Voi hyvänen aika sentään taasen, mitä tuokaan tuleva kaamos Junttilassa tullessaan Junteille?
SANOISINKO.....NO SANON.
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tarkoitatko Kittilän Einari Junttilaa (museo käymisen arvoinen) vai koko Junttilan kylää Myrskylässä.
- Anonyymi
Palstahäirikkö senssukalle mietittävää. Tämä teksti on noin tuhat vuotta vanha ja edelleen ajankohtainen. Mieti tarkkaan mitä kirjoittaja tarkoittaa.
Miks aina mestaroida maailmaa? / Miks aattein sydäntänsä nakertaa?/ Iloitse! – sillä aikain aamuna / ei sinusta tehty neuvonantajaa! - Anonyymi
Palstahäirikkö senssukalle mietittävää. Tämä teksti on noin tuhat vuotta vanha ja edelleen ajankohtainen. Mieti tarkkaan mitä kirjoittaja tarkoittaa.
Miks aina mestaroida maailmaa? / Miks aattein sydäntänsä nakertaa?/ Iloitse! – sillä aikain aamuna / ei sinusta tehty neuvonantajaa! Trauma osaston kuntoutus kurssi koulussa Jorvin kellarissa ope kysy mikä on oranssi hedelmä, ei kasva Suomessa, 10 kirjainta alkaa oolla ja loppuu iihin. Tiesin heti oikean vastauksen joka on tietenkin babrika. Mutta vierus huoneessa asuva ukkosen jumala viittasi ensin ja ope antoi sille vastaus vuoron.... Meinasin tulla hulluksi lepositeissä kun sain ensin raivarin ja sitten menin psykoosiin.. esitin vale kuollutta ja koetin paeta ruokalan tarjoilu luukun kautta mutta jäin hanurista kiinni... Siinä kohtaa meinasin tulla hulluksi
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018043- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763717
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358