpiteestä, miten elämä sen jälkeen. Onko vaiva helpottanut? Onko tullut uusia vaivoja leikkauksen johdosta?
herkkä cremaster-liha
2
1975
Vastaukset 2
- Anonyymi
Itseltä on leikattu vesikives/kivestyrä aikoinaan. Edelleen 20 vuotta myöhemmin saman tyyppistä vaivaa mitä ap:lla. Minulle tarjottiin samaa leikkausta hoito toimena kun olin menossa poistattamaan kiveksen. Lääkäri sanoi ettei tervettä kivestä rupea poistamaan, joten edelleen saman vaivan äärellä. Varsinkin vatsalihaksia tehdessä cremaster lihas tulee todella kipeäksi ja vetää kiveksen aivan peniksen juurelle. Olisin itsekin kiinnostunut kuulemaan kokemuksia mikä helpottaisi vaivaan.
- Anonyymi
Tähän et varmaan suomesta saa lopullista hoitoa esim. Cremaster lihaksen "leikkausta" (ei siis kahtia), vaan Botox hoito urologilta voi auttaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas uusi PS:n rasismiKOHU!
Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a6491434- 1151396
Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta198939Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo
Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.327885Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.
Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä231819- 58723
Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!
Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht233697Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!
Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o175671Katotaan miten jaksat tätä
Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.88630Tiedätkö mitä mies
Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut21601