Mitä voi tehdä jos naapurin persuilu ärsyttää?

Anonyymi

Siis jos naapuri jo vuosikausia aina paapattaa mamuista ja Sanna Marinista, taloyhtiön talkoissa ja saunailloissakin, niin että kaikki kaikkoaa. Mitä sille voi tehdä?

Persu kun on, niin varmaan asuu omistusasunnossa eikä sitä saa millään vieressä olevaan kaupungin vuokrataloon. Työtön eläkeläinen on, silti ei mennyt edes vokkiin vapaaehtoistyöhön, vaikka olis ollut ihan kävelymatkan päässä.

Mitä asiantuntijat suosittaa tämmösessä tilanteessa tekemään?

22

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      "Väkivalta on aliarvostettu keino ratkaista ongelmia" Sanoi yksi persulainen sivari.

      • Anonyymi

        Ai se göbbelsin näköinen, mut sitä parempijalkanenko silleen sano? Mä en halua muuttuu persuks ja vastustan muutenkin väkivaltaa.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ratkesin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ratkesin.

        niin minäkin kaivaessasi arkistpistasi 20 vuotta vanhan artikkelin..Sairasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niin minäkin kaivaessasi arkistpistasi 20 vuotta vanhan artikkelin..Sairasta

        Kopiopersua ottaa nyt päähän ? Kopiopersu tuiee hulluksi kun ei älli riitä vastaamaan antipersuille.


    • Anonyymi

      No eikö sinun kaltaiset yleensä kaiva vasaran esille?

      • Anonyymi

        siksikö kaikki persut kertovat olevansa "timpureita"?


    • Anonyymi

      Meidän talossa persu heittää roskikset parvekkeelta kun ei yhden ihmisen teoilla kuulemma ole väliä.

    • Yritä saada aikaan hyviä peli- ja ruuanlaittohetkiä! 😁
      (Ohje yleltä)

    • Anonyymi

      Purra, purra hammasta😀

      Käännä leskustelu perustalibanien huuhaa juttuihin.
      Keskustele suomlaisista elintasopakolaisista, Ruotsin mamuista.

      • Anonyymi

        No siinä menee loppukin rauha koko taloyhtiöstä.


    • Anonyymi

      Jalat alle vaan, ihmisellä on itsemäärämisoikeus, ei ole pakko kaistapäitä kajahtaneita juttuja kuunnella.

      • Eivätkö nuo peli- ja ruuanlaittohetket olekaan sen arvoisia? 😂


    • Anonyymi

      persut asuu omakotitaloissa.

      • Anonyymi

        Pian katoaa monilta persuilta asuntopula?
        Kohta veneet taas käännetään....


    • Anonyymi

      Ei kaikkien kanssa tarvi olla kaveri ja yhteisiä tekemisiä voi välttää. Se on tietenkin harmi, mutta niin se vaan menee. Silti pitää kunnioittaa toisia ja pitää hyvät suhteet kunnossa. Minäkin tervehdin aina ystävällisesti persunaapuria vaikka hänellä ei ole tapana mitään kohteliasta ja ystävällistä naapuristolle sanoa. Ikinä hän ei ole toivottanut hyvää huomenta tai päivää oma-aloitteisesti.

      Mutta mulle se on ihan ok.

    • Anonyymi

      Mamu-naamarin veto naamalle on varma keino.
      Persu ei kerta kaikkiaan siedä, että mamu ilmestyy
      omaan taloyhtiöön.

      • Anonyymi

        Mitenkäs siinä taas pääsi käymään niin, ettei sinulla antipersu riitä älli muuhun kun sensuroimiseen kun ennen sitä revit turpaasi?

        SNAP


    • Anonyymi

      yks kerta riitti, mä vetäsin naapurin jankuttavaa öyhöttäjää pataan, nykyään muuttaa aina suuntaa kun mut näkee....

      • Anonyymi

        Täytyy kokeilla samaa.


    • Anonyymi

      Heitettiin ulos kokouksesta ja sanottiin että ensi kerralla käy samoin jos persujankutus jatkuu.
      Toisella kerralla kävi samoin.
      Kolmannella laittoi akkansa kokoukseen.

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe