Kuulin kirkolta että R-kioskilla on väkivaltainen myyjä.
Onko näin?
Täytyypä asioida muissa liikkeissä, en kannata väkivaltaa.
R-kioskin myyjä?
6
2597
Vastaukset
- Anonyymi
En yhtään ihmettele, kun asiakaskuntaa katselee. ;-)
- Anonyymi
eikös siellä oo vaan naisia myymässä?
- Anonyymi
Kyllä ne naisetkin osaa olla tosi tympeitä. Muutaman kerran naapuri kunnassa olen käydessäni joutunut outoihin tilanteisiin juurikin R-kioskilla. Puhelinkopin kokoinen täti seisoo äkäisen näköisenä, hakaneula poskessa tiskin takana ja tiukkaa, mitä asiaa ? Pakettiani tulin hakemaan, mutta sitten sitä ei löydykään....Kun asiaa kysyttiin lähettäjältä, varmistui, että sinne se on jätetty. Ja seuraavana päivänä sama reissu uudestaan. No, paketti löytyi ja selityksenä : huono päivä ! Kierrän kaukaa moisen paikan ja Justiinan.
- Anonyymi
R-Kioskin myyjä-vähän vanhempi on erittäin töykeä henkilö.Ei ainakaan hymyä, eikä päivää kuulu.Komentelee asiakkaita ja tiuskii.Hänen kun on täällä pakosta oltava töissä.Mikä lie rangaistustyöleiri.
- Anonyymi
No sinä kun menet sinne niin vähemmästäkin rupee vituttamaan myyjää ja muita asiakkaita.
- Anonyymi
Toivomuksena on, että vanhat kiukkuiset myyjät saadaan pois sieltä, ei ole oikein että R-kioskin maine menee huonompaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774652- 1801957
- 1241630
- 1341202
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161121- 351056
- 78953
- 52926
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848