Keski-Suomesta suihin ottajaa

Anonyymi

Löytyykö Keski-suomesta naista kuka ottaa suihin pientä maksua vastaan?

16

994

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Määrittele mikä on "pieni maksu" siitähän se riippuu. Kaikki on kaupan, kun hinta on oikea.

• Anonyymi

Kerrohan sinä hintasi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerrohan sinä hintasi

Ei sillä oo väliä, kun mä oon naapurimaakunnan puolella. Ja mä osaan sen homman ni mä myös tiedän, mitä siitä voi pyytää. Oon varmasti sun budjetin ulkopuolella :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sillä oo väliä, kun mä oon naapurimaakunnan puolella. Ja mä osaan sen homman ni mä myös tiedän, mitä siitä voi pyytää. Oon varmasti sun budjetin ulkopuolella :)

Buuaahaa mikä hupiukko 🤣 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Buuaahaa mikä hupiukko 🤣 😂

Nimenomaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerrohan sinä hintasi

200

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

200

Liian halpa eli liian huono

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Liian halpa eli liian huono

Pikku kikkeli kilahti

• Anonyymi

Kerro hintas vaan tv. Ap

• Anonyymi

• Anonyymi

Liian kova hinta sulle. Koska mä osaan sen homman. Enkä ole ihan naapurissa. Harmi.

• Anonyymi

Hanki lääkitys urpo

• Anonyymi

Kerro vaan hinta. Tv. Ap ja tää vasta ensimmäinen kommentti itseltä tässä ketjussa ja se hinta on neuvoteltavissa tapaus kohtaisesti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro vaan hinta. Tv. Ap ja tää vasta ensimmäinen kommentti itseltä tässä ketjussa ja se hinta on neuvoteltavissa tapaus kohtaisesti

Kelle tää kommentti siis oli?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ap laittaa jonku yhteystiedon ni voi kertoa mitä olis tarjolla. Täällä on turha viestiä kun noita kommentoijia tunkee joka väliin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kelle tää kommentti siis oli?

Niille ketkä on kiinnostuneita ottaa suihin maksua vastaan?

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      98
      4822
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      114
      3952
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      211
      3850
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      120
      2265
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      80
      1987
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1376
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      137
      1334
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      169
      1309
    9. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      553
      1198
    10. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1135
    Aihe