Niinkuin otsikosta voi jo päätellä. Olen nuori kaunis nainen. En vain tahdo löytää itselleni mistään oikeasti dom miestä. Mua on kiehtonut aina sub:ina olo,kerran mulla oli dom mies ja ei oo enää paluuta entiseen,tavavertaiseen suhteeseen 😍😍 Ja mä oon todella hyvä subina. Se tulee ihan luonnostaan
Nuori sub.tyttö.
10
804
Vastaukset
- Anonyymi
Iltaa tyttö, mistäspäin sä kirjoittelet? Haetko sessiosuhdetta, vai parisuhdetta jossa valta-asetelma läsnä? Onko sulla jotain ikäkriteereitä hakemasi Domin suhteen?
Siinä alkuun oleellisia asioita, joita olisi hyvä tietää kun hakee seuraa.
Muutama käytännön ohje:
1.) Kun haet dominoivaa miestä niin voit olla varma, että jokainen mies kertoo olevansa Dom (koska sillä saa pillua)
2.) Varo edellä mainittuja, ei niinkään seksin takia vaan kokemattomuuden ja potentiaalisten ylilyöntien takia. En haluaisi, että löydettyäsi subi puolesi, vetäydyt takaisin vaniljaiseen kuoreen peloissasi jonkun idootti wannabe "Domin" heikon käyttäytymisen takia
3.) MUISTA: sulla on aina valta, aina! Tarkoittaa siis sitä, että sun pitää pystyä sanomaan ei, en halua, en tykkää, sattuu, lopeta jne. Jos sun Dom väittää muuta, niin kenkää vaan sellaiselle ja hyvä Dom elämääsi. Oon kuullut tosi paljon ikäviä tarinoita, missä Dom on murtanut subin ja kohdellut todella paskasti. Väkivaltaa, raiskauksia, parittamista yms. vastoin subin tahtoa.
4.) Ei sitomista alkuun, uusi Dom voi olla ihan mitä vaan, vaikka tuntuisi suklaalle heti kun tapaatte. Sidottuna sulla ei ole enää mahdollisuutta puolustautua, jolloin yleensä noi ylilyönnit tapahtuu.
5.) Älä pelaa Domien kustannuksella, eli etsi jatkuvasti uutta ja uutta. Tämä on turhauttavaa ajankäyttöä
6.) Puhu, ilmaise itseäsi. Jos Dom ei kuuntele, juttele, neuvo, opasta, niin kenkää perseelle ja uusi Dom elämään
7.) Jos et puhu ja kerro haluistasi sekä rajoistasi, on turha itkeä kun tehdään jotain sellaista mistä et pidäkään
8.) Ei kuvaamista, ikinä. Ei ole sen arvoista, että ne päätyy jakoon
9.) Uuden Domin tapaaminen pari kertaa julkisella paikalla juttele pitemmät tovit chattaillen, siis viikkoja, ennen kuin sessioit. Opi tuntemaan ja kuuntelemaan itseäsi, niin löydät omanlaisen Domin. Meitä on monenlaisia, itse olen enemmän Daddydom kuin sadistinen kiduttaja
10.) Kokeile rohkeasti uusia asioita, avoimesti, niin opit tietämään mistä tykkäät ja mistä et. Yllätyt melkoisesti matkan varrella, kun teet jotain todella yllättävää mitä et olisi ikimaailmassa uskonut tekeväsi. Tällöin tiedät olevasi hyvällä matkalla itseesi ja molemmat nauttii.
11.) Varo kokeneita Domeja, siellä on joukossa todella sadistisia ja ikäviä kavereita. Kinkypiireissä näistä puhutaan paljon
Tää sun ilmoitus täyttyy kikeillä, sähköposteilla jne kun s24 vakituiset läähpuuh limasedät alkaa tyrkyttämään itseään.
Jos haluat jutella privaatisti aiheesta lisää, niin mielelläni vaihtaisin ajatuksia kanssasi.
T: Daddydom41- Anonyymi
Niin tai sitten ei.
- Anonyymi
Heii,miten saan sinuun yhteyden Daddydom41?
- Anonyymi
Mielelläni jatkaisin keskustelua kanssasi. 🤗
- Anonyymi
Iltaa tyttö, olipas sattuma että olin juuri käymässä täällä.
Kirjoitteletko sähköpostitse jos annan sen?- Anonyymi
Onnittelut, säälipisteet tipahtaa jälleen kerran sinne.
- Anonyymi
Erittäin asiallinen ja hyvä teksti jokaisen kokemattoman subin lukea, mies näyttää tietävän mistä puhuu.
Tiedätkö sinä?
Hei,
etsin uutta subia edellisen muutettua ulkomaille. Hänen kanssaan pidimme hauskaa vähän yli kaksi vuotta....
J
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1176081Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631513929Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503305Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4742764Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2721783Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321443- 871406
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151356Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1611300- 771278